Ga naar inhoud

Denca : 5 september 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Denca:

Voor de meiden die het leuk vinden. Ik heb een foto in m’n album geplaatst. Ik heb al wat meiden toegang gegeven. Sorry als ik je vergeten ben. Vraag me maar om toegang, dan geef ik je een kijkje naar mijn nieuwe borsten.

 

Sorry lieve meiden, maar ik ben zo trots && blij :33::wub:

 

Wat mooi geworden zeg!!! Wow

je zult vast trots zijn!

 

geniet ervan 

dikke knuf xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 213
  • Created
  • Laatste Reactie
16 minuten geleden zei Denca:

Dank je wel Jesssi !! 

 

Nee begrijp je helemaal, toen ik nog zo kort voor de datum was wilde ik het echt direct. Gewoon lekker aftellen, leuke dingen plannen en er zo naar toe leven. Naar welke kliniek / chirurg ga je ? 

 

xx

Ja precies! Maar komt goed.

Ik ga naar boerhaeve de van der Weij :-)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Dhc158:

 

Natuurlijk heb je een voorspoedig herstel!

en als ik lees wat je al allemaal doet ben je vast snel de oude meid!!

 

heb je nog even gekeken naar je borsten of zitten ze ingepakt?

 

goed rusten idd... hoe meer rust hoe beter maar wel lastig he!

 

met mij gaat t wel meid

hoor t zondag wel weer

duurt lang maar hopelijk uiteindelijk beloond :-)

 

xxxx

 

Ik hoop het! Heel erg, moet nu wel meer m’n rust gaan nemen. Netflix op en waarschijnlijk in slaap vallen.

 

Als het goed is heb je toegang tot mijn album! 

 

Ik zal voor je duimen zondag, ik gun het jou ook zo erg. Het écht kunnen genieten van je borsten:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Dhc158:

 

Wat mooi geworden zeg!!! Wow

je zult vast trots zijn!

 

geniet ervan 

dikke knuf xxx

Hahaha onze berichten kruiste elkaar. Ja vind je ze mooi :36:

Mij zelf wel, ben heel erg tevreden. Natuurlijk pas 1 dag PO, maar als ze gaan zakken straks kan het alleen maar mooier en natuurlijker worden! 

 

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Denca:

Voor de meiden die het leuk vinden. Ik heb een foto in m’n album geplaatst. Ik heb al wat meiden toegang gegeven. Sorry als ik je vergeten ben. Vraag me maar om toegang, dan geef ik je een kijkje naar mijn nieuwe borsten.

 

Sorry lieve meiden, maar ik ben zo trots && blij :33::wub:

 

Zou ik ook in je album mogen kijken, ben wel benieuwd naar het resultaat! 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei Denca:

Voor de meiden die het leuk vinden. Ik heb een foto in m’n album geplaatst. Ik heb al wat meiden toegang gegeven. Sorry als ik je vergeten ben. Vraag me maar om toegang, dan geef ik je een kijkje naar mijn nieuwe borsten.

 

Sorry lieve meiden, maar ik ben zo trots && blij :33::wub:

Graag! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Denca:

 

Vandaag voel ik me goed! Of in ieder geval voordat ik naar de winkels ging, even ergens geluncht, boodschappen gedaan ( vriend uiteraard; :ph34r: ik liep daar gewoon rond en gaf aanwijzingen... maar nu wel op bed hoor, lichaam vraagt om rust. 

 

Ik heb medicatie voorgeschreven gekregen maar ik neem alleen om de 6 uur paracetamol. Vorig jaar een paar weken antibiotica gehad en daar heb ik een goed halfjaar last van gehad. Zo lang het gaat, gaat het en houd ik het bij paracetamol! En rust uiteraard :36:

 

Liefs.xx

@Denca Waarom schrijven ze eigenlijk antibiotica voor? Is dat om ontsteking te voorkomen?

 

Ben ook benieuwd naar je resultaat, mag ik even meekijken?

Ik denk dat ik zelf ook namelijk even bij jouw chirurg wil gaan horen, leuke en capabele man lijkt me dat van wat ik hier en bij andere meiden lees!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Oxygen:

Wauw, ze zien er al super mooi uit! Prachtig zeg. Begrijp heel goed dat je zo blij bent :D

 

Dank je wel! Ik vind ze ook echt prachtig. :wub: nooit gedacht ooit zo verliefd op m’n eigen borsten te worden! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kelly_E:

@Denca Waarom schrijven ze eigenlijk antibiotica voor? Is dat om ontsteking te voorkomen?

 

Ben ook benieuwd naar je resultaat, mag ik even meekijken?

Ik denk dat ik zelf ook namelijk even bij jouw chirurg wil gaan horen, leuke en capabele man lijkt me dat van wat ik hier en bij andere meiden lees!

 

Volgens mij vooral tegen de pijn. Ik neem ze niet in, ik trek het op alleen 2 paracetamol om de 6 uur. 

 

Ik heb ne toegevoegd aan m’n album. Hoor graag wat je ervan vindt!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Denca:

 

Volgens mij vooral tegen de pijn. Ik neem ze niet in, ik trek het op alleen 2 paracetamol om de 6 uur. 

 

Ik heb ne toegevoegd aan m’n album. Hoor graag wat je ervan vindt!

 

@Denca Ziet er echt al heel goed uit meid! En dat ook nog maar 1 dag p.o.! Onvoorstelbaar. Ben nu wel  overtuigd dat ik ook eens bij dr. Straten wil langsgaan. Deze man heeft echt vakkennis dat zie je zo.

En mijn situatie nu lijkt exact op jouw voorsituatie. Vond mijn borsten altijd heel mooi van vorm maar door gewicht te verliezen ben ik het gehele volume in de bovenkant kwijt en onderaan heb ik ook wel wat verloren uiteraard. Dus echt geruststellend dat bij de vergroting mijn borsten er terug zullen uitzien als ervoor (alleen nog wat meer gepimpt hahaha :3: ) want ik zie nu al dat die van jou echt prachtig gaan worden (zijn ze nu al! maar wordt nog beter nadat de zwelling weg is, zowiezo).

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Denca:

Heeeeey lieve dames,

 

Aangezien ik toch nog niet moe ben, typ ik mijn verslag maar gewoon alvast. 

Allereerst super bedankt aan iedereen die zo lief met me heeft meegeleefd, jullie zijn geweldig :blush:

 

Vanmorgen om 10:25 in de auto gestapt, vriend moest nog even langs de Formido ( serieus, vandaag?! En ook precies nu?!) maar ik had voldoende tijd ingecalculeerd dus was prima. Had een goede/normale nacht achter de rug. Natuurlijk wat zenuwen, maar niet super zenuwachtig, eigenlijk gewoon gezonde spanning. Door de vele regenval rond Rotterdam was dr A20 afgesloten en moesten we ‘anders’ rijden. Helemaal prima. Om 12:20 waren we al bij de kliniek. M’n vriend wilde nog even wat eten, dus ook nog langs de AH voor hem. Uiteindelijk klokslag 12:45 mezelf aangemeld. Even naar de toilet en toen op de groene bank gaan zitten. 

Wachten, wachten, wachten. Niemand kwam me informeren, uiteindelijk rond 13:30 kwam de anesthesist met de mededeling dat het nog wel een uur tot anderhalf ging duren. Dus pas rond 15:00.. Mijn humeur werd minder en wat geïrriteerd, ik was bang dat de operatie niet meer zou gaan gebeuren vandaag. 

 

Om 15:05 stond de anesthesist er weer en hij zei: “ het is dan eindelijk jouw beurt Denca”. Ik lachte, m’n vriend stond ook meteen op en mocht met me mee naar de omkleedkamer. Daar lag m’n meest charmante setje ooit klaar, had ik al m’n bril op ipv lenzen, dus voelde me onwijs sexy, zoals jullie wel kunnen begrijpen. Nog eens geplast, omgekleed, spullen in m’n kluisje, uiteraard moest er een foto van gemaakt worden, afscheid genomen van m’n vriend en toen mee met de anesthesist. 

 

Mocht op de operatie tafel gaan liggen, bloeddruk gemeten, wat plakkers op m’n lichaam, hartslag meter om m’n vinger en uiteindelijk het infuus. Alles ging zo makkelijk en snel. Hele leuke en lieve man, leuk praatje mee gehad! Na een 10-15 min kwam dokter Straten om me af te tekenen. Vroeg hoeveel CC erin ging en of ik er klaar voor was. Na het aftekenen mocht ik meteen mee naar de volgende kamer. Nieuwe kamer, betekent nieuw bed, dus mocht mezelf op het andere bed hijsen. Lekker warm!! Een andere man ging weer mijn bloeddruk meten en bond meteen m’n arm vast aan het bed. Grapte nog wat hij van plan was. Andere man bond m’n andere arm vast en klaar om te beginnen. Weer een praatje met 1 van de heren, tijdens het ‘inspuiten’ van het narcose spul. Over m’n vakantie gehad en het laatste wat ik zei is dat ik over mijn vriend ga dromen. Zo gezegd zo gedaan, ik was vertrokken. 

 

Na een klein uurtje werd ik wakker gemaakt, kreeg meteen een ijsje, zag meteen de tijd ( had dus m’n bril al op Hahaha ). Was erg scherp meteen en wilde maar 1 ding, naar m’n vriend toe. De verpleegkundige vroeg nog of ik m’n borsten al wilde zien, maar had m’n vriend beloofd samen te kijken. Dus ik wilde naar de kamer. Daar aangekomen kreeg ik m’n bh aan; vroeg een andere vrouw;” Is je vriend in de buurt”. Ik super bij de hand:” dat mag ik hopen van wel!!”. Nou binnen 30 seconde stond tie naast me en daar ging ik, tranen over m’n wangen, ontlading. Ik trilde ook helemaal van de adrenaline. Man wat was ik blij hem te zien, liet hem ook niet meer los Haha. Verpleegkundige m’n bh los gemaakt en samen gekeken. Wauw wat prachtig! Weer tranen.. Hahaha. Frans kwam ook meteen kijken, noemde m’n borsten heel erg mooi, hij was super tevreden over z’n eigen werk en vond het allemaal perfect staan. Was erg fijn om te horen. Bh weer snel aan en kreeg een broodje met kaas en een thee. Nog iets van medicatie + een recept voor meer medicatie. Ging m’n vriend meteen bij de plaatselijke apotheek halen. Heerlijk hoe verzorgend hij is, zag de opluchting in z’n gezicht toen hij me weer zag, de schat!!!! 

 

Toen hij terug wel hielp tie me met aankleden, naar de toilet geweest en hup naar huis. Ik liep als een kievit! Niets aan de hand. Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik geen pijn heb, maar dat is voornamelijk spierpijn en wat ongemakkelijk kunnen bewegen. Plotselinge handelingen zijn een no go! 

 

In de auto naar huis lekker zitten kletsen, flesje cola gehaald. Was niet misselijk, maar wilde het ook niet worden. Thuis gekomen bijna een heel focaccia op, nog wat van m’n cola gedronken en zit nu lekker op de bank. Iets hangend maar wel rechtop! 

 

Ik hoop op een goede nacht, morgen lekker douchen en mag volgende week terug voor de borstband. 

 

Zo dat was mijn verslag, in het kort voel ik me goed en ben ik SUPER. Tevreden met m’n borsten! Uiteraard houd ik jullie op de hoogte de komende dagen! 

 

Liefs :wub:

Oh wat leuk om je verhaal te lezen!! Fijn dat alles zo vlot en goed is verlopen en ik las net ook dat de pijn redelijk meevalt; gelukkig! Ik hoop ook op zo'n positief verhaal binnenkort :) Ik wens je een spoedig herstel! Mag ik ook meepiepen? :) Groetjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen allemaal,

 

Vandaag is dag 5 po en eigenlijk gaat het onwijs goed. Vanaf zaterdag, dag 3 po, slik ik geen medicijnen meer. Natuurlijk voel ik mijn borsten maar kan niet zeggen dat het pijn is. ‘S morgens is het echt het ergste, zo stijf ben ik dan, maar na 5 minuutjes beetje rond lopen is er niets meer aan de hand. Heb meer last van m’n armen, die niet omhoog kunnen, dan van m’n borsten. 

 

Ik vind ze alleen maar mooier worden. Vroeg me dit weekend wel af, tegenover m’n vriend, of ze niet te klein zijn ( ik had een lege 75B en heb 425 CC HP DP gekregen ). Waarschijnlijk dus gewoon omdat je er super snel aan went, m’n vriend antwoordde alleen maar dat ze erg mooi zijn en alleen maar mooier en voller worden nádat ze helemaal gezakt zijn, daar heeft hij ook gelijk in. Geduld is een schone zaak. 

 

Vandaag dan m’n eerste dag alleen! Vriend is net vertrokken naar z’n werk, wel gevraagd om alles een beetje voorin de koelkast te zetten, zodat ik erbij kan.. zoals ik al zei is armen strekken en doen nog geen pretje. 

 

Slapen doe ik sinds afgelopen nacht plat op m’n rug, wat een verademing was dat. Halfzittend vond ik maar niets. Niet perse last van m’n rug, wel m’n nek die ik niet kwijt kon. 

 

Tja, ik kan niet wachten tot dat die bh uit mag, maar donderdag eerst terug voor de controle, pleisters eraf en juist een borstband erbij. Weet nog niet of ik dat zo leuk vind ;). Gelukkig ben ik al wel gewend aan de bh, maar Pff wat zit het straks en zo super niet sexy... 

 

Wie mooi wilt zijn ;). 

 

Een fijne dag lieve meiden! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Denca:

Goedemorgen allemaal,

 

Vandaag is dag 5 po en eigenlijk gaat het onwijs goed. Vanaf zaterdag, dag 3 po, slik ik geen medicijnen meer. Natuurlijk voel ik mijn borsten maar kan niet zeggen dat het pijn is. ‘S morgens is het echt het ergste, zo stijf ben ik dan, maar na 5 minuutjes beetje rond lopen is er niets meer aan de hand. Heb meer last van m’n armen, die niet omhoog kunnen, dan van m’n borsten. 

 

Ik vind ze alleen maar mooier worden. Vroeg me dit weekend wel af, tegenover m’n vriend, of ze niet te klein zijn ( ik had een lege 75B en heb 425 CC HP DP gekregen ). Waarschijnlijk dus gewoon omdat je er super snel aan went, m’n vriend antwoordde alleen maar dat ze erg mooi zijn en alleen maar mooier en voller worden nádat ze helemaal gezakt zijn, daar heeft hij ook gelijk in. Geduld is een schone zaak. 

 

Vandaag dan m’n eerste dag alleen! Vriend is net vertrokken naar z’n werk, wel gevraagd om alles een beetje voorin de koelkast te zetten, zodat ik erbij kan.. zoals ik al zei is armen strekken en doen nog geen pretje. 

 

Slapen doe ik sinds afgelopen nacht plat op m’n rug, wat een verademing was dat. Halfzittend vond ik maar niets. Niet perse last van m’n rug, wel m’n nek die ik niet kwijt kon. 

 

Tja, ik kan niet wachten tot dat die bh uit mag, maar donderdag eerst terug voor de controle, pleisters eraf en juist een borstband erbij. Weet nog niet of ik dat zo leuk vind ;). Gelukkig ben ik al wel gewend aan de bh, maar Pff wat zit het straks en zo super niet sexy... 

 

Wie mooi wilt zijn ;). 

 

Een fijne dag lieve meiden! 

 

 

@Denca wat leuk om te lezen dat het zo goed gaat daar! 

Bedoel je dat je vanaf donderdag een borstband zal moeten dragen? Zie dat hier soms voorbijkomen maar geen idee of je standaard zo'n borstband moet dragen of dat het van persoon tot persoon afhangt?

 

wel beetje vervelende dat je weinig met je armen kan maar zal denk ik wel snel beteren. Een lichaam herstelt zich onwijs snel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het herstel zo goed verloopt!! En dat je ze zo mooi vindt.

 

Te klein is nu misschien nog lastig inschatten toch? Was 425 cc het maximum voor jou? Heb je enig idee welke cupmaat je nu zou dragen? En welke cupmaat had je in gedachten dat het zou worden?

 

Fijn dat slapen ook beter gaat op je rug. Lijkt me niet makkelijk, die eerste nachten 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Kelly_E:

@Denca wat leuk om te lezen dat het zo goed gaat daar! 

Bedoel je dat je vanaf donderdag een borstband zal moeten dragen? Zie dat hier soms voorbijkomen maar geen idee of je standaard zo'n borstband moet dragen of dat het van persoon tot persoon afhangt?

 

wel beetje vervelende dat je weinig met je armen kan maar zal denk ik wel snel beteren. Een lichaam herstelt zich onwijs snel. 

 

Donderdag moet ik terug voor de eerste controle en krijg ik een borstband voor ‘bovenop’ m’n borst. Dit is, zo heb ik mij laten vertellen, voor het juist doen zakken van de prothesen. Dat ze mooi op hun plek komen. Ik heb begrepen dat iedere chirurg hier anders over denkt, de ene doet het wel & de andere niet. 

Straten van Heyendael kliniek adviseert hem wel, dus ik volg mijn pc. 

 

Merk wel dat in al veeeeeel meer kan dan toen ik net 1 dag po was. Ik kan mezelf aankleden, deuren openen, thee zetten, krijg zelfs m’n haar in een knot.

 

Lichaam herstelt heel snel inderdaad! Gelukkig maar :D.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Oxygen:

Wat fijn dat het herstel zo goed verloopt!! En dat je ze zo mooi vindt.

 

Te klein is nu misschien nog lastig inschatten toch? Was 425 cc het maximum voor jou? Heb je enig idee welke cupmaat je nu zou dragen? En welke cupmaat had je in gedachten dat het zou worden?

 

Fijn dat slapen ook beter gaat op je rug. Lijkt me niet makkelijk, die eerste nachten 

 

 

Is ook lastig inschatten, geloof me : je went er ook super snel aan. Vanaf de bovenkant vind ik het ook lastig zien, maar wanneer ik m’n bh een beetje naar beneden trek omdat tie op m’n littekens druk en m’n borst aan de onderkant voel, is het geweldig ! Hahah het voelt echt als een borst, niet een hoopje ‘lichaam’. Er zit echt ronding in. Er kan nog niets gezegd worden over hoe groot ze zijn/ zullen worden. Duurt een jaar voordat ze echt helemaal herstelt zijn, dan wel blijven zoals ze dan zijn... 

 

nee 450 CC was mijn max, maar tijdens de passessie voelde 425 CC meteen goed, heb ook geen moment getwijfeld! Moet ik nu dan eigenlijk ook maar niet doen. Want ik vind ze echt schitterend.

 

Voor het zicht zal het een volle C/D worden en de cupmaat een E (75). Dus mag niet klagen ;). 

 

Nog een weekje voor jou toch? Volgende week dinsdag als ik het goed onthouden heb! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.