Ga naar inhoud

Denca : 5 september 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 213
  • Created
  • Laatste Reactie
32 minuten geleden zei Denca:

Jaaaaaa ik ben er weer! Met grotere borsten. Man ik ben gelukkig. Hahaha. 

 

Zit aan m’n broodje met kaas. 

Verslag komt later dames. Nu even genieten van eten :123:

 

Gefeliciteeeeerd :43:

Een goed en voorspoedig herstel gewenst !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeeey lieve dames,

 

Aangezien ik toch nog niet moe ben, typ ik mijn verslag maar gewoon alvast. 

Allereerst super bedankt aan iedereen die zo lief met me heeft meegeleefd, jullie zijn geweldig :blush:

 

Vanmorgen om 10:25 in de auto gestapt, vriend moest nog even langs de Formido ( serieus, vandaag?! En ook precies nu?!) maar ik had voldoende tijd ingecalculeerd dus was prima. Had een goede/normale nacht achter de rug. Natuurlijk wat zenuwen, maar niet super zenuwachtig, eigenlijk gewoon gezonde spanning. Door de vele regenval rond Rotterdam was dr A20 afgesloten en moesten we ‘anders’ rijden. Helemaal prima. Om 12:20 waren we al bij de kliniek. M’n vriend wilde nog even wat eten, dus ook nog langs de AH voor hem. Uiteindelijk klokslag 12:45 mezelf aangemeld. Even naar de toilet en toen op de groene bank gaan zitten. 

Wachten, wachten, wachten. Niemand kwam me informeren, uiteindelijk rond 13:30 kwam de anesthesist met de mededeling dat het nog wel een uur tot anderhalf ging duren. Dus pas rond 15:00.. Mijn humeur werd minder en wat geïrriteerd, ik was bang dat de operatie niet meer zou gaan gebeuren vandaag. 

 

Om 15:05 stond de anesthesist er weer en hij zei: “ het is dan eindelijk jouw beurt Denca”. Ik lachte, m’n vriend stond ook meteen op en mocht met me mee naar de omkleedkamer. Daar lag m’n meest charmante setje ooit klaar, had ik al m’n bril op ipv lenzen, dus voelde me onwijs sexy, zoals jullie wel kunnen begrijpen. Nog eens geplast, omgekleed, spullen in m’n kluisje, uiteraard moest er een foto van gemaakt worden, afscheid genomen van m’n vriend en toen mee met de anesthesist. 

 

Mocht op de operatie tafel gaan liggen, bloeddruk gemeten, wat plakkers op m’n lichaam, hartslag meter om m’n vinger en uiteindelijk het infuus. Alles ging zo makkelijk en snel. Hele leuke en lieve man, leuk praatje mee gehad! Na een 10-15 min kwam dokter Straten om me af te tekenen. Vroeg hoeveel CC erin ging en of ik er klaar voor was. Na het aftekenen mocht ik meteen mee naar de volgende kamer. Nieuwe kamer, betekent nieuw bed, dus mocht mezelf op het andere bed hijsen. Lekker warm!! Een andere man ging weer mijn bloeddruk meten en bond meteen m’n arm vast aan het bed. Grapte nog wat hij van plan was. Andere man bond m’n andere arm vast en klaar om te beginnen. Weer een praatje met 1 van de heren, tijdens het ‘inspuiten’ van het narcose spul. Over m’n vakantie gehad en het laatste wat ik zei is dat ik over mijn vriend ga dromen. Zo gezegd zo gedaan, ik was vertrokken. 

 

Na een klein uurtje werd ik wakker gemaakt, kreeg meteen een ijsje, zag meteen de tijd ( had dus m’n bril al op Hahaha ). Was erg scherp meteen en wilde maar 1 ding, naar m’n vriend toe. De verpleegkundige vroeg nog of ik m’n borsten al wilde zien, maar had m’n vriend beloofd samen te kijken. Dus ik wilde naar de kamer. Daar aangekomen kreeg ik m’n bh aan; vroeg een andere vrouw;” Is je vriend in de buurt”. Ik super bij de hand:” dat mag ik hopen van wel!!”. Nou binnen 30 seconde stond tie naast me en daar ging ik, tranen over m’n wangen, ontlading. Ik trilde ook helemaal van de adrenaline. Man wat was ik blij hem te zien, liet hem ook niet meer los Haha. Verpleegkundige m’n bh los gemaakt en samen gekeken. Wauw wat prachtig! Weer tranen.. Hahaha. Frans kwam ook meteen kijken, noemde m’n borsten heel erg mooi, hij was super tevreden over z’n eigen werk en vond het allemaal perfect staan. Was erg fijn om te horen. Bh weer snel aan en kreeg een broodje met kaas en een thee. Nog iets van medicatie + een recept voor meer medicatie. Ging m’n vriend meteen bij de plaatselijke apotheek halen. Heerlijk hoe verzorgend hij is, zag de opluchting in z’n gezicht toen hij me weer zag, de schat!!!! 

 

Toen hij terug wel hielp tie me met aankleden, naar de toilet geweest en hup naar huis. Ik liep als een kievit! Niets aan de hand. Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik geen pijn heb, maar dat is voornamelijk spierpijn en wat ongemakkelijk kunnen bewegen. Plotselinge handelingen zijn een no go! 

 

In de auto naar huis lekker zitten kletsen, flesje cola gehaald. Was niet misselijk, maar wilde het ook niet worden. Thuis gekomen bijna een heel focaccia op, nog wat van m’n cola gedronken en zit nu lekker op de bank. Iets hangend maar wel rechtop! 

 

Ik hoop op een goede nacht, morgen lekker douchen en mag volgende week terug voor de borstband. 

 

Zo dat was mijn verslag, in het kort voel ik me goed en ben ik SUPER. Tevreden met m’n borsten! Uiteraard houd ik jullie op de hoogte de komende dagen! 

 

Liefs :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Theezakje34:

Leuk om je dag zo even mee te beleven!! 

Fijn dat het allemaal goed is gegaan en je je gewoon goed voelt en vooral, blij ermee bent!!

 

eindelijk zijn ze er,

jeejjjjj:43:

 

slaap lekker!!

Hee lief Theezakje, 

 

ze zijn er inderdaad en jeetje wat ben ik blij. Nu hard aan het duimen voor een goed herstel! Maar deze ‘pijn’ , spierpijn, trek ik wel. 

 

Hoe is het met jou? Hoe was je controle?

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Oxygen:

Haaa wat fijn dat het zo goed is gegaan!! :43:

 

Hoop dat je een goede nacht zal hebben :D

 

En ben benieuwd naar de updates. 

 

Super zeg !!

 

Jaaaa! Frans is ook echt geweldig, ondanks het mega uitlopen toch de tijd voor me nemen, zeggen hoe mooi het zal gaan worden en achteraf nog hoe mooi hij het geworden vindt. Heel erg fijn!! 

 

Ik heb super goed geslapen. 00:00 viel ik in bed in slaap, wel rechtop uiteraard, om 04:00 ging de wekker, medicijnen ingenomen, daarna weer geslapen tot 07:30. Ging de wekker voor de kleine man. Dus prima nacht. Natuurlijk super stijf, maar gelukkig geen mega pijn. Tot nu toe valt het me alles mee, maarja ze zitten er dan ook nog geen 24u. Haha. 

 

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Isabeau-12:

Wat fijn om te lezen dat alles goed gegaan is. Ik wens je een voorspoedig herstel en lekker genieten van je nieuwe boobies! 

 

Wat lief!! Dank je wel.

 

Genieten is/wordt het zeker. Aftellen is voor jou ook al begonnen toch ?!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Isabeau-12:

 

Wat fijn om te horen dat je goed geslapen hebt! 

Ja het aftellen is begonnen, nog 2,5 week:43:

Gaat echt heel snel ineens!!  Ondanks het drukkende gevoel en spierpijn heb ik echt nog geen spijt. Vanmorgen ook mijn littekens bekeken, ziet er zo netjes uit. Netjes in de plooi zeg maar. :blush:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Bloemmetje:

@Denca heyy boobiegirl!!

 

Hoe was je nacht? Ik heb heerlijk geslapen! 

Moet je veel medicijnen gebruiken of valt het mee..

Liefss

Heeeee lady, 

 

Nacht was goed! Gewoon goed geslapen. 00:00-04:00 paracetamol & toen tot 07:30, wekker voor zoontje. Dus eigenlijk gewoon normale nacht. 

 

Voel me goed. Nu wel wat moe. Ben even langs de winkels geweest en lig nu ‘lekker’ op bed :P.

 

how are uuuu?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Jesssi:

Superfijn! En leuk geschreven!

Een voorspoedig herstel gewenst.

Voor mij aftellen, 2 oktober.

cant wait xx

Dank je wel Jesssi !! 

 

Nee begrijp je helemaal, toen ik nog zo kort voor de datum was wilde ik het echt direct. Gewoon lekker aftellen, leuke dingen plannen en er zo naar toe leven. Naar welke kliniek / chirurg ga je ? 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Dhc158:

Hoi denca

 

wat een leuk verslag!

fijn dat alles zo goed is gegaan en je niet echt pijn ervaart

 

heel goed herstel gewenst en voor je t week kan je van je boobs genieten xxxx

Wat lief dat je dat zegt, hoop ook echt op een voorspoedig herstel. Vandaag voelde ik me goed, iets teveel gelopen en nu dus als een mak lammetje in m’n bed. Hoe is het met jou wondjes? 

Leef zo met je mee !! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Oxygen:

Wat goed dat je zo'n rustige eerste nacht had! Hoe voel je je vandaag? 

Wat heb je eigenlijk nog meer voorgeschreven gekregen behalve pijnstilling, antibiotica?

 

Vandaag voel ik me goed! Of in ieder geval voordat ik naar de winkels ging, even ergens geluncht, boodschappen gedaan ( vriend uiteraard; :ph34r: ik liep daar gewoon rond en gaf aanwijzingen... maar nu wel op bed hoor, lichaam vraagt om rust. 

 

Ik heb medicatie voorgeschreven gekregen maar ik neem alleen om de 6 uur paracetamol. Vorig jaar een paar weken antibiotica gehad en daar heb ik een goed halfjaar last van gehad. Zo lang het gaat, gaat het en houd ik het bij paracetamol! En rust uiteraard :36:

 

Liefs.xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de meiden die het leuk vinden. Ik heb een foto in m’n album geplaatst. Ik heb al wat meiden toegang gegeven. Sorry als ik je vergeten ben. Vraag me maar om toegang, dan geef ik je een kijkje naar mijn nieuwe borsten.

 

Sorry lieve meiden, maar ik ben zo trots && blij :33::wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Denca:

Wat lief dat je dat zegt, hoop ook echt op een voorspoedig herstel. Vandaag voelde ik me goed, iets teveel gelopen en nu dus als een mak lammetje in m’n bed. Hoe is het met jou wondjes? 

Leef zo met je mee !! 

 

Natuurlijk heb je een voorspoedig herstel!

en als ik lees wat je al allemaal doet ben je vast snel de oude meid!!

 

heb je nog even gekeken naar je borsten of zitten ze ingepakt?

 

goed rusten idd... hoe meer rust hoe beter maar wel lastig he!

 

met mij gaat t wel meid

hoor t zondag wel weer

duurt lang maar hopelijk uiteindelijk beloond :-)

 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.