Ga naar inhoud

Denca : 5 september 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 213
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik (zonder boobies) vind een L nu goed zitten.. en denk als woensdag er van alles bij in zit dat die dan strak zit.. denk dat ik de M juist wel hou wanneer over een paar weken de zwelling weg is.. dan zit de M juist perfect

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Theezakje34:

Maar je vind de l nu goed, maar denk als er meer bij inzit dat juist de M goed is?? Snap hem ff niet :6:

Ja nee dat klopt niet hoe ik het uitleg.. hahahah :45: me hoofd.zei het anders dan hoe mijn vingers het typte.. soorryy

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Theezakje34:

Ja zit echt het lekkerste en daar gaat het om toch!

 

ik heb hem met 2 dagen in huis!!

 

nog 2 dagen!!

Spannend!! Zo veel zin in..

Ben de laatste puntjes op de i aan het zetten hier in huis.. operatie koffer staat al klaar, morgen nog ff grote boodschappen doen voor de rest vd week.. en dan......... :1big_boobs: hahahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Theezakje34, dat is nog eens hoopgevend :44:.. hahahaha. Ach ik ken mezelf, zal ieder uur zien vannacht. Hoort erbij denk ik dan maar. Bedankt voor je succes-wens :blush:

 

@Blabla1980 ; Uiteraard komt er een operatieverslag. Kan niet beloven dat het morgenavond al geschreven en gepost wordt, maar donderdag mag je wel vanuit gaan.. ;)

 

Liefs !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeey @Ellen1997,

 

Klopt ik zit in de auto richting de kliniek. Natuurlijk merk ik wat gezonde spanning, maar niet overdreven. Vannacht prima geslapen, niet anders dan anders! Gelukkig maar. 

 

Vanmorhen nog even foto’s gemaakt van m’n kleine tietjes. :P

Over een paar uur is dat verleden tijd! 

 

Het is begonnen!! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook vooral heel oud en stiekem wil ik gewoon geopereerd worden..

Maar naar alle waarschijnlijkheid duurt dat nog wel een uur :(. 

 

Ben wel heel rustig, niet zenuwachtig. Wel klaar om onder het mes te gaan.

 

Ik heb honger !!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die honger had ik ook super erg !!! 

Ja klopt beetje ouderwets allemaal ook maar voelde me wel op me gemak iedereen was inderdaad lief. Ik denk dat @Denca nu in dromenland is hihi. 

Doet toch heel veel als iedereen zo lief is en iedereen kwam na de operatie ook nog kijken en heyendeal zelf belde ook meteen en dag erna zelfs ook kwa contact en nazorg zijn hun zo goed !! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.