Ga naar inhoud

Denca : 5 september 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Ja precies! Dat je er niet zo bij loopt van: “heey wat is dat?!” Oh wacht, dat is mijn tet! 

Eerst wennen inderdaad aan het idee dat ze er zitten en het volume. 

 

Het is ook een gek idee! Ik kan me er ook nog geen voorstelling van maken. Maar wel dat het mooi zal zijn!

 

haha, ik moet ook vaker naar hem luisteren. Maarja, de twijfels zijn enorm omdat ik gewoon echt bang ben voor hoe ik me erna zal voelen. En dan ben ik eerder een doemdenker dan dat ik denk jeetje wat zal je straks gelukkig zijn. 

Ik ben 31 jaar. 

 

En natuurlijk is het iets mentaals, dit speelt toch al je hele leven! Van alles probeer je, maar niks werkt natuurlijk!  Het enige waardoor ze echt groter worden is zwangerschap of een vergroting.... dus ja, of ik moet me erbij neerleggen of een vergroting doen... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 213
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 4 weeks later...

Zojuist een mailtje gekregen van de kliniek....

Ik dien mij volgende week woensdag om 12:45 te melden in Rozendaal..

 

Had graag in de ochtend geopereerd geworden, ivm het nuchter blijven. Maar tegelijkertijd maakt het me niets uit. Het is dan volgende week eindelijk zover !!!

 

:43::43::43::43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Denca:

Zojuist een mailtje gekregen van de kliniek....

Ik dien mij volgende week woensdag om 12:45 te melden in Rozendaal..

 

Had graag in de ochtend geopereerd geworden, ivm het nuchter blijven. Maar tegelijkertijd maakt het me niets uit. Het is dan volgende week eindelijk zover !!!

 

:43::43::43::43:

Nu al.. super leuk!!

Ik moet waarschijnlijk nog wachten tot zaterdag voordat ik me tijd weet.. spannend!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Denca:

Zenuwslopend he  !!

 

Maar weet je, nog een week en dan is het gewoon zo ver!

We hebben er nu al zo lang naar toegeleefd.

 

Al de voorbereidingen al getroffen ;)?

Jaa dat sowiezo.. bh's besteld, alle "geneespillen" in huis en aan het slikken.. bed van mijn jongste verhoogt zodat die er zelf in en uit kan.. al 4 weken gestopt met roken.. en jij?

De tijd vliegt voorbij, mijn kids zijnop weer begonnen met school en peuterspeelzaal dus ik had.net zo iets van huh morgen is het al woensdag.. wow! Hahahhaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

54 minuten geleden zei Bloemmetje:

Jaa dat sowiezo.. bh's besteld, alle "geneespillen" in huis en aan het slikken.. bed van mijn jongste verhoogt zodat die er zelf in en uit kan.. al 4 weken gestopt met roken.. en jij?

De tijd vliegt voorbij, mijn kids zijnop weer begonnen met school en peuterspeelzaal dus ik had.net zo iets van huh morgen is het al woensdag.. wow! Hahahhaha

Ja ik zag het gisteren! Ik lees super veel goede verhalen over die Carefix Ava.. Waar heb je deze besteld & weet je al wanneer ze geleverd worden, vandaag besteld morgen in huis zoiets, hahaha? Ik zal een M nodig hebben; maar wacht toch graag even voor alle zekerheid mijn 'juiste maat' af. Zag wel dat M tussen de D en F-cup zal zijn. Mag hopen dat we die kant op gaan :rolleyes:... 

 

Ik eigenlijk nog niet. Van het weekend ga ik het huis echt zo goed als ik kan opruimen/schoonmaken etc etc. Wilde alles al op een hoogte gaan zetten zodat ik er sowieso bij kan. Maar dat vond m'n vriend nog niet zo'n super goed plan, daar hij de eerste dagen er gewoon is, dus wanneer hij weer gaat werken, doen we dat! 

 

Ben nu aan het struggelen met wat ik aan doe op de dag van operatie. Wil er niet als een slons bij lopen. Maar tegelijk wil ik ook niet te strakke dingen aan.. Dilemma's tot en met, zoals je ziet ;)

 

Helemaal met je eens. Dag 2 na mijn vakantie zit er alweer bijna op. Dan nog maar 1 nachtje en dan is het zover.

 

Hoe is het met het niet-roken? Lukt dat een beetje? Gewoon cold-turkey gestopt? Wel super goed dat je dat doet !! Voor de wondgenezing erg belangrijk :D

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Theezakje34:

Spannend meid, wordt steeds echter zo he!!

 

hier ook al 3 welen gestopt met roken! In die tijd ook 3 kilo aangekomen haha, borsten werden al groter van zichzelf :)

 

Jaaaaa.. Nu ik de tijd heb, is het écht dichtbij. 

Merk ook wel dat ik er nu wel klaar voor ben hoor ! 

 

Wat knap zeg! Ook al gestopt. Ik rook niet, dus dat issue ken ik gelukkig niet. Maar vind het echt knap. Zoals ik ook al tegen Bloemmetje zojuist 'zei'; Alleen maar super goed dat jullie gestopt zijn. Voor de wondgenezing, etc etc. 

 

Mag je al naar huis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een top-vent is het ook hé ! 

Super tof dat hij dat laatste beetje vet ook heeft verwijderd :).

 

Dat is ook zo, volgende week zal ik stijf van de zenuwen onderweg naar de kliniek zijn...

 

Hoe is het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Denca:

 

Ja ik zag het gisteren! Ik lees super veel goede verhalen over die Carefix Ava.. Waar heb je deze besteld & weet je al wanneer ze geleverd worden, vandaag besteld morgen in huis zoiets, hahaha? Ik zal een M nodig hebben; maar wacht toch graag even voor alle zekerheid mijn 'juiste maat' af. Zag wel dat M tussen de D en F-cup zal zijn. Mag hopen dat we die kant op gaan :rolleyes:... 

 

 

Krijg je geen BH bij de kliniek na je operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Oxygen:

Krijg je geen BH bij de kliniek na je operatie?

 

Jawel, uiteraard! De Triumph Traction zou dat worden ( heb ik nagevraagd ). Ik vind alleen 1 BH voor 6 weken wat weinig. Ik las goede berichten over de Carefix Ava, dus ben van plan deze ook aan te schaffen! Twijfelde ik wel of ik niet meteen de Carefix Ava zou nemen, dan niet de BH vanuit Heyendael ; Maar voor de maat vind ik het wel fijn dat ik daar gewoon een BH 'aangemeten' krijg. 

 

Lees ook van de meiden hier dat ze die PO-BH, om maar even zo te zeggen, vaak gebruiken als sportBH daarna.. Win Win situatie ;-).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Denca:

 

Jawel, uiteraard! De Triumph Traction zou dat worden ( heb ik nagevraagd ). Ik vind alleen 1 BH voor 6 weken wat weinig. Ik las goede berichten over de Carefix Ava, dus ben van plan deze ook aan te schaffen! Twijfelde ik wel of ik niet meteen de Carefix Ava zou nemen, dan niet de BH vanuit Heyendael ; Maar voor de maat vind ik het wel fijn dat ik daar gewoon een BH 'aangemeten' krijg. 

 

Lees ook van de meiden hier dat ze die PO-BH, om maar even zo te zeggen, vaak gebruiken als sportBH daarna.. Win Win situatie ;-).

 

Haha, klinkt goed!

1 bh voor zoveel weken is inderdaad wat weinig. Koop jij dan die ander als je de maat precies weet? Of ga je er vanuit dat M sowieso gaat passen? 

 

Super leuk om hier naar toe te leven he? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook mijn idee, wacht tot ik weet welke maat die van de kliniek is & dan bestel ik er 1 bij! Zal wel snel bezorgd worden denk ik..

 

@Theezakje34 ; balen dat de betaling niet lukt. Vind het vervelend om te horen dat je je slecht voelt!

ben wel super benieuwd naar jouw foto’s! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff, je bent wel thuis toch? 

Heb je je borsten al naakt kunnen bewonderen? ( Oh zie nu je foto's , tevens ook naakt, dus je hebt ze kunnen bewonderen ). Ben je al wat meer tevreden ermee? want zag je bericht in je eigen topic dat ze te puntig en klein waren voor je gevoel/ eerste reactie? 

 

Heb je wel genoeg pijnstillers? 

 

Ik ga je foto's verder bekijken, zal zo in jouw topic op je foto's reageren!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-8-2018 om 16:53 zei Denca:

 

Ja ik zag het gisteren! Ik lees super veel goede verhalen over die Carefix Ava.. Waar heb je deze besteld & weet je al wanneer ze geleverd worden, vandaag besteld morgen in huis zoiets, hahaha? Ik zal een M nodig hebben; maar wacht toch graag even voor alle zekerheid mijn 'juiste maat' af. Zag wel dat M tussen de D en F-cup zal zijn. Mag hopen dat we die kant op gaan :rolleyes:... 

 

Ik eigenlijk nog niet. Van het weekend ga ik het huis echt zo goed als ik kan opruimen/schoonmaken etc etc. Wilde alles al op een hoogte gaan zetten zodat ik er sowieso bij kan. Maar dat vond m'n vriend nog niet zo'n super goed plan, daar hij de eerste dagen er gewoon is, dus wanneer hij weer gaat werken, doen we dat! 

 

Ben nu aan het struggelen met wat ik aan doe op de dag van operatie. Wil er niet als een slons bij lopen. Maar tegelijk wil ik ook niet te strakke dingen aan.. Dilemma's tot en met, zoals je ziet ;)

 

Helemaal met je eens. Dag 2 na mijn vakantie zit er alweer bijna op. Dan nog maar 1 nachtje en dan is het zover.

 

Hoe is het met het niet-roken? Lukt dat een beetje? Gewoon cold-turkey gestopt? Wel super goed dat je dat doet !! Voor de wondgenezing erg belangrijk :D

 

 

Jaa gewoon cold turkey, BAM.. en nu ist klaar!

Ik had hem besteld en 2dagen later in huis.. heb een M en L besteld.. maar M zit nu al wel redelijk strak terwijl mijn kledingmaat s is.. als ik veel opzwel moet ik echt een L aanhebben..

 

Ik doe mijn adidas pak aan, strakke broek met een redelijk los vest..daaronder niks, ja alleen me bh.. zit toch in de auto..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier raadde ze aan makkelijke wijde kleding. Heb lekker joggingbroek aangedaan met hempje en vestje erover. En slippers, kun je zo inwippen:) loop nu al een week in deze outfit,

zoalng je thuis bent het lekkerste haha.

 

ik heb ook de ava aan,

erg fijn, zou zeker niet te klein nemen. Ik heb m en d-f cup maar zit op de rug best strak!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Theezakje34 ja precies dat had ik ook.. en toen dacht ik; als daar woensdag nog tieten en een hoop vocht bij in moeten :22: dan krijg ik helemaal geen adem meer :4: terwijl ik lees dat veel meiden maat M bestellen.. ik ben absoluut niet dik, in tegendeel juist.. maar ik weet niet miss moet dat ding ook wel strak zitten en zeggen ze in de kliniek die maat m zit perfect

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.