Ga naar inhoud

Denca : 5 september 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 213
  • Created
  • Laatste Reactie
4 uur geleden zei Isabeau-12:

 

Wat fijn om te horen dat je herstel goed verloopt! Dat teveel willen doen is echt herkenbaar! Moet mezelf af en toe echt inhouden met het huishouden. Maar kan maar 1x goed herstellen dus moet het maar een beetje loslaten, haha. 

 

Xxx

 

Daar heb je zeker gelijk in! Doe bepaalde dingen ook echt nog niet.. laatste weekje kan dan ook nog wel rust houden. 

 

Hoe is het verder met jou? 

 

Liefs.x

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Jesssi:

Goed om te lezen meid! En erg herkenbaar veel dingen.

Omg 75e dat is toch echt prachtig he! Geniet lekker, dik verdiend xx

 

Dank je wel lieverd!! 

Ja bizar joh, als ik in de winkels loop & de bh’s bekijk in maat 75E, vind ik het zó groot. Kan haast niet Geloven dat ik dat straks pas. Hopelijk lukt het zaterdag, eindelijk echte gevulde bh’s !!! 

 

Hoe is het met jou?

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Denca:

 

Daar heb je zeker gelijk in! Doe bepaalde dingen ook echt nog niet.. laatste weekje kan dan ook nog wel rust houden. 

 

Hoe is het verder met jou? 

 

Liefs.x

 

Ja goed hoor! Nadat afgelopen maandag de knoopjes doorgeknipt zijn wel weer iets meer last van steken. Maar is wel dragelijk hoor. Ben nu weer begonnen met 4 dagen in de week ochtendjes werken. 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Denca:

 

Dank je wel lieverd!! 

Ja bizar joh, als ik in de winkels loop & de bh’s bekijk in maat 75E, vind ik het zó groot. Kan haast niet Geloven dat ik dat straks pas. Hopelijk lukt het zaterdag, eindelijk echte gevulde bh’s !!! 

 

Hoe is het met jou?

xx

 

Klinkt echt mega! Ben ook echt heel benieuwd wat mijn maat gaat zijn.

Jaaaa gevulde Bh s !! 

 

Hier gaat het goed.

Wel erg last van slechte conditie, heeeeeel snel moe.

Morgen 1e controle :) 

Xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Isabeau-12:

 

Ja goed hoor! Nadat afgelopen maandag de knoopjes doorgeknipt zijn wel weer iets meer last van steken. Maar is wel dragelijk hoor. Ben nu weer begonnen met 4 dagen in de week ochtendjes werken. 

 

Xxx

Ga je nog steeds met het ov of kan je al auto rijden? 

 

Zijn je wondjes al wel mooi dicht? 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Jesssi:

Klinkt echt mega! Ben ook echt heel benieuwd wat mijn maat gaat zijn.

Jaaaa gevulde Bh s !! 

 

Hier gaat het goed.

Wel erg last van slechte conditie, heeeeeel snel moe.

Morgen 1e controle :) 

Xx

 

 

 

Goed om te horen!

Komt die vermoeidheid niet door de narcose. 

Ik had ineens enorm last van haaruitval, vermoeidheid.. 

 

Hoe laat moet je op controle?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoveel herkenbaars te lezen hier :) 

mij slaap ook graag op de buik met een been opgetrokken, maar dat durf ik echt nog niet! Vanacht voor t eerst zonder bh geslapen, dat was al heel raar, vond het ook wat pijnlijk.

 

wb je litteken in de plooi, bij mij zijn ze door t zakken juist uit de plooi gegaan en zitten nu meer op de borst zelf. Waar zit hij nu bij jou dan?

 

nog even en dan dus shoppen? Las je goed adviseren! Ik zit nu dus met een bh die eigenlijk toch te klein is blijkt, zonde geld. Maar ohhh dan zie ik ze hangen, 75d 80d enz en denk ik huh, pas ik dat?? Vul ik dat op? Zonder kussens? Zo grappig! 

 

Fijn dat het verder goed gaat! Heb jr al een album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Denca:

 

Goed om te horen!

Komt die vermoeidheid niet door de narcose. 

Ik had ineens enorm last van haaruitval, vermoeidheid.. 

 

Hoe laat moet je op controle?

 

xx

Ik ook, bossen echt! 

Die narcose is na 24 uur uit je lijf schijnt het. 

Die moeheid is van de operatie en het genezen. Maar My god dat valt zoooo tegen. Net 45 in het bid gewandeld en nu helemaal stuk.

Ik blijf het maar wel doen, conditie moet toch omhoog.

Zo frustrerend maar ja, geduld he ;) 

Vanmiddag controle om 17.45 uur xxXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Theezakje34:

Zoveel herkenbaars te lezen hier :) 

mij slaap ook graag op de buik met een been opgetrokken, maar dat durf ik echt nog niet! Vanacht voor t eerst zonder bh geslapen, dat was al heel raar, vond het ook wat pijnlijk.

 

wb je litteken in de plooi, bij mij zijn ze door t zakken juist uit de plooi gegaan en zitten nu meer op de borst zelf. Waar zit hij nu bij jou dan?

 

nog even en dan dus shoppen? Las je goed adviseren! Ik zit nu dus met een bh die eigenlijk toch te klein is blijkt, zonde geld. Maar ohhh dan zie ik ze hangen, 75d 80d enz en denk ik huh, pas ik dat?? Vul ik dat op? Zonder kussens? Zo grappig! 

 

Fijn dat het verder goed gaat! Heb jr al een album?

 

Ik heb het vanmorgen eens geprobeerd.. incl bh uiteraard, maar lag toch niet helemaal lekker. Voelde wat hard en niet zo lekker als voorheen. :wacko: Zelfs niet toen ik mijn been optrok ;)

 

Ja pijnlijk? Lag je op je rug of ook op je zij?

's Avonds wil ik mijn bh nog weleens uit doen en dan alleen topje/shirtje aan. Lig ik vaak bij mn vriend op zn borst, maar dat vind ik juist heel lekker, mn borsten doen geen pijn. Het leuke is dat ik borst over houd wanneer ik op mn zij lig....... 

 

Mijne zit denk een paar millimeter boven de plooi. Ze storen niet, maar ik dacht dat ze echt in de plooi zouden zitten of iigv 'onzichtbaar' werden. Ach, zelf zie ik ze sowieso niet, zit een hele hoop tiet voor :106:

 

Jaaaaaaaaaaaaa! Ik ga zaterdagmiddag even bij de Hunkemöller kijken. Met die wheel of passion heb ik ook een tientje bij elkaar aan korting gedraaid, het is natuurlijk 3e BH gratis, dus hopelijk slaag ik! Ik las dat inderdaad van jou te kleine bh's, dat is echt super rot! Ik ben zaterdag 5,5 week, dus misschien niet heel slim om al te kopen, maar ik wil niet meer wachten. Klinkt allemaal zo groot joh, 75D-E-F. HOE DAN! Ik trok laatste mn 75 B aan en dat kon ook... Oke alleen mn onderkant was bedekt, maar passen deed het.. Werd ik toch wel ietsjes onzeker van, moet ik eerlijk bekennen... :(

 

Zie PB -_-

liefs.x

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jesssi:

Ik ook, bossen echt! 

Die narcose is na 24 uur uit je lijf schijnt het. 

Die moeheid is van de operatie en het genezen. Maar My god dat valt zoooo tegen. Net 45 in het bid gewandeld en nu helemaal stuk.

Ik blijf het maar wel doen, conditie moet toch omhoog.

Zo frustrerend maar ja, geduld he ;) 

Vanmiddag controle om 17.45 uur xxXx

 

Ik kon hele pruiken maken joh. Ik heb ook lang hoor, maar dan nog! Vond het echt niet grappig. 

 

Je lichaam is natuurlijk extreem gefocust op het herstellen van je borsten, dat het voor de rest eigenlijk geen energie meer heeft. Merk het nu nog hoor, eind van de dag ben ik best wel heel moe. Ik werk gewoon alweer 3 weken hele dagen.. Sporten ook weer, juist om die conditie omhoog te krijgen.. Maar soms val ik gewoon om 20:30 in de bank in slaap. Kon nooit rechtop slapen, maar na de operatie kan ik bijna lopend in slaap vallen... Zulke rare omhoog-standen heb ik gelegen tijdens de eerste week. 

 

Geduld inderdaad.. Toverwoord. Maar wij vrouwen hebben dat gewoon niet :36:

 

Oohh, is het dicht bij je huis? 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Denca:

 

Ik heb het vanmorgen eens geprobeerd.. incl bh uiteraard, maar lag toch niet helemaal lekker. Voelde wat hard en niet zo lekker als voorheen. :wacko: Zelfs niet toen ik mijn been optrok ;)

 

Ja pijnlijk? Lag je op je rug of ook op je zij?

's Avonds wil ik mijn bh nog weleens uit doen en dan alleen topje/shirtje aan. Lig ik vaak bij mn vriend op zn borst, maar dat vind ik juist heel lekker, mn borsten doen geen pijn. Het leuke is dat ik borst over houd wanneer ik op mn zij lig....... 

 

Mijne zit denk een paar millimeter boven de plooi. Ze storen niet, maar ik dacht dat ze echt in de plooi zouden zitten of iigv 'onzichtbaar' werden. Ach, zelf zie ik ze sowieso niet, zit een hele hoop tiet voor :106:

 

Jaaaaaaaaaaaaa! Ik ga zaterdagmiddag even bij de Hunkemöller kijken. Met die wheel of passion heb ik ook een tientje bij elkaar aan korting gedraaid, het is natuurlijk 3e BH gratis, dus hopelijk slaag ik! Ik las dat inderdaad van jou te kleine bh's, dat is echt super rot! Ik ben zaterdag 5,5 week, dus misschien niet heel slim om al te kopen, maar ik wil niet meer wachten. Klinkt allemaal zo groot joh, 75D-E-F. HOE DAN! Ik trok laatste mn 75 B aan en dat kon ook... Oke alleen mn onderkant was bedekt, maar passen deed het.. Werd ik toch wel ietsjes onzeker van, moet ik eerlijk bekennen... :(

 

Zie PB -_-

liefs.x

Ga hem zo ff lezen en reageer ik daar wel ff ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Denca:

 

Ik heb het vanmorgen eens geprobeerd.. incl bh uiteraard, maar lag toch niet helemaal lekker. Voelde wat hard en niet zo lekker als voorheen. :wacko: Zelfs niet toen ik mijn been optrok ;)

 

Ja pijnlijk? Lag je op je rug of ook op je zij?

's Avonds wil ik mijn bh nog weleens uit doen en dan alleen topje/shirtje aan. Lig ik vaak bij mn vriend op zn borst, maar dat vind ik juist heel lekker, mn borsten doen geen pijn. Het leuke is dat ik borst over houd wanneer ik op mn zij lig....... 

 

Mijne zit denk een paar millimeter boven de plooi. Ze storen niet, maar ik dacht dat ze echt in de plooi zouden zitten of iigv 'onzichtbaar' werden. Ach, zelf zie ik ze sowieso niet, zit een hele hoop tiet voor :106:

 

Jaaaaaaaaaaaaa! Ik ga zaterdagmiddag even bij de Hunkemöller kijken. Met die wheel of passion heb ik ook een tientje bij elkaar aan korting gedraaid, het is natuurlijk 3e BH gratis, dus hopelijk slaag ik! Ik las dat inderdaad van jou te kleine bh's, dat is echt super rot! Ik ben zaterdag 5,5 week, dus misschien niet heel slim om al te kopen, maar ik wil niet meer wachten. Klinkt allemaal zo groot joh, 75D-E-F. HOE DAN! Ik trok laatste mn 75 B aan en dat kon ook... Oke alleen mn onderkant was bedekt, maar passen deed het.. Werd ik toch wel ietsjes onzeker van, moet ik eerlijk bekennen... :(

 

Zie PB -_-

liefs.x

Heyhey, was hier eventjes mee aan het lezen... 

ik heb toevallig gisteren ook mijn oude bh uit de kast gepakt. Niet aangehad maar alleen voorgehouden. Eerst dacht ik ook, hmmm. Zou misschien nog wel passen ook. Maar toek keek ik naar de beugel. Toen kwam die toch echt wel een heel stuk te kort hoor! En ik heb ook pas voor de lol een bh gepast en dan zie je echt veel verschil in grootte. Dan lijkt ie best groot maar het paste gewoon. Hij zat helemaal vol met tiet! :4: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Iwb:

Heyhey, was hier eventjes mee aan het lezen... 

ik heb toevallig gisteren ook mijn oude bh uit de kast gepakt. Niet aangehad maar alleen voorgehouden. Eerst dacht ik ook, hmmm. Zou misschien nog wel passen ook. Maar toek keek ik naar de beugel. Toen kwam die toch echt wel een heel stuk te kort hoor! En ik heb ook pas voor de lol een bh gepast en dan zie je echt veel verschil in grootte. Dan lijkt ie best groot maar het paste gewoon. Hij zat helemaal vol met tiet! :4: 

 

 

Moet ook wel eerlijk zijn; de cup stond, ipv altijd aan de bovenkant, nu aan de onderkant zo’n 5 centimeter open... Hahaha. Ik showde het ook aan mijn vriend met een klein beetje onzeker en beteuterd gezicht; die zei alleen maar :” Denca , ff serieus ! Dat kan écht niet, ze knallen er aan alle kanten uit”... draaide ik naar de spiegel en had tie ook gelijk.. was toen 4 weken... 

 

en wat je zegt, de beugel zat alles behalve goed. Maar de omvang is natuurlijk niet veranderd, dus het past. Evenals eerst een D ook paste, maar niet gevuld was, 75 blijft 75. Zolang ik niet aankom / afval... 

 

Vanavond is koopavond hier, maar heb ook nog 826291169 andere dingen te doen, maar eigenlijk wil ik langs de winkels.. niet perse kopen, wél passen !!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Denca:

 

Ik kon hele pruiken maken joh. Ik heb ook lang hoor, maar dan nog! Vond het echt niet grappig. 

 

Je lichaam is natuurlijk extreem gefocust op het herstellen van je borsten, dat het voor de rest eigenlijk geen energie meer heeft. Merk het nu nog hoor, eind van de dag ben ik best wel heel moe. Ik werk gewoon alweer 3 weken hele dagen.. Sporten ook weer, juist om die conditie omhoog te krijgen.. Maar soms val ik gewoon om 20:30 in de bank in slaap. Kon nooit rechtop slapen, maar na de operatie kan ik bijna lopend in slaap vallen... Zulke rare omhoog-standen heb ik gelegen tijdens de eerste week. 

 

Geduld inderdaad.. Toverwoord. Maar wij vrouwen hebben dat gewoon niet :36:

 

Oohh, is het dicht bij je huis? 

 

xx

In Amsterdam dus beetje irritant Qua verkeer. Ik kom uit het gooi dus ruim half uurtje rijden. 

We gaan gewoon eerder en eten we daar wat in de buurt. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jesssi:

In Amsterdam dus beetje irritant Qua verkeer. Ik kom uit het gooi dus ruim half uurtje rijden. 

We gaan gewoon eerder en eten we daar wat in de buurt. :) 

 

Gewoon een uitje van, leuk! 

Deed ik ook. Woon in het westen en moest naar het oosten, dus dagje Nijmegen van gemaakt.

 

Succes vanmiddag/avond. Lezen vast wel wat de arts er van vindt!

 

Liefs.x

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Denca:

 

Moet ook wel eerlijk zijn; de cup stond, ipv altijd aan de bovenkant, nu aan de onderkant zo’n 5 centimeter open... Hahaha. Ik showde het ook aan mijn vriend met een klein beetje onzeker en beteuterd gezicht; die zei alleen maar :” Denca , ff serieus ! Dat kan écht niet, ze knallen er aan alle kanten uit”... draaide ik naar de spiegel en had tie ook gelijk.. was toen 4 weken... 

 

en wat je zegt, de beugel zat alles behalve goed. Maar de omvang is natuurlijk niet veranderd, dus het past. Evenals eerst een D ook paste, maar niet gevuld was, 75 blijft 75. Zolang ik niet aankom / afval... 

 

Vanavond is koopavond hier, maar heb ook nog 826291169 andere dingen te doen, maar eigenlijk wil ik langs de winkels.. niet perse kopen, wél passen !!! 

Hihi! Knallen er aan alle kanten uit :4: 

nee, omvang blijft idd wel hetzelfde. 

Maar hoe ver ben je nu dan? Dat je alleen wil passen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Iwb:

Hihi! Knallen er aan alle kanten uit :4: 

nee, omvang blijft idd wel hetzelfde. 

Maar hoe ver ben je nu dan? Dat je alleen wil passen?

 

 

Gisteren was ik 5 weken.. Volgende week mag ik dus BH's gaan dragen.

Lees hier best veel dat het verschil tussen 5 en 6 weken nog best 'groot' is..

 

Maar heb net besloten dat ik zaterdag ga shoppen :3:.

 

Heb jou trouwens toegevoegd aan mijn album!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Denca:

 

Gisteren was ik 5 weken.. Volgende week mag ik dus BH's gaan dragen.

Lees hier best veel dat het verschil tussen 5 en 6 weken nog best 'groot' is..

 

Maar heb net besloten dat ik zaterdag ga shoppen :3:.

 

Heb jou trouwens toegevoegd aan mijn album!

 

Oooh, nog een weekje maar! Leuk! 

Ik ben net 3 weken

 

dankje, ik ga even spieken :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Iwb:

@Denca ziet er mooi uit hoor! Dicht bij elkaar en site boobs :) 

 

Dank je wel :blush: !

 

Side boobs inderdaad. 

Voor m'n borstvergroting had ik dat ook al. M'n borsten beginnen nu bijna onder m'n oksel. Vind het wel leuk/mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Denca:

 

Dank je wel :blush: !

 

Side boobs inderdaad. 

Voor m'n borstvergroting had ik dat ook al. M'n borsten beginnen nu bijna onder m'n oksel. Vind het wel leuk/mooi!

Zeker mooi

daar moest ik wel echt aan wennen. Als ik mijn armen naar voren doe dat komt er iets tegen mn armen aan :D haha! Dat gevoel kende ik nog niet. Er zat amper wat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahah heeeel herkenbaar! 

Eerste week had ik er ook 'last'van. Kan je natuurlijk al niets, dus dan zit alles in de weg. 

Evenals met typen/schrijven, nu vind ik het alleen maar leuk dat ik ze voel.

Ze mogen er zijn! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.