Ga naar inhoud
Mededeling voor iedereen! Lees meer... ×
Borsten Forum

Denca

Denca : 5 september 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Denca:

Zenuwslopend he  !!

Maar weet je, nog een week en dan is het gewoon zo ver!

We hebben er nu al zo lang naar toegeleefd.

Al de voorbereidingen al getroffen ;)?

Jaa dat sowiezo.. bh's besteld, alle "geneespillen" in huis en aan het slikken.. bed van mijn jongste verhoogt zodat die er zelf in en uit kan.. al 4 weken gestopt met roken.. en jij?

De tijd vliegt voorbij, mijn kids zijnop weer begonnen met school en peuterspeelzaal dus ik had.net zo iets van huh morgen is het al woensdag.. wow! Hahahhaha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Spannend meid, wordt steeds echter zo he!!

hier ook al 3 welen gestopt met roken! In die tijd ook 3 kilo aangekomen haha, borsten werden al groter van zichzelf :)

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei Bloemmetje:

Jaa dat sowiezo.. bh's besteld, alle "geneespillen" in huis en aan het slikken.. bed van mijn jongste verhoogt zodat die er zelf in en uit kan.. al 4 weken gestopt met roken.. en jij?

De tijd vliegt voorbij, mijn kids zijnop weer begonnen met school en peuterspeelzaal dus ik had.net zo iets van huh morgen is het al woensdag.. wow! Hahahhaha

Ja ik zag het gisteren! Ik lees super veel goede verhalen over die Carefix Ava.. Waar heb je deze besteld & weet je al wanneer ze geleverd worden, vandaag besteld morgen in huis zoiets, hahaha? Ik zal een M nodig hebben; maar wacht toch graag even voor alle zekerheid mijn 'juiste maat' af. Zag wel dat M tussen de D en F-cup zal zijn. Mag hopen dat we die kant op gaan :rolleyes:... 

Ik eigenlijk nog niet. Van het weekend ga ik het huis echt zo goed als ik kan opruimen/schoonmaken etc etc. Wilde alles al op een hoogte gaan zetten zodat ik er sowieso bij kan. Maar dat vond m'n vriend nog niet zo'n super goed plan, daar hij de eerste dagen er gewoon is, dus wanneer hij weer gaat werken, doen we dat! 

Ben nu aan het struggelen met wat ik aan doe op de dag van operatie. Wil er niet als een slons bij lopen. Maar tegelijk wil ik ook niet te strakke dingen aan.. Dilemma's tot en met, zoals je ziet ;)

Helemaal met je eens. Dag 2 na mijn vakantie zit er alweer bijna op. Dan nog maar 1 nachtje en dan is het zover.

Hoe is het met het niet-roken? Lukt dat een beetje? Gewoon cold-turkey gestopt? Wel super goed dat je dat doet !! Voor de wondgenezing erg belangrijk :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
38 minuten geleden zei Theezakje34:

Spannend meid, wordt steeds echter zo he!!

hier ook al 3 welen gestopt met roken! In die tijd ook 3 kilo aangekomen haha, borsten werden al groter van zichzelf :)

Jaaaaa.. Nu ik de tijd heb, is het écht dichtbij. 

Merk ook wel dat ik er nu wel klaar voor ben hoor ! 

Wat knap zeg! Ook al gestopt. Ik rook niet, dus dat issue ken ik gelukkig niet. Maar vind het echt knap. Zoals ik ook al tegen Bloemmetje zojuist 'zei'; Alleen maar super goed dat jullie gestopt zijn. Voor de wondgenezing, etc etc. 

Mag je al naar huis?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja idd je wil geen onnodige risico’s he!!

frans is net geweest. Was zelf erg tevreden. Alles even bekeken, hij heeft als bonus ook nog het laatste beetje vet weggehaald op de buik!

nog even meid dan ben jij al!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat een top-vent is het ook hé ! 

Super tof dat hij dat laatste beetje vet ook heeft verwijderd :).

Dat is ook zo, volgende week zal ik stijf van de zenuwen onderweg naar de kliniek zijn...

Hoe is het met jou?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
19 uur geleden zei Denca:

Ja ik zag het gisteren! Ik lees super veel goede verhalen over die Carefix Ava.. Waar heb je deze besteld & weet je al wanneer ze geleverd worden, vandaag besteld morgen in huis zoiets, hahaha? Ik zal een M nodig hebben; maar wacht toch graag even voor alle zekerheid mijn 'juiste maat' af. Zag wel dat M tussen de D en F-cup zal zijn. Mag hopen dat we die kant op gaan :rolleyes:... 

Krijg je geen BH bij de kliniek na je operatie?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden zei Oxygen:

Krijg je geen BH bij de kliniek na je operatie?

Jawel, uiteraard! De Triumph Traction zou dat worden ( heb ik nagevraagd ). Ik vind alleen 1 BH voor 6 weken wat weinig. Ik las goede berichten over de Carefix Ava, dus ben van plan deze ook aan te schaffen! Twijfelde ik wel of ik niet meteen de Carefix Ava zou nemen, dan niet de BH vanuit Heyendael ; Maar voor de maat vind ik het wel fijn dat ik daar gewoon een BH 'aangemeten' krijg. 

Lees ook van de meiden hier dat ze die PO-BH, om maar even zo te zeggen, vaak gebruiken als sportBH daarna.. Win Win situatie ;-).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden zei Denca:

Jawel, uiteraard! De Triumph Traction zou dat worden ( heb ik nagevraagd ). Ik vind alleen 1 BH voor 6 weken wat weinig. Ik las goede berichten over de Carefix Ava, dus ben van plan deze ook aan te schaffen! Twijfelde ik wel of ik niet meteen de Carefix Ava zou nemen, dan niet de BH vanuit Heyendael ; Maar voor de maat vind ik het wel fijn dat ik daar gewoon een BH 'aangemeten' krijg. 

Lees ook van de meiden hier dat ze die PO-BH, om maar even zo te zeggen, vaak gebruiken als sportBH daarna.. Win Win situatie ;-).

Haha, klinkt goed!

1 bh voor zoveel weken is inderdaad wat weinig. Koop jij dan die ander als je de maat precies weet? Of ga je er vanuit dat M sowieso gaat passen? 

Super leuk om hier naar toe te leven he? :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Toevallig ook de ava aan het bestellen, alleen betaling lukt steeds niet.. is 44 incl verzenden.

ehh hoe ik me voel, slecht haha. Zal zo eens foto’s in me album zetten, lukt steeds niet

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oh ik zie nu de maattabel van carefix ava. Nog best ingewikkeld als je niet weet op welke cup je uit gaat komen :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nee dat is zo. Ik heb 70 en dan kom ik op S of M uit, hangt er vanaf of het C of D cup zou zijn. Ik wacht wel even tot na de operatie zodat ik weet welke maat van die Triumph bh ik heb. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat is ook mijn idee, wacht tot ik weet welke maat die van de kliniek is & dan bestel ik er 1 bij! Zal wel snel bezorgd worden denk ik..

@Theezakje34 ; balen dat de betaling niet lukt. Vind het vervelend om te horen dat je je slecht voelt!

ben wel super benieuwd naar jouw foto’s! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Aankondigingen

Premium Theme Designed By IBTheme.com