Ga naar inhoud

Denca : 5 september 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Goedemiddag allemaal,

 

Na al járen te hebben getwijfeld over een borstvergroting, staat het voor dit jaar dan op de planning.

Ik heb hier en daar al wat topics gelezen voordat ik bij het borstenforum uit kwam!

Heel prettig forum moet ik zeggen, goed om recensies te lezen over doktoren, klinieken etc etc. 

 

Vanaf mijn 16e praat ik er al over, maar nooit de moed gehad om het dan echt te doen. 

Mijn grootste angst is, lelijke borsten krijgen. Ik heb nu kleine maar erg mooie borsten. 

Ik draag een B cup met omvang 70 cm. Ben 168 en weeg 60 kg. 

 

Ik ben nog wel erg zoekende naar wat ik precies wil, ik wil niet ineens een dubbel D cup ofzo, absoluut niet.

Ik wil mooie borsten die ook nog mooi zijn wanneer ik lig. Als ik op dit moment in bed lig, ben ik zo plat als een dubbeltje. 

 

Ik ben echt nog aan het oriënteren. Welke cup maat wil ik, waar ga ik ze laten vergroten, welke arts, wat voor een soort siliconen/maat/ etc etc.

 

Ik lees dus graag jullie recensies/meningen/ervaringen.

 

Ben voornemens om actief mee te doen op het forum!

 

Een prettige dag allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 213
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Denca, 

 

Behalve je leeftijd die ik niet weet, denk ik dat jouw situatie dicht in de buurt komt van de mijne. 

Ik ben naar de pc geweest met de boodschap: ik wil gewoon borsten zonder push-up beha en liever heel iets te klein, dan heel iets te groot. Voor het zicht wilde ik een C-cup. 

 

Mijn keuze is gevallen op de CosMedkliniek, bij dokter Schietecatte. De locatie, prijs en aanbevelingen op internet maakten deze keuze gemakkelijk voor me. De siliconen werd ik goed in geadviseerd door de arts, hij nam direct bij het eerste consult mijn twijfel weg door heel duidelijk aan te geven waarom hij een keuze maakte voor rond/merk/cc met betrekking tot mijn wensen. 

 

Succes en veel plezier met je oriëntatie! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yzer90,

 

Ik denk dat onze leeftijd niet heel veel verschilt, ik ben 28!

 

Jouw boodschap is ook precies mijn gedachten! Mijn vriend en ik spreken inderdaad ook over een mooie C-cup. Het moet ook wel bij mijn lichaam passen. 

 

Bedankt voor jouw ervaring! 

 

Ben je bij meerdere klinieken geweest voor oriëntatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha, bijna hetzelfde inderdaad! :) 

 

Ik ben alleen bij de CosMedkliniek geweest, puur omdat ik het prettig vond dat als er iets verkeerd zou gaan na de operatie, ik binnen een half uur op locatie kon zijn (waar je al niet over nadenkt...). Andere klinieken die ik interessant vond, waren of veel duurder (meer dan 1000,- verschil) of konden geen consult plannen op tijden dat ik beschikbaar was. Ene kant bracht dat twijfel in het begin, maar al snel dacht ik: het voelt goed hier, dus waarom het mezelf moeilijker maken met meer keuzes? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha herkenbaar, ik zoek ook vooral hier bij mij in de buurt.

Ja dat is dus waar ik zo mijn vraagtekens bij zet, die (extreme) prijsverschillen.. 

 

Je bent ook erg tevreden denk ik, als ik je zo hoor 'praten' ?

Het is voor jou nu 5 weken geleden, als ik goed reken.. hoe zit het nu met de pijn?

 

Heb geprobeerd te zoeken bij jouw reacties hier op het forum, maar ben er nog niet heel handig in, blijkt ;-)...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik kon achterhalen zat het prijsverschil hem vooral in de relatief nieuwe kliniek. Lijkt me ook nog vaag, maar daar gaan we dan maar vanuit. In ieder geval geen slechte recensies gevonden zoals bij DG. 

 

Ik ben inderdaad blij met mijn keuze, en ik moet zeggen dat ik vrijwel geen pijn heb gehad. De eerste week vooral hevige spierpijn op mijn borstbeen, tweede week 'opgeblazen' gevoel in mijn borsten door vocht, derde week alleen nog pijnscheuten als ik te druk was geweest of een verkeerde beweging maakte. 

Ik heb nu al wel eens een andere bh aan dan m'n sportbeha en dan voel ik gewoon dat ze minder steun hebben, een beetje zwaar. En nog wat ongemak als ik sport of zware dingen til. Kortom, allemaal eigen schuld gezien ik iets te grote stappen zet. Oeps... 

 

Haha, vraag maar raak!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet ik heel eerlijk bekennen als eerste ook DG op mijn lijstje te hebben staan. Puur op de prijs af gegaan. Gelukkig heb ik iets verder nagedacht, gelezen en zie nu toch wel in dat DG het niet gaat worden!! 

 

Dat zware gevoel lijkt mij zo raar. Ik kan nu enorm veel bewegen, sporten, zonder dat ik 'last' heb van mijn borsten. Straks als ik de borstvergroting heb, denk ik dat dat wel anders zal zijn. Naar mijn idee worden mijn borsten ineens 5 kilo zwaarder ;-) hahaha. 

 

Ik word inderdaad al heel veel gewaarschuwd om het écht rustig aan te doen... uitdaging denk ik zo. Geduld is volgens mij, mijn allerslechtste eigenschap! 

 

Bedankt weer voor het delen van jou ervaring!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Aanstaande donderdag staat mijn consult gepland bij Frans Straten!

Ik ben echt onwijs benieuwd, merk dat ik er nu wel heel veel mee bezig ben.

Daarnaast heb ik al een optie voor operatie in week 36, begin september. 

 

Ben niet perse zenuwachtig, ben wel erg benieuwd wat Frans Straten gaat zeggen.

Ik wil een mooie C-cup, ik ben niet súper slank, heb wel echt vrouwelijke vormen, heupen en billen.

Dan een A-cup erop is niet echt in verhouding. 

 

Ik ben voornemens om Frans te vragen mij niet het aantal CC te zeggen, maar gewoon te passen en dan echt kijken wat ik het mooiste vind staan. Daarnaast heb ik de vragen-lijst van het forum al opgeslagen om zo goed voorbereid het gesprek in te gaan. Het is een aardig eindje rijden namelijk, even 3 x heen en weer is niet echt een optie. 

 

Als ik alle foto's van jullie hier bekijk denk ik dat ik tussen de 300 en 400 cc zal uitkomen!

Maar ik houd jullie op de hoogte, donderdag/vrijdag meer informatie ;).

 

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauwwww, het consult was echt geweldig. Voelde me ook meteen vrouw, hahaha. 

Eerst wat informatie gekregen van 1 van de meiden, daarna aan het passen geslagen met Frans.

 

Mijn vermoeden was dat ik zo rond de 350 zou uitkomen ( zie bovenstaand bericht :9: ). Toen de eerste siliconen in de sportbh werden gestopt en ik in de spiegel keek, schrok ik, moest er echt even heel erg aan wennen. Vond het absoluut mooi staan.. Frans vroeg wat ik ervan vond en ik stond wat te twijfelen.. Het bleek 375cc te zijn.. Hij gaf aan dat iets groter waarschijnlijk mooier zou zijn, zo ging het door. 375-390-425-450cc.. 450 vond ik echt te groot. Uiteindelijk gekozen voor de 425cc in iedere borst. Stond erg mooi en natuurlijk. Iedere keer had Frans een heel neutraal gezicht, tot dat ik omdraaide naar hem met de 425cc en ik enorm glunderde, hij gaf aan dat dit inderdaad het mooiste was, 450 zou kunnen, maar we ( Frans, mijn vriend en ik ) waren het erover eens dat 425cc het mooiste is. 

 

Ik ben 1.68m en heb slanke taille, brede heupen, volle billen... Miste alleen de volle borsten dus.

Mijn operatie staat gepland op 5 september, precies 2 maanden ná het consult. Kijk er al ontzettend naar uit. Word straks in augustus mijn laatste vakantie met kleine borsten :97:....

 

Vannacht natuurlijk direct gedroomd over de operatie, is het te groot ? Hoe gaat het voelen, zal alles goed gaan, etc etc.. Maar Frans stelde me met al mijn vragen ontzettend gerust  ( dat was niet in mijn droom, maar gisteren op het consult, hahaha ! ). 

 

5 september zal ik dus geopereerd worden en de volgende prothese krijgen van Frans;

 

Mentor Siltex (rond) , 425cc, HP, Coh II :57:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauwwww, het consult was echt geweldig. Voelde me ook meteen vrouw, hahaha. 

Eerst wat informatie gekregen van 1 van de meiden, daarna aan het passen geslagen met Frans.

 

Mijn vermoeden was dat ik zo rond de 350 zou uitkomen ( zie bovenstaand bericht :9: ). Toen de eerste siliconen in de sportbh werden gestopt en ik in de spiegel keek, schrok ik, moest er echt even heel erg aan wennen. Vond het absoluut mooi staan.. Frans vroeg wat ik ervan vond en ik stond wat te twijfelen.. Het bleek 375cc te zijn.. Hij gaf aan dat iets groter waarschijnlijk mooier zou zijn, zo ging het door. 375-390-425-450cc.. 450 vond ik echt te groot. Uiteindelijk gekozen voor de 425cc in iedere borst. Stond erg mooi en natuurlijk. Iedere keer had Frans een heel neutraal gezicht, tot dat ik omdraaide naar hem met de 425cc en ik enorm glunderde, hij gaf aan dat dit inderdaad het mooiste was, 450 zou kunnen, maar we ( Frans, mijn vriend en ik ) waren het erover eens dat 425cc het mooiste is. 

 

Ik ben 1.68m en heb slanke taille, brede heupen, volle billen... Miste alleen de volle borsten dus.

Mijn operatie staat gepland op 5 september, precies 2 maanden ná het consult. Kijk er al ontzettend naar uit. Word straks in augustus mijn laatste vakantie met kleine borsten :97:....

 

Vannacht natuurlijk direct gedroomd over de operatie, is het te groot ? Hoe gaat het voelen, zal alles goed gaan, etc etc.. Maar Frans stelde me met al mijn vragen ontzettend gerust  ( dat was niet in mijn droom, maar gisteren op het consult, hahaha ! ). 

 

5 september zal ik dus geopereerd worden en de volgende prothese krijgen van Frans;

 

Mentor Siltex (rond) , 425cc, HP, Coh II :57:.

 

@best_boobie, zou jij mijn titel willen aanpassen + dit topic willen verplaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Klein vraagje !

 

Hoe zit het ná de operatie, heb je dan meteen een BH aan? Of krijg je deze pas aan, nadat je wakker bent?

 

Ik twijfel namelijk of ik de bh van de kliniek aanschaf a € 40,- of meteen de Carefix Ava ( waar ik hier iedereen over hoor ) , aanschaf en zelf meeneem? Vind het zonde om € 40,- te betalen voor een BH die misschien niet lekker zit... Koop liever meteen een juiste. Maar de vraag is dus, kan dat? Kan ik mijn eigen BH meenemen  ?

 

Liefs.x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eind van de maand een consult met Dr Straten. Ik ben bij Velthuis en Bergman geweest, maar teveel twijfels. Velthuis zegt anatomisch achter de spier, Bergman zegt rond en voor de spier. Ik weet nu precies wat mij het mooiste zal staan!  Haha

 

Vanwege de lovende berichten hier op het forum maar eens langs bij Straten. Dame aan de telefoon was al heel vriendelijk. Het heeft natuurlijk geen klap te maken met de ingreep zelf, maar toch. Je voelt je wel gelijk serieus genomen. 

 

Krijg jij ze voor de spier of erachter? En waarom wordt er gekozen voor rond? Even puur uit nieuwsgierigheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee @Melanie24,

 

Je goed voelen bij een kliniek is wel erg belangrijk! Ik moet eerlijk bekennen alleen maar bij Frans geweest te zijn. Ik had meteen een goed gevoel bij hem en hij was erg eerlijk over het passen; het aantal cc, anatomisch/rond etc etc. 

 

Ze zullen dual plane geplaatst worden. Achter de spier dus. Ik wilde graag rond, omdat ik weinig tot geen volume aan de bovenkant hebt en dat 1 van mijn wensen is. Anatomisch valt natuurlijker zeggen ze, maar het is net wat je zelf mooi vindt en graag wilt. Waar gaat jou eigen voorkeur naar uit, als je de foto's hier op het forum bekijkt?

 

Liefs.x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn voorkeur gaat uit naar heel subtiel, eigenlijk dat je niet kunt zien dat ik het heb laten doen. Ik draag altijd superpush up, dus eigenlijk die vergroting. Nu heb ik, volgens bergman, genoeg borstweefsel voor voor de spier en ik heb zelf het idee dat dat het meeste mee beweegt met je lichaam, dus qua beweging voelt het natuurlijker. Alleen in hoeverre zal ik die prothese kunnen voelen als ik over mn borsten voel... Dat vind ik dus lastig. Voor het zicht is anatomisch achter de spier weer het meest natuurlijk. Ik vind het allemaal zo moeilijk haha!

En eigenlijk ging mn voorkeur uit naar lipofilling! Maarja, dat kost een hoop geld en je weet niet wat ervan overblijft. Maarja, het is wel natuurlijk en je zal niks in je lichaam voelen zitten...

 

Maw, ik ben er nog niet over uit haha.

 

Maar voor jou komt het al lekker dichtbij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even alles meegelezen :) 

spannend zeg! Blijft lastig he dat kiezen van de maat.. twijfel nog steeds tussen 345 en 390 maar denk dat ik ze liever iets te klein heb als iets te groot.. kon je maar even in de toekomst kijken he!

 

ik krijg anatomisch, vroeg waarom geen rond en Frans zei dat mijn tepels heel iets naar beneden wijzen en met rond kan dat meer worden.. vind ze zelf helemaal niet naar beneden wijzen maar hij zal het weten haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee @Theezakje34, goedemorgen!

 

Oh het is super spannend, zeker omdat het nu al over 5 weken is. Over 5 weken heb ik borsten, zo super vreemd! 

Ik zou heel graag in de toekomst willen kijken, wil zo graag zien hoe het eruit zal komen te zien. Hoe het voelt, hoe zwaar het is ( op 1 of andere manier heb ik het idee dat ik voorover ga lopen ofzo ;) ) , hoe het zal staan, naakt en in kleding. Je kan je er, bij jezelf, ook geen voorstelling van maken. 

 

Ben met je eens dat het niet té groot moet worden, maar ik zie iedereen hier adviseren om voor de grootste te gaan. Ik heb niet getwijfeld, tijdens het passen voelde 425cc echt meteen goed! Daar ben ik wel heel erg blij om. Ik wilde zelf persé rond omdat ik aan de bovenkant volume wil. 

 

Hahaha, heb je nu dan niet dat je elke keer naar je tepels kijkt en je afvraagt waar Frans het over heeft? Dat zou ik hebben namelijk haha.  

Wat is jouw voorsituatie? & wanneer word je geopereerd?

 

Liefs.x

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Melanie24:

Mijn voorkeur gaat uit naar heel subtiel, eigenlijk dat je niet kunt zien dat ik het heb laten doen. Ik draag altijd superpush up, dus eigenlijk die vergroting. Nu heb ik, volgens bergman, genoeg borstweefsel voor voor de spier en ik heb zelf het idee dat dat het meeste mee beweegt met je lichaam, dus qua beweging voelt het natuurlijker. Alleen in hoeverre zal ik die prothese kunnen voelen als ik over mn borsten voel... Dat vind ik dus lastig. Voor het zicht is anatomisch achter de spier weer het meest natuurlijk. Ik vind het allemaal zo moeilijk haha!

En eigenlijk ging mn voorkeur uit naar lipofilling! Maarja, dat kost een hoop geld en je weet niet wat ervan overblijft. Maarja, het is wel natuurlijk en je zal niks in je lichaam voelen zitten...

 

Maw, ik ben er nog niet over uit haha.

 

Maar voor jou komt het al lekker dichtbij!

 

Hee hee,

 

Dat kan je toch zeggen, ik wil graag de grootte van wanneer ik super push up bh's draag.. Alleen dan zonder push up bh, hahaha. Ik wil dat het natuurlijk staat en bij mijn lichaam past. Ik heb heel erg het zandloper figuur, brede schouders, smalle taille en weer brede heupen. Dus kunnen best wel wat borsten op. Ik hoop dat het voor het zicht een D zal worden, dan ben ik tevreden. 

 

Je zit nog heel erg in twijfel lees ik. Gaat er iemand met je mee naar de consulten? 

 

Jaa daar heb ik over gelezen, Lipofilling, maar 1 dat is inderdaad super duur en 2 ik vind het een raar idee.. Daarnaast is het eindresultaat natuurlijk niet helemaal duidelijk... 

 

Nog 5 weken! Eerst vakantie , in tiet-loze-bikini's voor het laatst ! En dan onder het mes :D.

 

Heb jij al een richtlijn wanneer je geopereerd wil worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd even in de toekomst kijken zou fijn zijn!! 

Hier zeggen ze idd kies voor de grootste maar toch twijfel ik. Ik co d de grootste in kleren wel mooi maar ben bang naakt/bikini te groot..

 

ik mag 28aug bij Frans!

 

jij krijgt dus rond boor vulling bovenop? Maar dat heb je met anatomisch toch ook wel of minder? Ik wil natuurlijk ook vulling bovenop:) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zandloper model heb ik dus ook! Brede schouders, hele smalle taille en een mooie, bolle kont (dat dan weer wel!). Dus die borsten vallen gewoon in het niet erbij! En na 2 zwangerschappen weet ik hoe Mn borsten er ook uit kunnen zien, oh my! Ik had door de stuwing een E-cup!! Helaas maar gedurende 2 dagen. Waarom nou niet blijvend?! Haha. 

 

Mijn man gaat altijd met mij mee, maar die zegt gewoon implantaten en gewoon doen. We zijn al 12,5 jaar samen en hij heeft mij nog nooit tevreden horen zijn. Dus hij zei dat het echt een goed idee is voor mij om mn zelfvertrouwen eens op te krikken. Hij vindt dat ik er nu wel lang genoeg over nagedacht heb haha. 

 

Ik denk dat ik het gewoon allemaal eng vind, operatie, ineens iets “vreemds” in je lichaam, de mogelijke complicaties en voel ik me dan nog wel mezelf? 

Ik weet niet waarom ik daar zo mee zit. 

 

Herken iemand dat? Haha

 

spannend hoor, zo snel al! 

Mijn richtlijn zal ook zijn in het najaar. Zodat je in de winter goed kunt herstellen en het niet direct opvalt en je in zomer kunt shinen met je zelfvertrouwen! 

 

Theezakje24, bij Bergman werd me verteld dat ik gewoon ronde kon nemen omdat ik al een druppel van mezelf heb en dan zou het alleen maar de druppel meer benadrukken. 

Maarja, Velthuis adviseerde ze  anatomisch...

Dus ik denk dat je met beide wel vulling boven hebt, alleen met rond iets meer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Melanie24:

Het zandloper model heb ik dus ook! Brede schouders, hele smalle taille en een mooie, bolle kont (dat dan weer wel!). Dus die borsten vallen gewoon in het niet erbij! En na 2 zwangerschappen weet ik hoe Mn borsten er ook uit kunnen zien, oh my! Ik had door de stuwing een E-cup!! Helaas maar gedurende 2 dagen. Waarom nou niet blijvend?! Haha. 

 

Mijn man gaat altijd met mij mee, maar die zegt gewoon implantaten en gewoon doen. We zijn al 12,5 jaar samen en hij heeft mij nog nooit tevreden horen zijn. Dus hij zei dat het echt een goed idee is voor mij om mn zelfvertrouwen eens op te krikken. Hij vindt dat ik er nu wel lang genoeg over nagedacht heb haha. 

 

Ik denk dat ik het gewoon allemaal eng vind, operatie, ineens iets “vreemds” in je lichaam, de mogelijke complicaties en voel ik me dan nog wel mezelf? 

Ik weet niet waarom ik daar zo mee zit. 

 

Herken iemand dat? Haha

 

spannend hoor, zo snel al! 

Mijn richtlijn zal ook zijn in het najaar. Zodat je in de winter goed kunt herstellen en het niet direct opvalt en je in zomer kunt shinen met je zelfvertrouwen! 

 

Theezakje24, bij Bergman werd me verteld dat ik gewoon ronde kon nemen omdat ik al een druppel van mezelf heb en dan zou het alleen maar de druppel meer benadrukken. 

Maarja, Velthuis adviseerde ze  anatomisch...

Dus ik denk dat je met beide wel vulling boven hebt, alleen met rond iets meer. 

 

Zandloperfiguur is stiekem ook wel heel erg mooi hoor ;). Die billen zijn ook wat waard! 

Maar net wat je zegt, die borsten! Ach daar kunnen we iets aan doen toch. 

 

Waren 2 hele mooie dagen B). Helaas niet blijvend dus en nog 6 zwangerschappen zie je niet zitten ;). Grapje! Ik zou aangeven dat je die borsten mooi vindt en graag weer wilt, qua formaat/vorm etc etc, daar kan een pc echt wel wat mee! 

 

Je hebt een wijze man. hahaha. Dat stukje zelfvertrouwen opkrikken  herken ik 100%. Ik hoop oprecht dat ik me er meer vrouw door ga voelen. Leuke kleding aan kan wat ook nog eens leuk staat...  Luister naar je man Melanie!

Mag ik vragen hoe oud je bent? 

 

Ik herken wel wat je zegt, je gaat snijden in een gezond lichaam, alleen maar voor grotere borsten. Kan oppervlakkig overkomen, maar naar mijn mening is dat het niet. want het is ook een mentaal-iets wat je speelt. 

 

Jaaaaa, 5 weken! Mijn vriend zei het ook vanmorgen, over 5 weken heb je gewoon borsten... Ik weet het, ik weet dat ik geopereerd ga worden en grotere borsten zal krijgen, maar helemaal realiseren doe ik het nog niet. Kan me er zo slecht een voorstelling van maken.. Super vreemd. 

Dat is ook mijn reden geweest om het in september te doen, ook ivm werk. Maar in de herfst hoef je niet meteen van die strakkere shirtjes aan enzovoort. Kan ik er eerst zelf aan wennen en daarna mee showen in bikini ! 

 

Een prettig weekend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.