Ga naar inhoud

Gisteren ingreep borstvergroting


MaiBoobs

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal!

 

Eerst even voorstellen: Ik ben 33jaar oud en heb 2 zoontjes (8j en 4,5j).
Voor mijn zwangerschappen had ik een maatje 75E. Maar na elke zwangerschap werden mijn borsten kleiner, en begonnen ze ook wat te 'hangen'.
Het is alsof de bovenkant 'leeg' voelt? Nu heb ik een maatje 75grote A - kleine B (afhankelijk van het merk), als zijn die meestel ook allemaal te klein.
Het probleem is dat al ik beweeg (voorover buig, mij op m'n zij leg, ...) mijn bh-cup echt leeg voelt vanboven omdat m'n borsten door de zwaartekracht echt mee bewegen.
Ik voel mij hier zeer onzeker door! Heb tot nu toe altijd gezegd "ik heb hiervoor 2 mooie zonen in de plaats gekregen" maar nu ze groter zijn en ik zeker weet dat ik geen kinderen meer wens, wil ik ook aan mezelf denken.

 

Ik heb vanavond een eerste intakegesprek bij Dr. Wim Dannau in Dilbeek (België). Ik ben zéér nerveus! Omdat ik bang ben voor de operatie, en dat het mislukt en ook omdat er dan een vreemd voorwerp in uw lichaam zit, maar ook voor de blikken van anderen die naar u kijken... Ik weet ook niet wat te zeggen aan de kinderen als ik dit ga doen... Het klinkt zo 'fout' om hen uit te leggen dat mama niet tevreden is en haar borsten laat vergroten, terwijl ik hen probeer te leren dat ze tevreden moeten zijn met wat ze hebben en niet beschaamd moeten zijn over bvb een moedervlekje op hun arm of haar op hun benen...

 

Hoe leerden jullie omgaan met jullie angsten?

 

Ik leer net dit forum kennen en ben zeer enthousiast!

 

Liefs,

 

MaiBoobs

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey welkom hier :) 

Ik heb zelf nog geen kindjes maar snap je bekomernissen naar hen toe wel. Dat was ook 1 van de dingen die me tegenhield, het idee dat ik heb over hoe ik men toekomstige kinderen wil opvoeden viel zo moeilijk te rijmen met mezelf trakteren op nieuwe borsten :) 

 

In jouw situatie (beetje ‘lege’ borsten na zwangerschappen) zou ik zeker meer dan 1 pc raadplegen. Ik denk dat je verschillende opties hebt als ik je uitleg vergelijk met wat ik hier al op het forum las. Een lift (heb je ook nog verschillende soorten in) of je borst terug proberen opvullen met een -meestal- iets grotere prothese om ze terug mooi gevuld te krijgen.

Ik lees veel goeds over dr. Nio (Nedl.) en men zusje is bij dr. van eeckhout in aalst geweest hij zou naar het schijnt ook goed zijn met lifts ed. (Heeft bij haar echt mooie borsten gemaakt van haar tubulaire borsten)

 

ps: als je in de zoekbalk hier bovenaan eens wat ingeeft als “kinderen vertellen” ofzo kan je mss vinden wat andere moeders wel/niet verteld hebben

 

Wens je nog superveel succes bij je zoektocht! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-1-2018 om 15:02 zei Eecc15il:

Hey welkom hier :) 

Ik heb zelf nog geen kindjes maar snap je bekomernissen naar hen toe wel. Dat was ook 1 van de dingen die me tegenhield, het idee dat ik heb over hoe ik men toekomstige kinderen wil opvoeden viel zo moeilijk te rijmen met mezelf trakteren op nieuwe borsten :) 

 

In jouw situatie (beetje ‘lege’ borsten na zwangerschappen) zou ik zeker meer dan 1 pc raadplegen. Ik denk dat je verschillende opties hebt als ik je uitleg vergelijk met wat ik hier al op het forum las. Een lift (heb je ook nog verschillende soorten in) of je borst terug proberen opvullen met een -meestal- iets grotere prothese om ze terug mooi gevuld te krijgen.

Ik lees veel goeds over dr. Nio (Nedl.) en men zusje is bij dr. van eeckhout in aalst geweest hij zou naar het schijnt ook goed zijn met lifts ed. (Heeft bij haar echt mooie borsten gemaakt van haar tubulaire borsten)

 

ps: als je in de zoekbalk hier bovenaan eens wat ingeeft als “kinderen vertellen” ofzo kan je mss vinden wat andere moeders wel/niet verteld hebben

 

Wens je nog superveel succes bij je zoektocht! 

 

Ooh super bedankt voor je reactie! 

 

We zijn gisteren bij Dr Danau geweest en hebben echt een héél goed gevoel gehad...allebei m'n partner en ik :-) 

Heb idd wat grotere prothesen gekozen om ze bovenaan wat voller te maken, maar een lift was echt niet nodig zei hij. Blijkbaar is het nog niet zo erg dan ik dacht ;-) momenteel hebben we nog niks beslist maar hij heeft een medium C opgeschreven wat neerkomt op ronde prothesen met vaste silicone van 355cc dat achter de borstspier zouden worden geplaatst.

 

We gaan nog even nadenken en rondrijken. Misschien is het een goed idee om Dr Van Eeckhout eens te bezoeken ook... Dan kan ik vergelijken. 

 

Veel liefs! En bedankt voor je steun!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo iedereen

Gisteren mijn borstvergroting laten doen. Ik had pijn, maar na een tijdje was dat minder dankzij de voorgeschreven pijnstillers. Eerste helft van de nacht heel goed geslapen, nadien niet meer. Ik wist niet of ik nog een pijnstiller mocht innemen. Dus om 5u30 opgestaan met mijn vriend om toch pijnstiller te nemen en iets kleins te eten. De pijn is nu nog erger dan als ik uit het kliniek kwam! Er is precies een camion op mij gereden... zelf als ik inadem doen mijn borsten en ribben pijn. Hopelijk is deze last snel over en kan het genieten beginnen! 

 

Dag allemaal 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.