Ga naar inhoud

1 dag po


Mei

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, leuk zo’n forum! Ik ben net 1 dag PO en nog een beetje aan t bijkomen van de operatie (dual plane 340cc rond). Ben mama van 3 lieve kids en gelukkig heeft mijn man een paar daagjes vrij om me te helpen. Ben benieuwd naar jullie ervaring vooral mbt het herstel!X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mei!

Ik ben ook nieuw hier:) Ik hoop dat het goed met je gaat en je nieuwe borsten! Hoe voel je je?

Wat fijn dat je man paar daagjes vrij is:) mijn vriend was ook een weekje thuis om mij te helpen.

Ik ben 6 weken geleden geopereerd 315cc Mentor anatomisch dual plane geplaatst. Ik heb 2 kinderen.

Ik hoop dat je goed en snel hersteld! 

Xx Rvd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi :) Welkom hier. Oh wow, je bent gisteren geopereerd? Misschien wil je je verhaal wel delen in topic operaties (of operatie verhalen topic, zoiets heet het.... ik ben zelf ook nog maar nieuw van vandaag :P). Ben wel super benieuwd naar je verhaal. Ik ook mama van 3 kindjes en ben 17 april aan de beurt (325 cc, dual plane, ronde mentor COH 2 implantaten). 

 

Succes met het herstel. 

 

Groetjes, Eveline 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.