Ga naar inhoud

MissEvelineGirl : 17 april 2018 : Dr. Schiettecatte : CosMed Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 9-4-2018 om 09:31 zei MissEvelineGirl:

Voor de belangstellenden, hier de eerste vlog van afgelopen weekend (en vind je het leuk om te blijven volgen, dan kun je je op mijn youtube kanaal abonneren ;)) ; 

 

Fijne dag allemaal! 

 

Groetjes, Eveline 

 

 

superleuk! ik ga zeker abboneren!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal :) , 

 

6e dag PO. Het gaat goed :35:, maar heb toch nog wel pijn vergelijkbaar met stuwingspijn. De extreme spierpijn trekt wel langzaamaan weg. Evengoed kan ik nog niet al te veel dingen ondernemen en staan mijn borsten echt serieus nog strak en pontificaal :P. Ik ga er van uit dat dit er allemaal bij hoort. Hoe gaat het met jullie? Groetjes :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Seen87:

@MissEvelineGirl is de pijn wel te doen?

Ben je in die 6 dagen al de deur uit geweest of is dat nog teveel?

Wordt de pijn erger of nu juist minder en welke dag was het ergst?

Ik ben over 16 dagen aan de beurt

 

Hoi :) , 

 

Denk dat zo de 2e en 3e dag PO wel “de ergste” waren. Hoewel je jezelf dan natuurlijk nog goed kan behelpen met medicatie, maar veel ondernemen gaat dan echt niet. Vanaf de 4e dag PO begon ik langzaam echte beterschap te voelen en vanaf gister ben ik gestopt met alle medicatie. Gaat prima. Natuurlijk nog niet pijnloos en veel ondernemen gaat ook nog niet, maar heb de 4e dag PO al een wandelingetje naar de winkel gemaakt, frisse lucht doet een mens sowieso goed :D. Dat trekkende gevoel in je borsten, dat is resterend nu. Denk ook dat dat nog wel een paar dagen aanhoudt. Maar hoe dan ook; iedere dag gaat het beter en merk je dat je weer meer kunt doen. En dat is super fijn. Wil einde van de week ook weer in de auto stappen, denk dat het tegen die tijd wel weer eens kan (merk je natuurlijk snel genoeg). 

 

Spannend en leuk dat je binnenkort ook aan de beurt bent. Waar ga je en wat ga je laten doen? Succes :1bouncingboobs:

 

Groetjes, Eveline 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissEvelineGirl ik ga naar d boerhaave kliniek. Ik krijg 295cc anatomisch. Ik heb nu een kleine 75A. Ik zal vokgens de pc uitkomen op een grote B kleine C. Precies wat ik wil! Op dag 5 na mijn operatie heb ik een afspraak gepland. Ik bedacht me ineens... kan dat wel? Maar ik denk wel dat het mogelijk is als ik je verhaal zo lees zijn de eerste 4 dagen wel ff pittig maar daarna gaat het steeds beter

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Seen87:

@MissEvelineGirl ik ga naar d boerhaave kliniek. Ik krijg 295cc anatomisch. Ik heb nu een kleine 75A. Ik zal vokgens de pc uitkomen op een grote B kleine C. Precies wat ik wil! Op dag 5 na mijn operatie heb ik een afspraak gepland. Ik bedacht me ineens... kan dat wel? Maar ik denk wel dat het mogelijk is als ik je verhaal zo lees zijn de eerste 4 dagen wel ff pittig maar daarna gaat het steeds beter

 

Haha, zolang je afspraak niks te maken heeft met dingen optillen of iets dergelijks, komt het vast wel goed :35:. Nu geneest iedereen natuurlijk op z’n eigen manier en eigen tempo, dus hoe het voor jou verloopt kun je pas dán beoordelen :rolleyes:. Succes alvast. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissEvelineGirl nee mijn afspraak is bij de kapper.

Ik maak me alleen zorgen om die spoelbak waar ja haar gewassen wordt!

Je bent nu 8 dagen verder toch? Merk je al verschil? Is de pijn al verdwenen? En hoe vind je het resultaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Seen87:

@MissEvelineGirl nee mijn afspraak is bij de kapper.

Ik maak me alleen zorgen om die spoelbak waar ja haar gewassen wordt!

Je bent nu 8 dagen verder toch? Merk je al verschil? Is de pijn al verdwenen? En hoe vind je het resultaat?

 

Oh, dat gaat wel lukken, je kunt met je hoofd gewoon naar achter zitten hoor. :) 

 

Ikben 8 dagen PO inderdaad. Gaat goed :). Heb eigenlijk geen pijn meer behalve dan een heeeeeel erg trekkend gevoel in de borsten. Maar dat schijnt normaal te zijn en nog wel even aan te houden. En als ik nu al teveel onderneem, dan voel ik wel wat pijnscheutjes. Maar verder gaat het super eigenlijk. Ben ook al heel blij met het resultaat :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei MissEvelineGirl:

 

Haaaaai :) , 

 

Ja, gaat goed hier, en hoe gaat het met jou? Jij bent ruim 2 weken PO nu, toch? 

 

Ga morgen weer een vlogje plaatsen :D. Leuk dat je er naar vraagt :35:.

 

liefs, Eveline 

Ow wat fijn dat je zo goed gaat.

Ja klopt 2 en halve week po ben ik en het gaat super :D.

 

Oke leuk, vind het zo leuk dat je dat doet.

:)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei mokkeltje85:

Ow wat fijn dat je zo goed gaat.

Ja klopt 2 en halve week po ben ik en het gaat super :D.

 

Oke leuk, vind het zo leuk dat je dat doet.

:)

 

 

Dank je wel :D, vind het ook leuk om te doen. 

 

Hoe is het bij jou met de pijn? Ook alleen dat trekkende gevoel nog en alleen pijn bij te veel ondernemen? (Dat heb ik dan dus :P). 

 

En.., blij met het resultaat?? :1bouncingboobs:

 

Liefs, Eveline 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei MissEvelineGirl:

 

Dank je wel :D, vind het ook leuk om te doen. 

 

Hoe is het bij jou met de pijn? Ook alleen dat trekkende gevoel nog en alleen pijn bij te veel ondernemen? (Dat heb ik dan dus :P). 

 

En.., blij met het resultaat?? :1bouncingboobs:

 

Liefs, Eveline 

Ja leuk heb gisteren weer gekeken.

Echt super van je dat je dat doet ;)

 

Ik heb gelukkig nergens meer last van en kan zo goed als alles alleen mag niet alles nog:)

Tot nu toe half tevreden met het resultaat ze gaan er steeds beter uit zien :01:

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @MissEvelineGirl,

 

Ik heb zojuist je vlogjes bekeken. Leuk dat je dat zo doet. En dapper ook, want er rust idd nog een taboe op borstvergroting. Je doet het heel erg leuk. Vlotte babbel heb je. Wat ik wel jammer vind is dat je geen voor- en nashotje hebt laten zien. En dan bedoel ik niet dat dat perse met blote boobs had gemoeten, maar gewoon in een shirtje of met bh aan, zodat mensen kunnen zien wat die operatie je nu uiteindelijk heeft gebracht en waarvoor je het hebt laten doen. Want daar gaat het uiteindelijk om toch? Maar verder heel erg leuk dat je een borstvergroting op deze manier uit de taboesfeer probeert te halen. Top! :35:

Succes met je verdere herstel. Ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat in bikini. Zal vast heel mooi zijn. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Jaydee:

Hoi @MissEvelineGirl,

 

Ik heb zojuist je vlogjes bekeken. Leuk dat je dat zo doet. En dapper ook, want er rust idd nog een taboe op borstvergroting. Je doet het heel erg leuk. Vlotte babbel heb je. Wat ik wel jammer vind is dat je geen voor- en nashotje hebt laten zien. En dan bedoel ik niet dat dat perse met blote boobs had gemoeten, maar gewoon in een shirtje of met bh aan, zodat mensen kunnen zien wat die operatie je nu uiteindelijk heeft gebracht en waarvoor je het hebt laten doen. Want daar gaat het uiteindelijk om toch? Maar verder heel erg leuk dat je een borstvergroting op deze manier uit de taboesfeer probeert te halen. Top! :35:

Succes met je verdere herstel. Ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat in bikini. Zal vast heel mooi zijn. 

 

Xx Jaydee 

 

Hoi hoi :) , 

 

Wat leuk, dank je wel. 

 

Ja je hebt helemaal gelijk, ik heb sowieso een voor en na foto in die operatie bh, zal die eens bij mijn volgende vlog monteren :D. Bedankt voor de tip. :1bouncingboobs:

 

liefs, Eveline 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jaydee:

@MissEvelineGirl, geen dank, graag gedaan. Ik kijk ernaar uit :35:.

 

xxx Jaydee

 

Ik heb al wat gefreubeld en heb hier alvast voor en na ;)... Needless to say; foto’s boven is voor, foto’s onder is na... :1bouncingboobs:. Van een kleine A naar een goed gevulde C / kleine D. Nu ben ik pas 11 dagen PO, dus het zou nog ietsjes kunnen slinken natuurlijk. Zal nog wat nieuwe foto’s maken en precies zo gaan staan zoals de foto’s boven met zelfde bh aan, om het verschil wat duidelijker te laten zien (hoewel het al wel vrij duidelijk is :P). 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw,  @MissEvelineGirl, dat is een goedgevulde bh. Ziet er goed uit hoor. Ik heb vanmorgen ook weer een foto in mijn album gezet. Als je het leuk vindt, wil ik je wel toevoegen. Laat het maar ff weten. 

Ziet er bij jou iig al heel goed uit, meis. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jaydee:

Wauw,  @MissEvelineGirl, dat is een goedgevulde bh. Ziet er goed uit hoor. Ik heb vanmorgen ook weer een foto in mijn album gezet. Als je het leuk vindt, wil ik je wel toevoegen. Laat het maar ff weten. 

Ziet er bij jou iig al heel goed uit, meis. 

 

Xx Jaydee 

 

Dank je wel :) . En ja leuk; voeg me maar toe :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.