Ga naar inhoud

MissEvelineGirl : 17 april 2018 : Dr. Schiettecatte : CosMed Kliniek


Aanbevolen berichten

33 minuten geleden zei MissEvelineGirl:

 

Te gek, dank je wel :). Ik ben nieuw hier; hoe kan ik jouw foto album nu zien dan? ^_^ 

 

En hoeveel cc heb je gekregen en van welke cup kwam je vandaan? 

 

Groetjes, Eveline :) 

Hoi! Als je naar mijn profiel gaat en dan albums dan zou je mijn foto’s nu moeten kunnen zien. 

 

Misschien dat het zo ook werkt via onderstaande link?

https://www.borstenforum.com/profile/20008-aloysa/?tab=node_gallery_gallery

 

Mijn ene borst was meer een A en de ander een B cup. Ik heb 400 en 450 cc gekregen op het verschil op te heffen en draag nu een 75E/75F. 

 

Groetjes!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste Reactie
17 minuten geleden zei Aloysa:

Hoi! Als je naar mijn profiel gaat en dan albums dan zou je mijn foto’s nu moeten kunnen zien. 

 

Misschien dat het zo ook werkt via onderstaande link?

https://www.borstenforum.com/profile/20008-aloysa/?tab=node_gallery_gallery

 

Mijn ene borst was meer een A en de ander een B cup. Ik heb 400 en 450 cc gekregen op het verschil op te heffen en draag nu een 75E/75F. 

 

Groetjes!

 

 

Ah ja, ik kon de foto's zien :), thanks. Mooi resultaat ook zeg, wow! Is de operatie en het herstel je alleszins meegevallen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

ik ben nieuw hier en heb nog niet zoveel ervaring nog merk ik op een forum..

 

ik zou ook graag mijn borsten vergroten van een AA 75 naar een volle B met ronde inplantaten en zou ook graag voor en na foto’s zien. Rare vraag om te stellen zeg;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissEvelineGirl ha wat een leuke vlogjes, en wat herken ik wat je voelt!! Bij wie wordt je ook alweer geopereerd? En hoeveel cc krijg je??  

Gisteren ben ik aan de beurt geweest en heb mijn verslag vandaag ook geplaatst

 

 

Onder het mom baadt het niet dan schaadt het niet: ik heb gehoord dat narcose slecht is voor de lever en dat detox thee (brandnetel) daar ech fijn voor werkt dus dit ben ik even van te voren gaan drinken en drink ik nu ook nog veel!!  En probiotica kun je vooraf mee beginnen en zeker na de operatie voor de darmen mee te helpen.

Zelf had ik ook gezonde spanning voor de narcose maar deze is me echt meegevallen, helemaal niks misselijk geweest. Wel heb ik een paar keer gedacht (terwijl ik er 100% achter stond en nu mega blij ben) wat ga ik doen, ik ben gezond .... Nu kan ik nog gaan :unsure:. 

Maar nu echt wel :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vooral veel last gehad van de opiaat achtige pijnstillers van de kliniek. Daar ben ik ook meteen mee gestopt de pijn was ondraagelijk. En als je darmen een dag na de operatie meer pijn doen dan je boobies dan weet je dat je die pillen beter niet kunt nemen. :104: Mijn man heeft iberogast gekocht voor mijn darmen om ze wat rustiger te krijgen. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Moon4:

@MissEvelineGirl ha wat een leuke vlogjes, en wat herken ik wat je voelt!! Bij wie wordt je ook alweer geopereerd? En hoeveel cc krijg je??  

Gisteren ben ik aan de beurt geweest en heb mijn verslag vandaag ook geplaatst

 

 

Onder het mom baadt het niet dan schaadt het niet: ik heb gehoord dat narcose slecht is voor de lever en dat detox thee (brandnetel) daar ech fijn voor werkt dus dit ben ik even van te voren gaan drinken en drink ik nu ook nog veel!!  En probiotica kun je vooraf mee beginnen en zeker na de operatie voor de darmen mee te helpen.

Zelf had ik ook gezonde spanning voor de narcose maar deze is me echt meegevallen, helemaal niks misselijk geweest. Wel heb ik een paar keer gedacht (terwijl ik er 100% achter stond en nu mega blij ben) wat ga ik doen, ik ben gezond .... Nu kan ik nog gaan :unsure:. 

Maar nu echt wel :wub:

 

Hoi :). Oeh wat leuk, ik ga je verslag zo meteen lezen. Ik neem aan dat alles goed gegaan is? :) Ik word geopereerd in de CosMed kliniek door Dr. Schiettecatte. Ik krijg 325 cc ronde Mentor COH2 implantaten. 

 

En oehhh; van die detox thee; goede tip!! Ga ik vandaag gelijk even om. Thanks! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Gastje:

Ik heb vooral veel last gehad van de opiaat achtige pijnstillers van de kliniek. Daar ben ik ook meteen mee gestopt de pijn was ondraagelijk. En als je darmen een dag na de operatie meer pijn doen dan je boobies dan weet je dat je die pillen beter niet kunt nemen. :104: Mijn man heeft iberogast gekocht voor mijn darmen om ze wat rustiger te krijgen. :) 

 

Ah oké. Thanks voor de tip ook :). Verder alles goed gegaan met de operatie? Hoe heb je het ervaren? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen @MissEvelineGirl Ik heb er voor het gemak even de link bij gedaan naar mijn verslag dan heb je alles ineen. :) Ik was in het begin wat onzeker maar nu voel ik me super fijn. Ik ben inmiddels 5,5 week OP.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei MissEvelineGirl:

Iiiieeeehhh..... ik zit 2 dagen voor mijn borstvergroting en de zenuwen gieren al goed door mijn lijf heen.... dit zal er allemaal we bij horen zeker? :) Oefffff..... :blush:

Goedemorgen @MissEvelineGirl ik had dit ook en het zal er wel bij horen ja. Spannend is het zeker. Maar het gaat goed komen joh! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei MissEvelineGirl:

 

Dank je wel :). Daar gaan we van uit. Adem in, adem uit :P

Vooral blijven ademen... dat scheelt al een hoop:35:....

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Seen87:

@MissEvelineGirl nog 2 dagen! Kan je wel nog slapen?

ik ben over een ruime 3 weken aan de beurt en ik ben al zenuwachtig!

Hoe lang heb je vrij genomen voor je operatie? Hoe laat ben je aan de beurt?

 

Hoi :). Ik heb een kantoorbaan en ik heb 2 weken verlof opgenomen. Mijn man is ook 2 weken vrij om mij te helpen en ook zeer zeker voor en met de kids. Ik ben dinsdag om 08.00 uur aan de beurt :). Als je het leuk vindt... ik vlog er over... zoek me op, op YouTube :). Mijn kanaal het “New Cleavage”. 

 

Spannend; jij over 3 weken! Iieehh! Veel succes en plezier ook alvast :rolleyes:. Groetjes. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissEvelineGirl leuk ga ik doen! Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat!

Of je pijn hebt en hoe het eind resultaat zal zijn. Wat zal je cup maat ongeveer

worden? 

Ik heb ook ruim 2 weken verlof genomen en ik heb ook een kantoorbaan ^_^

Ik denk dat dat wel goed gaat komen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Gisteravond je laatste vlog gezien. Spannend komt nu wel dichtbij voor je. Succes morgen en rustig aan met je herstel.

Toevallig 11 jaar geleden ook geopereerd 17 april. Was ook een dinsdag.

Vanwege een wissel vorig jaar is mijn "datum" nu 15 augustus.

Het komt allemaal goed.

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Seen87:

@MissEvelineGirl leuk ga ik doen! Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat!

Of je pijn hebt en hoe het eind resultaat zal zijn. Wat zal je cup maat ongeveer

worden? 

Ik heb ook ruim 2 weken verlof genomen en ik heb ook een kantoorbaan ^_^

Ik denk dat dat wel goed gaat komen. 

 

Zoals het er nu naar uit ziet zal ik van een kleine A naar een normale C gaan. (325 cc) En jij? :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei dian85:

Hoi,

Gisteravond je laatste vlog gezien. Spannend komt nu wel dichtbij voor je. Succes morgen en rustig aan met je herstel.

Toevallig 11 jaar geleden ook geopereerd 17 april. Was ook een dinsdag.

Vanwege een wissel vorig jaar is mijn "datum" nu 15 augustus.

Het komt allemaal goed.

 

Groetjes!

 

Hoi :), 

 

aaah oké, toevallig ook. Alles goed gegaan bij jou ook? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.