Ga naar inhoud

MissEvelineGirl : 17 april 2018 : Dr. Schiettecatte : CosMed Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste Reactie
8 uur geleden zei Seen87:

Wauw @MissEvelineGirl wat een verschil! Ik hoop dat het bij mij net zo is.

Onze voor situatie lijkt het zelfde! Ik krijg dan 295cc anatomisch. Als ik hier

foto's zie kan ik niet wachten tot het zover is! 

 

Dank je wel :D , ben er ook heel blij mee. Spannend, wanneer ben jij aan de beurt? Ik kwam van een kleine A en zit nu in een goedgevulde C / kleine D. Heb 325 cc ronde Mentor implantaten. Was o.a. ook enorm zenuwachtig hoe het zou worden, maar ben er zo blij mee :1bouncingboobs:. Veel eerder moeten doen. 

 

Succes en een goed herstel gewenst alvast :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissEvelineGirl ik verwacht dan ook wel op een C uit te komen. Ik dacht eigenlijk dat 295

te veel zou zijn. Ik droomde er zelfs van en elke droom verder werden ze steeds groter tot

ik uiteindelijk terug kwam in de kliniek om nogmaals te kijken. Ik had mezelf helemaal gek

gemaakt want 295 valt best mee! Ik ben 9 mei aan de beurt. Dat is over 10 dagen! Hoeveel

dagen ben je nog vrij voor je weer aan het werk moet? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Seen87:

@MissEvelineGirl ik verwacht dan ook wel op een C uit te komen. Ik dacht eigenlijk dat 295

te veel zou zijn. Ik droomde er zelfs van en elke droom verder werden ze steeds groter tot

ik uiteindelijk terug kwam in de kliniek om nogmaals te kijken. Ik had mezelf helemaal gek

gemaakt want 295 valt best mee! Ik ben 9 mei aan de beurt. Dat is over 10 dagen! Hoeveel

dagen ben je nog vrij voor je weer aan het werk moet? 

 

Ja indd, 295 cc is prima te doen hoor :) . Ik ben ook heel blij met 325 cc. Groter moest dat zeker niet zijn. Succes en plezier alvast. Ik ga dinsdag weer werken, dan is mijn operatie op de dag af 2 weken geleden :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal, 

 

Vandaag mijn eerste controle gehad. Alles was goed. De knoopjes van de hechtingen zijn er uitgehaald en het zag er prima uit. Alleen nog wel wat zwelling hier en daar. Dat heeft echt z’n tijd nodig. En ik moet nog altijd leren dat ik niet over m’n grenzen heen mag gaan voor het herstel. Haha, je denkt al te snel van alles weer te kunnen. :P

 

Verder vandaag weer voor het eerst auto gereden; 13 dagen PO. Ging goed hoor, alleen je merkt dat het in de bochten toch nog wel wat trekt ;). All in good time. 

 

Hoe is’t allemaal met jullie? 

 

Liefs, Eveline 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei MissEvelineGirl:

Hallo allemaal, 

 

Vandaag mijn eerste controle gehad. Alles was goed. De knoopjes van de hechtingen zijn er uitgehaald en het zag er prima uit. Alleen nog wel wat zwelling hier en daar. Dat heeft echt z’n tijd nodig. En ik moet nog altijd leren dat ik niet over m’n grenzen heen mag gaan voor het herstel. Haha, je denkt al te snel van alles weer te kunnen. :P

 

Verder vandaag weer voor het eerst auto gereden; 13 dagen PO. Ging goed hoor, alleen je merkt dat het in de bochten toch nog wel wat trekt ;). All in good time. 

 

Hoe is’t allemaal met jullie? 

 

Liefs, Eveline 

Hoi Eveline,

 

Top dat alles goed is. Hmm niet over je grenzen gaan. Hier 1 die dat na 3,5-4 week po verkeerd had ingeschat....de sukkel. Ik woon tegenover de Lidl, zit alleen een vaart tussen, en dacht dat ik mijn boodschappentas wel kon tillen... Die was toch zwaarder dan ik had ingeschat. Zoveel had ik er ook weer niet in omdat ja mag niet zwaar tillen. Volgens mij geen gevolgen, maar wel weer even paar nachten 's nachts ook echt sportbh aan gedaan. Sliep vanaf 2 weken met de Carefix Anna. Ik heb na 2 weken de Carefix Anna besteld omdat een sportbh in de loop van de dag echt wel straks begon te zitten en niet prettig meer zat.

 

Moraal van het verhaal ook al voel je geen pijn meer, doe het niet haha.

 

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei MissEvelineGirl:

 

Wooow, jij hebt ook een heel mooi resultaat zeg :) gaaf !! 

Ja, het is al een heel stuk beter dan na mijn operatie in mei 2016. Nio heeft mijn double bubble mooi hersteld. Alleen zit er nog een klein bubbeltje onder mijn rechterborst (links op de foto) en deze gaat hij aankomende 28 mei operatief verwijderen. En dan hoop ik dat het klaar is.

Fijn dat alles goed was bij je controle. En idd rustig aan doen hoor, de eerste 6 weken na de operatie, zodat de protheses goed in kunnen kapselen.

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei dian85:

Hoi Eveline,

 

Top dat alles goed is. Hmm niet over je grenzen gaan. Hier 1 die dat na 3,5-4 week po verkeerd had ingeschat....de sukkel. Ik woon tegenover de Lidl, zit alleen een vaart tussen, en dacht dat ik mijn boodschappentas wel kon tillen... Die was toch zwaarder dan ik had ingeschat. Zoveel had ik er ook weer niet in omdat ja mag niet zwaar tillen. Volgens mij geen gevolgen, maar wel weer even paar nachten 's nachts ook echt sportbh aan gedaan. Sliep vanaf 2 weken met de Carefix Anna. Ik heb na 2 weken de Carefix Anna besteld omdat een sportbh in de loop van de dag echt wel straks begon te zitten en niet prettig meer zat.

 

Moraal van het verhaal ook al voel je geen pijn meer, doe het niet haha.

 

Liefs!

 

Dank je wel voor de tip, het is indd zo gemakkelijk om over je eign grenzen heen te gaan, zeker als je pijn weg ebt en je denkt; och, kan wel even. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei MissEvelineGirl:

Heb een privé album aangemaakt. Voor wie nieuwsgierig is... let me know :D:1bouncingboobs:... 

Ik ben benieuwd naar je album! 

 

Fijn dat je nacontrole goed is gegaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei MissEvelineGirl:

Heb een privé album aangemaakt. Voor wie nieuwsgierig is... let me know :D:1bouncingboobs:... 

Yesssssss!!! Graag! :01:

 

Xx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Sanne1987:

Ga morgen even kijken hoe ik zo'n album moet aanmaken :). Dan voeg ik je gelijk toe :D

 

Helemaal goed :) . Bij mij duurde het ook even voordat ik het door had en het eindelijk lukte ^_^. Mocht je er niet uit komen; let me know! Ik weet inmiddels hoe het moet, hahahaha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei MissEvelineGirl:

 

Helemaal goed :) . Bij mij duurde het ook even voordat ik het door had en het eindelijk lukte ^_^. Mocht je er niet uit komen; let me know! Ik weet inmiddels hoe het moet, hahahaha. 

Top! Heb nooit zoveel geduld voor dat soort dingen :blush: morgen poging 3, anders geef ik je even een gil. Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.