Ga naar inhoud

MissEvelineGirl : 17 april 2018 : Dr. Schiettecatte : CosMed Kliniek


Aanbevolen berichten

Dag allemaal :lol:

 

Mijn naam is Eveline, 35 jaar, getrouwd en na 3 gezonde kinderen op de wereld te hebben gezet, was er van mijn kleine cup b, niet veel meer over dan een kleine A. En dat niet alleen, maar de ooit zo mooie borstvoedingsborsten vielen vervolgens (na de laatste telg een jaar borstvoeding te hebben gegeven) volledig in. De jongste is nu 3 jaar en nu eindelijk de knoop durven doorhakken..... Over 1 week en 6 dagen is het zover: dan word ik door dokter Schiettecatte geopereerd in de CosMed kliniek in Bosch en Duin. Zoals het er nu naar uit ziet komt er 325 cc per borst in, ronde Mentor COH 2 implantaten. 

 

Heb er echt enorm veel zin in, maar tegelijkertijd begin ik nu nerveus te worden. En dan met name voor de narcose (en ook wel de dagen daarna). Daarom heb ik me met veel plezier op dit forum aangesloten in de hoop wat ervaringen met andere te kunnen delen, lezen, tips opvolgen, tips geven (na de operatie) etc. etc. :D

 

Ik hoop op leuke en gezellige "discussies". 

 

Fijne dag allemaal :). 

 

Liefs, Eveline :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste Reactie

@mokkeltje85 Dank je wel voor je berichtje en gaaf dat jouw operatie ook gepland staat, en dat a.s. maandag al :). Spannend hoor! Hoe kijk je er naar uit? Heel veel plezier en succes toegewenst. :)

Ja, mijn operatie staat nu definitief vanaf februari vast. Dus netjes gepland. Begin wel zenuwachtig te worden nu. Heb jij daar geen last van? ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mega spannend.

Heb vandaag ook me tijd door gekregen (11.15) was al heel erg nerveus maar nu helemaal. 

Zit bijna de hele dag in me hoofd naar mate het dichterbij komt.

Ik heb er wel super veel zin. Heb geen angsten tot nu toe...

Dank je wel.

Hoop dat de tijd snel voorbij gaat :D.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei MissEvelineGirl:

Dag allemaal :lol:

 

Mijn naam is Eveline, 35 jaar, getrouwd en na 3 gezonde kinderen op de wereld te hebben gezet, was er van mijn kleine cup b, niet veel meer over dan een kleine A. En dat niet alleen, maar de ooit zo mooie borstvoedingsborsten vielen vervolgens (na de laatste telg een jaar borstvoeding te hebben gegeven) volledig in. De jongste is nu 3 jaar en nu eindelijk de knoop durven doorhakken..... Over 1 week en 6 dagen is het zover: dan word ik door dokter Schiettecatte geopereerd in de CosMed kliniek in Bosch en Duin. Zoals het er nu naar uit ziet komt er 325 cc per borst in, ronde Mentor COH 2 implantaten. 

 

Heb er echt enorm veel zin in, maar tegelijkertijd begin ik nu nerveus te worden. En dan met name voor de narcose (en ook wel de dagen daarna). Daarom heb ik me met veel plezier op dit forum aangesloten in de hoop wat ervaringen met andere te kunnen delen, lezen, tips opvolgen, tips geven (na de operatie) etc. etc. :D

 

Ik hoop op leuke en gezellige "discussies". 

 

Fijne dag allemaal :). 

 

Liefs, Eveline :) 

 

@MissEvelineGirlWelkom op dit forum!

Leuk dat je al snel aan de beurt bent, zo spannend eh...!

Ikzelf bent 24 april aan de beurt en krijg 330cc in de Wellnesskliniek.

Begin nu al zenuwachtig te worden in het aftellen, wil dit nl al zoooo lang.

 

Geniet van het uitkijken naar de grote dag en heel veel plezier hier op het forum.

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissEvelineGirl

 

Hoi hoi

 

Ik heb de titel aangepast, omdat ik zie dat je een operatie datum hebt, en tevens heb ik topic verhuisd naar operatie verslagen, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates en dadelijk je verslag neer gaan zetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Veel plezier met aftellen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei MissEvelineGirl:

Dag allemaal :lol:

 

Mijn naam is Eveline, 35 jaar, getrouwd en na 3 gezonde kinderen op de wereld te hebben gezet, was er van mijn kleine cup b, niet veel meer over dan een kleine A. En dat niet alleen, maar de ooit zo mooie borstvoedingsborsten vielen vervolgens (na de laatste telg een jaar borstvoeding te hebben gegeven) volledig in. De jongste is nu 3 jaar en nu eindelijk de knoop durven doorhakken..... Over 1 week en 6 dagen is het zover: dan word ik door dokter Schiettecatte geopereerd in de CosMed kliniek in Bosch en Duin. Zoals het er nu naar uit ziet komt er 325 cc per borst in, ronde Mentor COH 2 implantaten. 

 

Heb er echt enorm veel zin in, maar tegelijkertijd begin ik nu nerveus te worden. En dan met name voor de narcose (en ook wel de dagen daarna). Daarom heb ik me met veel plezier op dit forum aangesloten in de hoop wat ervaringen met andere te kunnen delen, lezen, tips opvolgen, tips geven (na de operatie) etc. etc. :D

 

Ik hoop op leuke en gezellige "discussies". 

 

Fijne dag allemaal :). 

 

Liefs, Eveline :) 

 

 

Welkom op het forum. En gefeliciteerd met je datum! Veel leesplezier.... er is trouwens ook een besloten aprilclubje. Gezellig kletshoekje met alle meiden die in april worden geholpen. Als het je wat lijkt kun je via de club een verzoek doen om lid te worden. Misschien tot in de club.... 

 

aftellen maar.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Desert-Rose:

@MissEvelineGirl

 

Hoi hoi

 

Ik heb de titel aangepast, omdat ik zie dat je een operatie datum hebt, en tevens heb ik topic verhuisd naar operatie verslagen, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates en dadelijk je verslag neer gaan zetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Veel plezier met aftellen.

 

x

 

Hartstikke goed, dank je wel :). En jaaah, het aftellen is begonnen. Zo spannend! Iiieeeh! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-4-2018 om 23:16 zei Boobs2015:

Hoi ja klopt....! Het gaat aardig hoor.... bijgaand mijn verslagje.... 

 

Dank je wel :). Goed te horen dat alles goed verlopen is. Sterkte komende dagen en hopelijk voel je je iedere dag weer een beetje beter (aan je reactie in het andere topic te lezen gaat het de goede kant op :D. Houden zo!) :) Tot hoors. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi :), 

 

Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik niet zeker weet of ik dit in het juiste onderwerp op het forum plaats (en zo niet, dan mag het verplaatst worden :D ), maar ik word over 9 dagen geopereerd voor een borstvergroting en ik zal mijn verhaal, het proces er naar toe, de herstelperiode en mijn ervaringen enzo, delen op mijn nieuwe youtube kanaal. Voor de geïnteresseerden: het youtube kanaal heet "New Cleavage". Vandaag de eerste video geüpload. 

 

Kijk je mee? ^_^

 

Groetjes, Eveline 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei MissEvelineGirl:

Voor de belangstellenden, hier de eerste vlog van afgelopen weekend (en vind je het leuk om te blijven volgen, dan kun je je op mijn youtube kanaal abonneren ;)) ; 

 

Fijne dag allemaal! 

 

Groetjes, Eveline 

 

 

Super leuk... ik ga je volgen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

herkenbaar van die profielfoto, ik has eerst ook mn eigen hoofd maar toch maar weggehaald idd. Ook in t kader van als iemand me googled als ik n sollicitatiebrief stuur oid.. tja toch idd die taboe

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei MissEvelineGirl:

Hoi hoi :), 

 

Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik niet zeker weet of ik dit in het juiste onderwerp op het forum plaats (en zo niet, dan mag het verplaatst worden :D ), maar ik word over 9 dagen geopereerd voor een borstvergroting en ik zal mijn verhaal, het proces er naar toe, de herstelperiode en mijn ervaringen enzo, delen op mijn nieuwe youtube kanaal. Voor de geïnteresseerden: het youtube kanaal heet "New Cleavage". Vandaag de eerste video geüpload. 

 

Kijk je mee? ^_^

 

Groetjes, Eveline 

 

Ik heb me geabonneerd! Super leuk! Grappig genoeg is het bij mij ook een taboe. Dusdanig dat op een enkeling na niemand het weet bij mij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal, 

 

Beetje brutale vraag, maar heeft er eventueel iemand voor en (vooral) na foto's van een borstvergroting met ronde (Mentor) implantaten? 

 

Kom zelf van een kleine A en zal volgende week 325 cc ronde Mentor COH2 implantaten krijgen. Ben benieuwd naar ervaringen! :) 

 

Alvast bedankt. 

 

Groetjes, Eveline 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik heb ronde Mentor implaten, dual plane. Ik ben nu ruim 3 maanden po, zal binnenkort weer eens een update foto posten! 

 

Ik heb wel iets meer cc, maar ik heb je toegevoegd aan mijn album als je benieuwd bent. Alvast heel veel succes volgende week!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Aloysa:

Hey, ik heb ronde Mentor implaten, dual plane. Ik ben nu ruim 3 maanden po, zal binnenkort weer eens een update foto posten! 

 

Ik heb wel iets meer cc, maar ik heb je toegevoegd aan mijn album als je benieuwd bent. Alvast heel veel succes volgende week!

 

Te gek, dank je wel :). Ik ben nieuw hier; hoe kan ik jouw foto album nu zien dan? ^_^ 

 

En hoeveel cc heb je gekregen en van welke cup kwam je vandaan? 

 

Groetjes, Eveline :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.