Ga naar inhoud

Jo123 : 1 mei 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Jo123:

Ben 6 weken po vandaag! Wie heeft er ook ‘last’ van gevoelige tepels?! Ik merk bij die van mij dat ze continu veranderen. Dan staan ze heel ontspannen en gezwollen en de andere keer helemaal strak. Of de ene kant meer ontspannen dan de ander!

Hi @Jo123, ik ben nu 15 dagen po en heb heel gevoelige borsten en tepels nu. Het gekke is dat ik aan de buitenkant nog steeds een verdoofde huid en tepels heb en toch is het mega gevoelig. Met autorijden houd ik gewoon mijn borsten vast omdat t trillen te vervelend voelt :93: 

Citaat

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Vonnepon:

Hi @Jo123, ik ben nu 15 dagen po en heb heel gevoelige borsten en tepels nu. Het gekke is dat ik aan de buitenkant nog steeds een verdoofde huid en tepels heb en toch is het mega gevoelig. Met autorijden houd ik gewoon mijn borsten vast omdat t trillen te vervelend voelt :93: 

 

Ik snap je gevoel!! Dat heb ik ook

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

 

mijn wond was altijd dicht of er zat nog een mini korstje op. Sinds gisteren zag ik dat het een soort gaatje lijkt met iets er in. Weet iemand wat dit is?? Bij de eerste foto zie je al dat op die plek een dikke korst altijd zat en daarna dus dit.. (op de foto lijkt het omgekeerd, maar dat komt omdat de ene met selfiecamera is gemaakt en de ander niet)

 

liefss!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

 

Breng je pc ook even op de hoogte, dat is altijd beter. Waarschijnlijk is dit gewoon een hechtdraad die eruit wil,  dus niet te veel zorgen maken.

Even wat betadine erop, gaasje erop, en als je een draadje ziet, dat met een schone pincet eruit trekken (als het los zit )

 

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei best_boobie:

Hey meid

 

Breng je pc ook even op de hoogte, dat is altijd beter. Waarschijnlijk is dit gewoon een hechtdraad die eruit wil,  dus niet te veel zorgen maken.

Even wat betadine erop, gaasje erop, en als je een draadje ziet, dat met een schone pincet eruit trekken (als het los zit )

 

Xxx BB

Dankjewel!! Ik zie mijn pc morgen :D xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Wat een mooie borsten heb je!!

 

Ik krijg zelf 400cc voor de spier ook bij Parkkliniek, heb nu slappe borsten dus ben zo benieuwd naar het eindresultaat, hopelijk net zo mooi als bij jou!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ik heb een before/after foto geplaatst in mijn album!! Het echte eindresultaat dus. Nu 5 maanden ongeveer!:D beste keus ooit. Wereld van verschil. Niet gedacht dat dit mogelijk was nadat mij meerdere keren een lift is aangeboden!! Ode aan koning Nio :109:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.