Ga naar inhoud

Onzeker over wond


Newboobies

Aanbevolen berichten

Hoi! 

 

Ben nooit tevreden geweest over m’n borsten en een aantal weken geleden was ik het zat. Afspraak gemaakt voor een borstvergroting en ben nu 3 weken po. 

 

Altijd veel gesport en het feit dat je 6 weken niet mocht sporten heeft me tegen gehouden om het eerder te doen. Stom he. 

 

Nu heel tevreden ondanks dat het er allemaal nog raar uitziet. Ben heel benieuwd naar het eindresultaat! 

 

In het dagelijks leven werk ik op kantoor en ben na 2 weken weer gaan werken. 

 

Ik merk dat ik heel onzeker ben over het genezingsproces. Heb nu ook het idee dat aan 1 kant m’n litteken niet goed geneest . De wond is wel dicht, maar heel hobbelig en het is net of er    bloed tussen m’n huid zit. Huid zit niet helemaal tegen elkaar aan. Iemand hier ervaring mee? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎3‎-‎4‎-‎2018 om 20:57 zei Kristel612:

Hou ik ben van gisteren 3weken po, vanmorgen een eerste korstje los gekomen van de wonde, vind ook dat het niet helemaal tegen elkaar zit, en als ik de zalf erop smeer prikt het ook een beetje! Mss dat @best_boobie hier meer over weet ;)

Als je littekens nog niet dicht zijn, kun je beter nog niet smeren..... Ik ben er groot voorstander van, dat littekens helemaal potdicht moeten zijn, eer je smeert.. Dit omdat ik wel vaker ellende gezien heb, als littekens te vroeg gesmeerd worden...

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎3‎-‎4‎-‎2018 om 20:33 zei Newboobies:

Hoi! 

 

Ben nooit tevreden geweest over m’n borsten en een aantal weken geleden was ik het zat. Afspraak gemaakt voor een borstvergroting en ben nu 3 weken po. 

 

Altijd veel gesport en het feit dat je 6 weken niet mocht sporten heeft me tegen gehouden om het eerder te doen. Stom he. 

 

Nu heel tevreden ondanks dat het er allemaal nog raar uitziet. Ben heel benieuwd naar het eindresultaat! 

 

In het dagelijks leven werk ik op kantoor en ben na 2 weken weer gaan werken. 

 

Ik merk dat ik heel onzeker ben over het genezingsproces. Heb nu ook het idee dat aan 1 kant m’n litteken niet goed geneest . De wond is wel dicht, maar heel hobbelig en het is net of er    bloed tussen m’n huid zit. Huid zit niet helemaal tegen elkaar aan. Iemand hier ervaring mee? 

Ik zou het nog even de tijd geven.. Soms duurt het wat langer.. 

Ik weet ook niet hoe je nu met je voeding bezig bent.. Ik zie vaak bij meiden die veel sporten, dat ze opeens onder onderhoud gaan eten, na hun bv, en dus toch wat mager in hun voedingsstoffen/macro's zitten.. 
Dit allemaal om niks bij te willen komen en het vetpercentage gelijk te houden.. 

Ik zou proberen dat even los te laten, dat kun je straks weer allemaal oppakken. Goed eten, en gezond eten, dan herstel je het beste!! Dus niet onder onderhoud eten. Je lichaam vreet energie als je moet herstellen van een operatie!

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.