Ga naar inhoud

Pc Esther Bodde Bauland Kliniek


Gast Kamady

Aanbevolen berichten

Hoi dames,

 

Is iemand van jullie toevallig geopereerd door Esther Bodde van de Bauland Kliniek? Ik zie alleen maar “een oud forum” over haar.. en wat zijn de ervaringen en het resultaat met haar?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Bedankt voor jullie reacties dames. Ik heb inmiddels ook al een consult gehad met haar en inderdaad erg leuke vrouw! Nam echt de tijd voor me en heeft al mijn vragen beantwoord. Ik word 17 mei door haar geopereerd, ben benieuwd! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Kamady:

Bedankt voor jullie reacties dames. Ik heb inmiddels ook al een consult gehad met haar en inderdaad erg leuke vrouw! Nam echt de tijd voor me en heeft al mijn vragen beantwoord. Ik word 17 mei door haar geopereerd, ben benieuwd! :D

Ohhh spannend..ik 8 Mei door Dr.Fresow spannend!! Succes alvast xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
Op 22-4-2018 om 22:38 zei Kamady:

Bedankt voor jullie reacties dames. Ik heb inmiddels ook al een consult gehad met haar en inderdaad erg leuke vrouw! Nam echt de tijd voor me en heeft al mijn vragen beantwoord. Ik word 17 mei door haar geopereerd, ben benieuwd! :D

Hoi @Kamady ik lees net dat je door dr Bodde bent geopereerd! Inmiddels ben je een paar maanden verder zie ik. Ben je tevreden over het eindresultaat? Ik heb 27 augustus een consult bij haar. Ben vorige week bij de ATS kliniek in Vlijmen geweest en bij de BBC bij dr Verdonck. Bij Dr. Verdonck heb ik sowieso een heel prettig consult gehad. Nu erg benieuwd naar dr. Bodde. Ik lees weinig over haar dus ben erg benieuwd. 

Groetjes, MeMarley

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 10-8-2018 om 16:42 zei MeMarley:

Hoi @Kamady ik lees net dat je door dr Bodde bent geopereerd! Inmiddels ben je een paar maanden verder zie ik. Ben je tevreden over het eindresultaat? Ik heb 27 augustus een consult bij haar. Ben vorige week bij de ATS kliniek in Vlijmen geweest en bij de BBC bij dr Verdonck. Bij Dr. Verdonck heb ik sowieso een heel prettig consult gehad. Nu erg benieuwd naar dr. Bodde. Ik lees weinig over haar dus ben erg benieuwd. 

Groetjes, MeMarley

Sorry ik lees je berichtje nu pas!! Zit eigenlijk nooit meer op het forum. Inmiddels ben je al bij haar op consult geweest zo te lezen. Hoe ging het?

Ik vond haar persoonlijk een erg prettige chirurg, die duidelijk alles uit heeft gelegd en naar mijn wensen heeft geluisterd. Ik heb vrijwel geen pijn gehad en heb een mooi dun klein litteken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.