Ga naar inhoud

En dan is het zover, je mag je eerste BH kopen. Maar welke??


Dagpauwoog

Aanbevolen berichten

Hoi meiden!!

 

Ik kan er niks over vinden op het forum, maar ik lig met griep op bed dus het kan zijn dat ik eroverheen kijk. Sorry^_^

 

Ik ben nu bijna 7 weken PO en zoek een fijne zachte mooie BH! Geen push-up want dat is nog niet aan te raden. Iemand tips qua merk en model?

 

Dankjewel alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei Dagpauwoog:

Hoi meiden!!

 

Ik kan er niks over vinden op het forum, maar ik lig met griep op bed dus het kan zijn dat ik eroverheen kijk. Sorry^_^

 

Ik ben nu bijna 7 weken PO en zoek een fijne zachte mooie BH! Geen push-up want dat is nog niet aan te raden. Iemand tips qua merk en model?

 

Dankjewel alvast!

Livera t shirt bh vind ik de fijnste tot nu toe!  Dus met beugel en een zachte micro stof!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dagpauwoog,

 

Ik ben 6 weken geleden geopereerd  in Boerhaave kliniek 315 cc dual plane anatomisch en heb vandaag mijn eerste bh gekocht bij Hunkemöller. t-shirt Bh Secret Lace. Zitten echt heerlijk!!

 

Ik had een 80C gepakt en het vrouwtje wat mij hielp in de winkel zei: je hebt helemaal de verkeerde maat, ik zal je maten even opmeten en andere maten pakken. Ik ben uiteindelijk de winkel uitgestapt met 3 bh's maatje 75E

 

Hoop dat je hier wat aan hebt:)

Groetjes RvD

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei Rvd:

Hoi Dagpauwoog,

 

Ik ben 6 weken geleden geopereerd  in Boerhaave kliniek 315 cc dual plane anatomisch en heb vandaag mijn eerste bh gekocht bij Hunkemöller. t-shirt Bh Secret Lace. Zitten echt heerlijk!!

 

Ik had een 80C gepakt en het vrouwtje wat mij hielp in de winkel zei: je hebt helemaal de verkeerde maat, ik zal je maten even opmeten en andere maten pakken. Ik ben uiteindelijk de winkel uitgestapt met 3 bh's maatje 75E

 

Hoop dat je hier wat aan hebt:)

Groetjes RvD

Hey hey zou jij me evt een pb willen doen met een foto? Ik twijfel tussen rond 315cc en anatomisch. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.