Ga naar inhoud

Voorstellen


lolou

Aanbevolen berichten

Goedenavond,

 

Ik heb me kort geleden aangemeld op het borsten forum omdat ik erover nadenk om mijn borsten te laten vergroten. 

Het stomme is dat ik gewoon geen idee heb waar ik moet beginnen, veel informatie lezen op het borstenforum leek me een goed begin.

Ik heb altijd kleine borsten gehad en vroeger zei mijn moeder altijd; "ajoh dat komt nog wel". Echter ben ik nu 23 en heb ik nooit grotere borsten gekregen,

ik heb een kleine b cup. Kort geleden had ik het hier met mijn moeder over en ze gaf toe dat ze nooit had verwacht dat het bij mij niet nog zou komen, in haar familie hebben de meeste vrouwen namelijk grote borsten :') en dat als ik me er echt niet goed bij voel dat mijn ouders willen sponsoren. 

Zelf had ik er al vaker over nagedacht, maar ik ben ook best bang en heb geen idee wat de gevaren zijn en waar ik op moet letten. Daarbij vind ik mijn borsten wel klein, maar niet lelijk, als het mis gaat ben ik echt bang dat ik voor altijd spijt krijg. Ik heb ook nog nooit in het ziekenhuis gelegen, iets gebroken of wat dan en ik ben dus mega bang voor pijn of dat er wat mis gaat tijdens een borstvergrotingsoperatie (bijvoorbeeld met narcose) of dat mijn borsten achteraf onnatuurlijk of vreemd zijn als ik ze zou laten vergroten. Omdat ik er nogal onzeker over ben en ook over het feit of ik nu daadwerkelijk een borstvergroting wil, hou ik mij anoniem op het forum. 

Ik ga vooral veel informatie lezen de komende tijd en hoop hiervan een stuk wijzer te worden.

 

Als iemand tips heeft over hoe ik moet beginnen en welke vragen belangrijk zijn om mezelf te stellen, let me know!

 

Bedankt voor het lezen. Groetjes van Lolou

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mamapower

Heeey @lolou

 

Ik beginnen met zoeken van foto's kwa grote wat je mooi vind en dan de stoute schoenen aan doen en bij meerdere pc langs gaan en mocht je bij 1 echt een goede klik voelen overwegen of he het wel of niet wil en je moet je afvragen wil je later kinderen en zoja snel of over jaren

 

Personelijk vond ik de operatie alles mee vallen was eerder klaar dan ik dacht en herstel ook

 

En maak je niet druk om de nadelen want dat heb je met alles in het leven 

 

Mijn gedachten zijn je leeft maar 1x in je leven 

 

Ik hoop dat je hier wat mee kunt als je vragen hebt hoor ik het wel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lolou,

 

Enorm herkenbaar! Mijn moeder en jongere (!) zusje hebben ook beide grote borsten..

Zo erg dat mijn nichtje van 3 een keer tegen mij zei, "waar zijn jouw borsten" ... Beste pijnlijk :).

Mijn moeder zei ook in mijn pubertijd, ; "Ach kind dat komt wel". Helaas zijn ze nooit gekomen.

 

Daarnaast zeg je dat je bang bent dat je borsten lelijk zullen worden, haha lees mijn voorstel topic en je zal hetzelfde lezen. Ik heb nu ook vrij kleine borsten, maar zijn wel mooi. Ik ben heel bang dat mijn borsten lelijk worden en erg gevoelig. Ik heb nu mooie kleine borsten, die ergens tegen kunnen. Wil niet straks alleen maar wijde kleding dragen omdat mijn borsten anders pijn doen. Misschien een vooroordeel/onterechte aannamen, maar voor mij nu nog een angst. 

 

Ik ben iets ouders dan jij en eind dit jaar wil ik het dan toch echt waarheid laten worden. Grotere, mooie borsten. Ik oriënteer me rot, lees enorm veel erover, zoek plaatjes van borsten die ik mooi vind, hoe ik ze wil. En ik zoek naar ervaringen bij klinieken e.d. 

 

Succes met jouw zoektocht! 

 

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.