Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Gast LineaLin

Herstel na operatie: is het echt zo erg?

Recommended Posts

Gast LineaLin
5 uur geleden zei xboobieonbekend:

Hoi..

Ik heb 300cc achter de borstspier. Mijn herstel is zó slecht bevallen.. 

Dit gaf mijn PC ook aan dat het zou lijken dat ik was overreden door een vrachtwagen.

Ook kwam dat omdat ik 375cc in mijn borsten zou krijgen, achteraf op de operatietafel bleek dit niet te passen en hebben ze verschillende maten er proberen in te proppen om te kijken wat paste.

Dit zal er ook echt wel mee te maken hebben..

De eerste nacht wilde mijn moeder bijna het ziekenhuis bellen omdat het zó slecht ging en zelfs aan het huilen was van de pijn. En mijn pijngrens is echt behoorlijk hoog.

Mijn moeder heeft eigenlijk bijna alles voor me gedaan..

Ik zou dus ook voor goede hulp zoeken voor de eerste paar dagen..

Ik wil je niet bang maken met dit verhaal.. want bij iedereen is het herstel verschillend. Maar dit is wel waar je voor kiest.. het is een serieuze operatie.

Na 1 week ging het eigenlijk steeds een beetje beter.. 

Puur het slapen was een drama omdat mijn rug erg zeer begon te doen.

Ik zou aanraden om je echt strikt aan je medicatie te houden! Dit verlicht echt heel veel van de pijn..

Ik zou het over je kindjes even hebben met je PC wat hij aanraad.. en daar zul je je echt aan moeten houden..

Je kiest hier immers zelf voor en je wilt natuurlijk een mooi resultaat behalen.

Heerlijk op vakantie ! Dan kan je man misschien de zware dingen van je overnemen.. Wel mag je pas zwemmen na 3 maanden.

Nogmaals.. Ik wil je niet bang maken met mijn verhaal. Alles met alles is het na 2 weken heel goed gegaan en ben ik meer als tevreden met het resultaat!

Ik vind het ook belangrijk om te delen als het tóch wel echt tegen gevallen is.

liefs xxx.

@xboobieonbekend zo te lezen heb je echt wel afgezien, respect voor jou met zo’n herstel! :59: Bedankt om jouw verhaal te delen! Je maakt me zeker niet bang, ik vind het net goed dat je het eerlijk vertelt hoe jij het hebt ervaren. Denk dat je ook wat pech hebt gehad dat de 375cc niet paste... Gelukkig heb jij het al achter de rug en hopelijk geniet je nu elke dag van je nieuwe boobies :) 

Goed idee om de kindjes eens ter sprake te brengen bij de PC. Ga ik zeker doen! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com