Ga naar inhoud

Liciouss : 17 april 2018 : Dr. Cromheecke : Zipper Clinics


Aanbevolen berichten

Hallo Meiden,

Over 2 weken gaat er dan eindelijk een borstvergroting plaatsvinden bij mij! Super spannend. Ik heb gekozen voor Zipper clinicks en de pc is Mr. Michel Cromheecke. Ik heb inmiddels 1 intake gehad en de arts stelde mij heel snel op me gemak en kwam heel kundig over. A.s donderdag heb ik mijn 2e intake en dan gaan we maten passen! Ook heb ik al 3D foto’s mogen ontvangen. Ik twijfel tussen 335 cc en 355cc Motiva full implantaten. Ik zelf ben 1,62 en weeg 53 kilo. Ik ben op zoek naar ervaringen en eventueel foto’s van de zelfde cc als waar ik tussen twijfel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Liciouss

 

Hoi hoi

 

Spannend meis, nog maar heel even en dan mooie boobs, aangezien je een datum hebt, heb ik gelijk de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen, hier in dit topic kun je nu al je verdere updates en dadelijk ook je verslag neerzetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Veel plezier met aftellen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.