Ga naar inhoud

Hii, Newbie here!


Gast

Aanbevolen berichten

hey allemaal,

 

Ik ben Sarah, 17 jaar en zou snel vertellen waarom ik mij heb aangemeld

op dit forum. Binnenkort wil ik namelijk een bvk doen bij Bergman clinics in Amsterdam

en ben benieuwd of er leden zijn die ervaring hebben met een bvk en/of zijzelf ook

bij Bergman clinics zijn geweest. Alvast bedankt voor het lezen en hoop wat dingen te lezen

over Bergman clinics!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi alle,

 

ik ben Sarah, 17 jaar en heb op het moment cupmaat 70F. Mijn probleem is dus nu dat ik dit jaar graag een bvk wil ondergaan, maar de min. leeftijd is bij de meeste klinieken vanaf de 18 jaar... Wat mijn vraag nu is of iemand weet waar ik wel een operatie kan ondergaan vanaf de 17 jaar. Ik weet van mijzelf dat mijn borsten niet voller worden dan dat ze nu al zijn en kan namelijk niet wachten om tot het eind van het jaar te wachten om dan pas een consult te plannen. Als iemand het weet hoor ik het graag!

 

Groetjes,

 

Sarah Kay

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BubblegumBarbie ik wil dit al zolang. En praten kan ik ook overwegen, maar daar gaat mijn zelfbeeld niet van veranderen.. ik voel me soms echt super onzekeren over de grootte van mijn borsten en heb daardoor vaak last van mijn rug. Het klinkt misschien best wel jong 17, maar ik zie het verschil tussen nu en een jaar niet echt vandaar :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Sarah Kay:

Hoi alle,

 

ik ben Sarah, 17 jaar en heb op het moment cupmaat 70F. Mijn probleem is dus nu dat ik dit jaar graag een bvk wil ondergaan, maar de min. leeftijd is bij de meeste klinieken vanaf de 18 jaar... Wat mijn vraag nu is of iemand weet waar ik wel een operatie kan ondergaan vanaf de 17 jaar. Ik weet van mijzelf dat mijn borsten niet voller worden dan dat ze nu al zijn en kan namelijk niet wachten om tot het eind van het jaar te wachten om dan pas een consult te plannen. Als iemand het weet hoor ik het graag!

 

Groetjes,

 

Sarah Kay

Hoi @Sarah Kay; als je nog moet wachten tot eind van het jaar dan heb je lekker de tijd om je te oriënteren. En het forum uit te pluizen. Gezien je jonge leeftijd zal je ook moeten nadenken wat je wil aangaande zwangerschap en borstvoeding - omdat dit ook een ernstige invloed kan hebben op je borsten en dan zou het misschien zonder zijn om het nu al te laten doen. Maar dat kan alleen jij uitmaken uiteraard. Succes met je traject. :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.