Ga naar inhoud

Sigrid : 8 mei 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Gast Ch@nt@l
Op 14-5-2018 om 14:27 zei Sigrid:

@Ch@nt@l en @Annefleurx thanks, lief van jullie :blush:

 

Vorige week was het bloedheet, dus had echt zomerkleding mee naast mijn comfy joggingskleding.. Geen tshirt maar een blouse met knoopjes aan de voorkant. Voor in de auto: dextro, banaan, cola en water (een rietje voor in het flesje omdat je je arm niet hoog kan doen).. Ow een eventueel een lege plastic tas, mocht je zo misselijk zijn en moeten spugen.. Just in case. Overigens heb ik dat totaal niet gehad hoor!! 

Thanx, voor de tips! Nu voor mij nog 2 nachtjes slapen :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 14-5-2018 om 11:01 zei Sigrid:

Update 6 DPO!! 

 

Jeetje wat vliegt de tijd!! Morgen een week geleden dat ik ben geopereerd en wat ben ik blij met mijn boobies!! 

Alles gaat voorspoedig. Ik merk dat ik eind van de middag wel echt moe ben, denk dat dit nog een uitwerking is van de narcose.. 

Ik word alleen echt gek van die sportbh :wacko: wat een ellendig ding is dat! Zodra ik hem uit heb schreeuwen mijn tieten gewoon: FREE AT LAST!!! 

Eind van de middag op controle bij Nio, kijken of hij nog advies heeft.. Misschien een grotere maat of de banden toch verstellen.. 

Maar ladies voor de rest mag ik echt niet klagen :wub: ik voel mij zo vrouw en mooi eindelijk na al die jaren!!

 

Ik heb nieuwe foto's geplaatst in mijn album.. Dus mocht je nog niet zijn toegevoegd en ze willen zien laat het even weten. 

Ow en als je vragen hebt, vraag maar raak :D

@Jo123 ik heb je toegevoegd! 

Mag ik je album ook zien? Ben erg nieuwschierig, wil ook 400 cc waarschijnlijk maar twijfel nog zo erg.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sigrid fijn te lezen dat je herstel zo voorspoedig gaat. Ik wordt 28 mei geopereerd, 340cc mentor tall heigth, anatomisch. Ik hoop zo vroeg mogelijk,kan t maar gehad hebben. Ik ben wel heel benieuwd naar net resultaat. Zou je mij willen toevoegen aan je album. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-5-2018 om 14:27 zei Sigrid:

@Ch@nt@l en @Annefleurx thanks, lief van jullie :blush:

 

Vorige week was het bloedheet, dus had echt zomerkleding mee naast mijn comfy joggingskleding.. Geen tshirt maar een blouse met knoopjes aan de voorkant. Voor in de auto: dextro, banaan, cola en water (een rietje voor in het flesje omdat je je arm niet hoog kan doen).. Ow een eventueel een lege plastic tas, mocht je zo misselijk zijn en moeten spugen.. Just in case. Overigens heb ik dat totaal niet gehad hoor!! 

Fijn deze tips. Nog 2 nachtjes dan is mn operatie eindelijk... zou je mij willen toevoegen?? Ik zou je foto's graag zien? Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai ladies, 

Ben nu 8 dpo en het gaat eigenlijk erg goed! Gister ben ik naar de stad geweest met de tram omdat ik een kleinigheid voor mijn vriend wilde halen. Hij doet echt alles voor mij nu, en het huishouden uiteraard, onze dochter halen en brengen dus ik wilde hem even bedanken! 

Maar toen merkte ik toch dat het iets teveel van het goede was.. Ben ongeveer 2 uur weg geweest en voelde mijn borsten trekken bij het litteken, hard zijn enz. Ik vergeet ook af en toe dat er natuurlijk opeens 400cc gewicht hij is gekomen :blush:

Dus vandaag een rustig dagje op de planning! 

Ik ga mijn borsten met de dag mooier vinden:wub:!! Zo blij dat ik toch voor meer cc's ben gegaan! 

 

@Crazy @Vonnepon@nickygirl ik zal jullie toevoegen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sigrid:

Haai ladies, 

Ben nu 8 dpo en het gaat eigenlijk erg goed! Gister ben ik naar de stad geweest met de tram omdat ik een kleinigheid voor mijn vriend wilde halen. Hij doet echt alles voor mij nu, en het huishouden uiteraard, onze dochter halen en brengen dus ik wilde hem even bedanken! 

Maar toen merkte ik toch dat het iets teveel van het goede was.. Ben ongeveer 2 uur weg geweest en voelde mijn borsten trekken bij het litteken, hard zijn enz. Ik vergeet ook af en toe dat er natuurlijk opeens 400cc gewicht hij is gekomen :blush:

Dus vandaag een rustig dagje op de planning! 

Ik ga mijn borsten met de dag mooier vinden:wub:!! Zo blij dat ik toch voor meer cc's ben gegaan! 

 

@Crazy @Vonnepon@nickygirl ik zal jullie toevoegen :D

Heel mooi zeg! Maar is het waar dat als je net als ik voor de operatie iets grotere borsten hebt het eindresultaat met 400 groter word? Of hoe moet ik dat zien 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren een blokje gaan doen omdat het zo lekker weer was, maar na een tijdje kreeg ik ook pijn aan het litteken onder mijn linker borst en voelde me ook iets ligt in mijn hoofd. Dat ligt in mijn hoofd heb ik overigens sowieso van mezelf vrij snel. Ik was gisteren 10 dagen PO. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden, 

Ik heb nieuwe foto's in mijn album geplaatst! 

Nu 11 DPO en in merk dat ze beginnen te zakken. Dit zorgt wel voor wat meer pijn onderaan mijn borst en aan de zijkant bij mijn oksels. Rechts nog steeds meer omdat ik daar ook meer mee doe. Probeer het wel te ontzien maar dat is erg moeilijk :69:

Gisteravond uiteten geweest en de tafel was best hoog. Daar kreeg ik op een gegeven moment last van ondat dan op schouderhoogte je armen hebt steeds, hoog en gespannen borstspier daardoor. 

Verder gaat het wel goed, verveel me af en toe best thuis :wacko:. Straks gelukkig bezoek! 

 

@nickygirl ik denk het wel.. Maar dat weet ik niet zeker.. Ik had bijna geen borstweefsel. 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-5-2018 om 10:06 zei nickygirl:

Heel mooi zeg! Maar is het waar dat als je net als ik voor de operatie iets grotere borsten hebt het eindresultaat met 400 groter word? Of hoe moet ik dat zien 

 

Dat klopt inderdaad... de 400 cc komt dan bovenop je eigen borstweefsel waardoor het groter zal zijn dan iemand die voor de vergroting plat was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mandy1304:

Hii @Sigrid

Zou ik ook in je album mogen kijken? Ben zelf vandaag precies 2 weken PO en gaat echt de goede kant op! Ben super blij ook!! 

 

Liefs Mandy Xx 

Ik heb je toegevoegd! 

 

Vandaag een extra sport bh gekocht van de hunkemoller! Het is nu 75D :wub: hopelijk blijft dat zo en worden ze niet een maatje kleiner :69:

Hij zit super lekker, twijfel alleen of ik deze net zo vaak mag dragen als de Hema bh.. Die van de hunkemoller duwt mijn borsten veel meer naar binnen.. 

 

Iemand een idee of dat kwaad kan? @best_boobie misschien een idee? Heb die Hema bh als advies van Nio gehad

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sigrid:

Ik heb je toegevoegd! 

 

Vandaag een extra sport bh gekocht van de hunkemoller! Het is nu 75D :wub: hopelijk blijft dat zo en worden ze niet een maatje kleiner :69:

Hij zit super lekker, twijfel alleen of ik deze net zo vaak mag dragen als de Hema bh.. Die van de hunkemoller duwt mijn borsten veel meer naar binnen.. 

 

Iemand een idee of dat kwaad kan? @best_boobie misschien een idee? Heb die Hema bh als advies van Nio gehad

Liefs

Is het die met dat ritsje van de hunkemoller? 
Er zijn pc's die die niet aanraden. Maar misschien kun je Nio er even over appen?
(weet niet of je zijn nummer hebt, of anders zijn email?)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 weken PO!! 

 

Wahhhh het is al 2 weken geleden dat ik mijn boobs heb gekregen!! Alleen morgen nog vrij en dan weer werken. Ik zie er aan de ene kant tegenop omdat ik meteen 8 uur moet werken maar aan de andere kant vind ik het heerlijk om weer onder de mensen te zijn. Ben het zat thuis! Verveel me rot :44:

 

Mijn herstel verloopt oké.. Vandaag een lang stuk gewandeld en toch vanavond weer harde borsten en steekjes. Maar zal er wel bij horen.. 

Mijn linkerborst is behoorlijk aan het zakken en mijn rechter minder snel (ben ook rechtshandig en heb dual plane dus misschien daardoor). Heb de pc geappt of ik eventueel een borstband aan moet schaffen maar volgens mij ben ik gewoon ongeduldig :152:

Ik ben die sportbh ook echt SPUUGZAT!! lelijk onding (I know wat wel zijn werk doet). 

Mijn borsten voelen wel soepeler aan, dat is wel fijn. Echter in de ochtend lijken het wel betonblokken :18:. Ook zit mijn sportbh nog steeds strak en blijven de striemen in mijn borsten staan (ook dit geappt naar de pc). Verder klaag ik niet hoor :blush:.

Ik zal weer wat foto's plaatsen van 2 weken PO!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.