Ga naar inhoud

Sigrid : 8 mei 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Gast Ch@nt@l
11 uur geleden zei Sigrid:

Ik heb trouwens wat foto's geplaatst in mijn privé album, het is gelukt hahaha :12:

@Sigrid Thanx voor het toevoegen aan je foto album! Wow ze zijn echt al heel mooi :wub:

 

Vraagje: welke maat sportbh heb jij meegenomen naar de kliniek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 8-5-2018 om 21:25 zei 073sanne:

Mag ik ook in het mei groepje? Ik ben gisteren geopereerd.

Weet nog niet goed hoe het hier allemaal werkt maar ben benieuwd! 

 

Dank je wel

Ik wil ook graag in het mei groepje,ben 9 mei geopereerd 300cc dual plane eurosilicones

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Annefleurx:

 

Je kan even een aanvraag doen in het mei-clubje! Dan pakt @best_boobie het op. 

 

Hoe gaat het met jouw herstel? 

Gaat goed heb amper last ervan,beetje stijfheid en rechts is meer gezwollen dan linker kant, en de rechterkant is ook gevoelloos. 

Hoe gaat het met jou ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Krengetje ik kan het zelf ook nooit op de telefoon vinden maar op de laptop wel! Daar staat een kopje “CLUBS” 

Eenmaal daarin kan je wel via je telefoon daarin komen (of ligt dat aan mij?) 

anyway heb beetje hetzelfde herstel als jij! Rechts meer gezwollen, wat stijf ochtends en savonds vooral maar doe braaf mijn fysio oefeningen dag helpt echt. Heb ook net als jij niet zoveel ingezet (290cc) denk dat het ook wel scheelt in herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Annefleurx:

@Krengetje ik kan het zelf ook nooit op de telefoon vinden maar op de laptop wel! Daar staat een kopje “CLUBS” 

Eenmaal daarin kan je wel via je telefoon daarin komen (of ligt dat aan mij?) 

anyway heb beetje hetzelfde herstel als jij! Rechts meer gezwollen, wat stijf ochtends en savonds vooral maar doe braaf mijn fysio oefeningen dag helpt echt. Heb ook net als jij niet zoveel ingezet (290cc) denk dat het ook wel scheelt in herstel

Ohh ben helaas niet in bezit van laptop ☺️,weet wel zeker hoe meer cc hoe meer pijn haha moet toch allemaal mee gerekt worden. Fysio oefeningen heb ik niet gekregen,ben ook in ziekenhuis geopereerd,en ik ga op me gevoel af van wat ik wel en niet kan. 

Slik braaf 3x per dag me diclofenac, vandaag alleen geen paracetamols genomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minutes ago, Krengetje said:

Ohh ben helaas niet in bezit van laptop ☺️,weet wel zeker hoe meer cc hoe meer pijn haha moet toch allemaal mee gerekt worden. Fysio oefeningen heb ik niet gekregen,ben ook in ziekenhuis geopereerd,en ik ga op me gevoel af van wat ik wel en niet kan. 

Slik braaf 3x per dag me diclofenac, vandaag alleen geen paracetamols genomen.

Stuur anders @best_boobie een berichtje of ze je kan toelaten tot de club! Je moet alleen wel

een voorsteltopic + operatie verslag hebben als eis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-5-2018 om 08:22 zei Sigrid:

Haai meiden,

Nu dag 2 po. Wat is dat onthaasten wennen zeg.. Zo niet mijn ding haha, maar alles voor een goed doel. 

Ik heb een vraagje.. ik heb het idee dat mijn sportbh te strak zit, niet in omvang maar in cup. De bh randen/naden zitten in mijn huid getekend. 

Zou ik misschien een grotere moeten of hoort dit? Het is namelijk echt een beklemmend gevoel en heb het idee dat de prothese naar mijn nek geduwd worden. 

Liefs

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hoiiiii.... gefeliciteerd met je nieuwe vriendinnen! Spoedig herstel gewenst...:71:

 

Heeft Nio niet gezegd welke maat bh je nodig zou hebben? En anders ff  contact met hem opnemen als je twijfelt. Heb m zelf ook al n paar keer gecontact en je krijgt doorgaans binnen 1-2 dagen reactie. 

 

Het kan natuurlijk ook door de zwelling en vocht wat je vasthoud komen maar een afknellend gevoel kan niet de bedoeling zijn.

 

Liefs,

Boobs2015

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai meiden, 4 DPO

Het gaat beter dan verwacht.. Was ervanuit gegaan veel meer pijn te hebben en ook ongemakken door alles. Maar ik houd mij lekker aan het medicatieschema en fiets er volgens mij wel goed doorheen! 

Het enige echt ongemak is nu dat mijn dochter een oorontsteking heeft en ziek is -_-. Had graag van het warme weer genoten maar dat was dus een dagje thuisblijven (wat ik afgelopen week al veel heb gedaan helaas) Maar goed, hoort erbij.. 

Mijn vriend doet super veel en wijst mij erop als ik teveel doe. Ben niet zo een afhankelijk type dus dat is best moeilijk! 

 

Het slapen gaat oké, met Diazepam op maak ik best goede nachten. Echter als ik wakker wordt 's ochtends voel ik mij net een oud stijf wijf (en vooral mijn :1boobs:). Meestal doe ik dan even bij bh uit om ze wat ruimte en frisse lucht te geven ofzo :4:. Wat een heerlijk gevoel geeft dat dan!! Zo een free at last gevoel!! 

 

Ze veranderen ook met de dag! Steeds mooier ga ik ze vinden!! Ik merk dat mijn rechterborst, mogelijk ook door meer gebruik van mijn rechterarm, iets stijver is en een klein beetje hoger zit. Ik ga dit maandag met mijn consult even voorleggen aan Nio. 

Het is niet een mega verschil hoor, maar ben nogal perfectionistisch en dit valt mij op :12:.

 

@Boobs2015 5minuten voor mijn OK heb ik nog besloten 400cc te nemen ipv 350cc. 350 zou uitkomen op een 75c, dus die heb ik gehaald.

Of 400 nu een maat groter is vraag ik mij af.. Maar ik red het wel tot maandag en anders koop ik een grotere :D.

 

Ik heb trouwens weer een update foto geplaatst! 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update 6 DPO!! 

 

Jeetje wat vliegt de tijd!! Morgen een week geleden dat ik ben geopereerd en wat ben ik blij met mijn boobies!! 

Alles gaat voorspoedig. Ik merk dat ik eind van de middag wel echt moe ben, denk dat dit nog een uitwerking is van de narcose.. 

Ik word alleen echt gek van die sportbh :wacko: wat een ellendig ding is dat! Zodra ik hem uit heb schreeuwen mijn tieten gewoon: FREE AT LAST!!! 

Eind van de middag op controle bij Nio, kijken of hij nog advies heeft.. Misschien een grotere maat of de banden toch verstellen.. 

Maar ladies voor de rest mag ik echt niet klagen :wub: ik voel mij zo vrouw en mooi eindelijk na al die jaren!!

 

Ik heb nieuwe foto's geplaatst in mijn album.. Dus mocht je nog niet zijn toegevoegd en ze willen zien laat het even weten. 

Ow en als je vragen hebt, vraag maar raak :D

@Jo123 ik heb je toegevoegd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ch@nt@l

@Sigrid Wat fijn dat je je al zo snel weer goed voelt! Ik hoop zo dat het mij ook meevalt...

Ik heb net weer even in je album gespiekt en WOW wat zijn je borsten al mooi zeg! Ik hoop echt dat Nio die van mij net zo mooi maakt :wub: 
(ik krijg ook 400cc dual plane, dus zou in de buurt moeten komen ;) )

 

Heb je nog tips voor de operatie? Handige dingen om mee te nemen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ch@nt@l en @Annefleurx thanks, lief van jullie :blush:

 

Vorige week was het bloedheet, dus had echt zomerkleding mee naast mijn comfy joggingskleding.. Geen tshirt maar een blouse met knoopjes aan de voorkant. Voor in de auto: dextro, banaan, cola en water (een rietje voor in het flesje omdat je je arm niet hoog kan doen).. Ow een eventueel een lege plastic tas, mocht je zo misselijk zijn en moeten spugen.. Just in case. Overigens heb ik dat totaal niet gehad hoor!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauwww wat zijn ze prachtig al zeg!! Die gaan heel mooi worden. Mooi gelijk ook en ik vind ze helemaal niet te groot voor je! Perfect maatje. :D Morgen ben ik 2 weken po, zal dan ook weer even een foto update plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

8 uur geleden zei Sigrid:

Update 6 DPO!! 

 

Jeetje wat vliegt de tijd!! Morgen een week geleden dat ik ben geopereerd en wat ben ik blij met mijn boobies!! 

Alles gaat voorspoedig. Ik merk dat ik eind van de middag wel echt moe ben, denk dat dit nog een uitwerking is van de narcose.. 

Ik word alleen echt gek van die sportbh :wacko: wat een ellendig ding is dat! Zodra ik hem uit heb schreeuwen mijn tieten gewoon: FREE AT LAST!!! 

Eind van de middag op controle bij Nio, kijken of hij nog advies heeft.. Misschien een grotere maat of de banden toch verstellen.. 

Maar ladies voor de rest mag ik echt niet klagen :wub: ik voel mij zo vrouw en mooi eindelijk na al die jaren!!

 

Ik heb nieuwe foto's geplaatst in mijn album.. Dus mocht je nog niet zijn toegevoegd en ze willen zien laat het even weten. 

Ow en als je vragen hebt, vraag maar raak :D

@Jo123 ik heb je toegevoegd! 

Hey meis!

Wat fijn dat je je alweer zo goed voelt. Ik was ook echt veel moe hoor. En dat blijft ook nog wel even denk ik:12:. Ik ben vandaag 19 dagen po en heb vandaag voor het eerst weer gewerkt van 8 tot half 5 maar heb net echt ruim een uur geslapen. Hele dag gestaan en dus zo moe.:lazy2:

Fijn dat je bij Nio op controle even je bh kan laten zien! Dan weet je het zeker!

Mag ik een kijkje nemen in je album?

 

Liefs!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-5-2018 om 14:27 zei Sigrid:

 Voor in de auto: dextro, banaan, cola en water (een rietje voor in het flesje omdat je je arm niet hoog kan doen)..

 

@Sigrid Wat bedoel je met omdat je je arm niet hoog kan doen? Niet voorbij schouderhoogte toch?

Ik ben 10dagen PO en al een tijdje kam ik mij haar en gisteren gewassen. heel soms per ongeluk wel voorbij schouderhoogte. Ik hoop niet dat dit kwaad kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Soraya:

 

@Sigrid Wat bedoel je met omdat je je arm niet hoog kan doen? Niet voorbij schouderhoogte toch?

Ik ben 10dagen PO en al een tijdje kam ik mij haar en gisteren gewassen. heel soms per ongeluk wel voorbij schouderhoogte. Ik hoop niet dat dit kwaad kan.

Sorry leg het verkeerd uit.. Bedoelde inderdaad schouderhoogte! Ik mag van mijn pc nu inderdaad langzaamaan steeds hoger met mij armen, als het maar met beleid gaat! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Soraya said:

 

@Sigrid Wat bedoel je met omdat je je arm niet hoog kan doen? Niet voorbij schouderhoogte toch?

Ik ben 10dagen PO en al een tijdje kam ik mij haar en gisteren gewassen. heel soms per ongeluk wel voorbij schouderhoogte. Ik hoop niet dat dit kwaad kan.

 

Ik mag van mijn arts nu ik 7 dagen po weer alles doen met mijn armen. Ook helemaal gestrekt boven Mn hoofd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.