Ga naar inhoud

Sigrid : 8 mei 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

19 minuten geleden zei Jaimy2018:

 

Sigrid & anoniem89 hoeveel cc krijgen jullie geplaatst en wat is jullie lengte en gewicht ongeveer als k vragen mag

Ik kom van cup..niks..nog geen AA ben 1.60m en 50kg krijg 350cc Motiva Corsé. (Hoogste profiel) dit was mijn max. En jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste Reactie
41 minuten geleden zei Jaimy2018:

 

Sigrid & anoniem89 hoeveel cc krijgen jullie geplaatst en wat is jullie lengte en gewicht ongeveer als k vragen mag

Ik heb nu (nog) 75 aa/a, ben 170 cm en weeg 56 kg. Ik krijg minimaal 350 max 400 cc dual plane hight profile Eurosilicone geplaatst. Morgen nog even overleg met Nio. Ik duik nu mijn bedje in. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja @Annefleurx je kan niet meer terug! Morgen ben je al aan de beurt!

Stom hé die twijfels! We moeten het maar gewoon op ons af laten komen

die operatie en de eerste week (deze zal het zwaarst zijn denk ik) 

Veel succes morgen! Ik ben benieuwd ^_^

 

@Sigrid maar goed dat het een gekkenhuis was zodat je er geen tijd voor

hebt om er over na te denken. Succes morgen!

 

Wat nemen jullie eigenlijk allemaal mee? Gewoon wat schone kleding en

iets te eten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Annefleurx:

He willen de mensen die morgen en later in mei geopereerd worden in een mei groepje? Zodat we elkaar kunnen updaten? 

Als we wat namen verzamelen dan kan @best_boobie een groep maken 

Ik wil ook graag! 1 mei was mijn datum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minutes ago, Sigrid said:

Ik heb nu (nog) 75 aa/a, ben 170 cm en weeg 56 kg. Ik krijg minimaal 350 max 400 cc dual plane hight profile Eurosilicone geplaatst. Morgen nog even overleg met Nio. Ik duik nu mijn bedje in. Xxx

Oh beetje zelfde voorsituatie! Maar ik kan maar Max 290 Haha. Krijg jij het ook vergoedt..? 

Anyway slaap lekker allemaal! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai meiden! 

Ze zitten er hoor! Je kan er niet omheen :01:. Uiteindelijk toch voor 400 cc gegaan na overleg met Nio haha :13:.

Het voelt allemaal erg gespannen aan en heb redelijk wat pijn.. Ook behoorlijk wat medicatie gekregen, paracetamol, Naproxen, Oxycodon, Diazepam, maagbeschermers en iets voor de stoelgang (wat ik al gebruik voor mijn spastische darmen). Heb alleen nog geen oxy en dia genomen, de rest wel in een schema gekregen van de kliniek. 

Ik zal kijken of ik morgen een uitgebreid verslag kan maken. Ben namelijk erg moe van het vroeg melden vandaag haha. Maar al met al gaat het wel goed!! Op mijn boobies na geen last van de operatie :D

Liefs

 

Bewerk nog even mijn berichtje.. Lees het net terug en klinkt niet helemaal positief maar ik ben super blij met de 400cc tot nu toe!! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Sigrid:

Haai meiden! 

Ze zitten er hoor! Je kan er niet omheen :01:. Uiteindelijk toch voor 400 cc gegaan na overleg met Nio haha :13:.

Het voelt allemaal erg gespannen aan en heb redelijk wat pijn.. Ook behoorlijk wat medicatie gekregen, paracetamol, Naproxen, Oxycodon, Diazepam, maagbeschermers en iets voor de stoelgang (wat ik al gebruik voor mijn spastische darmen). Heb alleen nog geen oxy en dia genomen, de rest wel in een schema gekregen van de kliniek. 

Ik zal kijken of ik morgen een uitgebreid verslag kan maken. Ben namelijk erg moe van het vroeg melden vandaag haha. Maar al met al gaat het wel goed!! Op mijn boobies na geen last van de operatie :D

Liefs

Van harte gefeliciteerd met je boobs meis:43:!!!! Wiehoee!!:3:

Rust lekker uit en we horen graag het uitgebreide verslag van je natuurlijk!:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ch@nt@l

Hi, 
Ik heb je topic gelezen en ben heel benieuwd hoe de 400 cc jou 'bevalt'. Mijn situatie is erg vergelijkbaar, ik ben ook 1.70m en weeg 55kg en heb nu A/B70 (met heel veel vulling erin).

Ik word 17 mei geopereerd door Dr. Nio er ook voor mij staat nu de 400cc genoteerd, maar ben ook nog een beetje bang dat dit te groot is :huh:

 

Hoe voel je je nu een dag na de operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai meiden,

Nu dag 2 po. Wat is dat onthaasten wennen zeg.. Zo niet mijn ding haha, maar alles voor een goed doel. 

Ik heb een vraagje.. ik heb het idee dat mijn sportbh te strak zit, niet in omvang maar in cup. De bh randen/naden zitten in mijn huid getekend. 

Zou ik misschien een grotere moeten of hoort dit? Het is namelijk echt een beklemmend gevoel en heb het idee dat de prothese naar mijn nek geduwd worden. 

Liefs

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Saskiabloem
12 uur geleden zei Ch@nt@l:

Hi, 
Ik heb je topic gelezen en ben heel benieuwd hoe de 400 cc jou 'bevalt'. Mijn situatie is erg vergelijkbaar, ik ben ook 1.70m en weeg 55kg en heb nu A/B70 (met heel veel vulling erin).

Ik word 17 mei geopereerd door Dr. Nio er ook voor mij staat nu de 400cc genoteerd, maar ben ook nog een beetje bang dat dit te groot is :huh:

 

Hoe voel je je nu een dag na de operatie?

Same here @Ch@nt@l ! Ben van het zelfde postuur en krijg ook 400 CC alleen ik ben bang dat ik ze te klein ga vinden.

Weet alleen totaal niet wat ik kan verwachten kwa aanstaande borstmaat ( draag nu 75 B van H&M waarvan mn linkerborst net iets kleiner is )

1 juni mag ik voor mijn upgrade en ben zo nerveus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ch@nt@l
21 minuten geleden zei Saskiabloem:

Same here @Ch@nt@l ! Ben van het zelfde postuur en krijg ook 400 CC alleen ik ben bang dat ik ze te klein ga vinden.

Weet alleen totaal niet wat ik kan verwachten kwa aanstaande borstmaat ( draag nu 75 B van H&M waarvan mn linkerborst net iets kleiner is )

1 juni mag ik voor mijn upgrade en ben zo nerveus!

@Saskiabloem Super spannend he? Over een week ga ik rond deze tijd onder narcose :blink: 

 

Wat betreft de maat: volgens dr. Nio kom ik straks uit op D70/D75 dat is dan met die 400cc. Ik heb nu dus ook maar 2 sportbh’s in die maten gekocht. Hopelijk zitten ze goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ch@nt@l
1 uur geleden zei Sigrid:

Haai meiden,

Nu dag 2 po. Wat is dat onthaasten wennen zeg.. Zo niet mijn ding haha, maar alles voor een goed doel. 

Ik heb een vraagje.. ik heb het idee dat mijn sportbh te strak zit, niet in omvang maar in cup. De bh randen/naden zitten in mijn huid getekend. 

Zou ik misschien een grotere moeten of hoort dit? Het is namelijk echt een beklemmend gevoel en heb het idee dat de prothese naar mijn nek geduwd worden. 

Liefs

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Heb hier nog geen ervaring mee, maar kan me voorstellen dat als het echt te strak zit dan je dan een cupmaat groter zou moeten nemen...

Er zijn vast meiden die hier meer van weten of anders misschien even contact opnemen met de kliniek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sigrid:

Haai meiden,

Nu dag 2 po. Wat is dat onthaasten wennen zeg.. Zo niet mijn ding haha, maar alles voor een goed doel. 

Ik heb een vraagje.. ik heb het idee dat mijn sportbh te strak zit, niet in omvang maar in cup. De bh randen/naden zitten in mijn huid getekend. 

Zou ik misschien een grotere moeten of hoort dit? Het is namelijk echt een beklemmend gevoel en heb het idee dat de prothese naar mijn nek geduwd worden. 

Liefs

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hee meid ik ben in januari geopereerd door Nio. Ik las je berichtje, de eerste dagen (2 weken) kan je vocht vasthouden! Het is dus niet gek dat je bh in je lichaam staan. Word steeds een beetje minder. Is het een beetje te doen met de pijn?? Zorg dat je wel blijft bewegen, anders ga je verstijven. En dat doet echt pijn.

stuur gerust wat terug, ik vind het leuk om je te helpen en er mee bezig te zijn!!

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sigrid, wat toevallig. Ik ben ook 8 mei geopereerd door dokter Nio. 

Jij was voor mij!ik heb ze horen praten over een borstvergroting omdat deze uitliep en ik iets langer moest wachten in de voorkamer.

Ik ben rond half 10 geopereerd en heb een borstverkleing gekregen.

Van een 75f naar een volle d

Ik heb echt totaal geen pijn gehad en nu thuis gaat t hardstikke goed. Geen wondvocht of nabloeding.

En net als jouw moet ik echt mijn grootste best dik En om niet van alles te gaan doen.

Ik hoop dat de pijn bij jouw ook snel weg gaat. En alles snel beetje zakt.

Ik heb een bh gekregen van de kliniek. Gek dat jij er een moest kopen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De cups lijken me niet te klein, met een grotere cup ga je ook afdrukken krijgen in je boobies omdat daar nu ontiegelijk veel vocht in zit.
Wat je eventueel wel kan doen is de schouderbandjes iets losser zetten. 
Al denk ik dat het gevoel van je boobs in je nek duwen er wel een beetje bij hoort helaas... je bent nu 2 dagen geleden geopereerd klopt dat?

 

Zwelling en gevoel van straktrekkende boobs naar je keel kan ook komen doordat je teveel doet he, dus pas daar mee op. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

 

Eindelijk hier mijn verslag! Sorry dat deze zo laat pas komt, gewoon niet de tijd genomen om te schrijven.

 

Dinsdag moest ik mij om 7 uur melden, om 6:55 waren wij er al. Aangekomen in de kliniek kreeg ik opeens een beetje de zenuwen maar dat was van korte duur. We mochten meteen door naar de kamer waar ik rond 7:30 uur opgehaald zou worden. Om 7:15 stond de verpleegkundige er dat ik al mee mocht.. Ik was nog geeneens omgekleed of iets haha :blush:. Maar goed, snel gedaan, mijn vriend een kus gegeven en daar ging ik naar de wachtruimte voor de OK.
Infuus gekregen met antibiotica en zoutoplossing. Rond 8 uur nog geen Nio te bekennen, de verpleegkundige kwam naar mij toe met de mededeling dat Nio wel vaker wat later is. Maar eindelijk om 8:22 was hij er! Aftekenen die handel!! En uiteraard overleg gehad over het aantal cc's!! Hij zei dat 400cc ook prachtig zal staan.. Oké.. Ben overgehaald.. 400cc it is!! Hup de OK in, even gekletst met iedereen, vragen beantwoord en weg was ik.

 

En toen werd ik weer wakker, keek meteen op de klok; 9:25 uur!! Jeetje wat was ik snel weer terug haha. Sneetje, ding erin, hechten en klaar is Kees (Nio). En daar waren ze, even spieken onder mijn dekentje; mijn heuvels/bergen/canyon whatever you call them!! IK HEB ZE EINDELIJK: TIETEN!!! :43:

Daarna ging alles vrij snel. 2 broodjes met jam gegeten en een kopje thee gedronken, aangekleed, geplast maar we moesten wel nog even wachten op een handtekening van Nio dat ik mocht gaan. Hij kwam uiteindelijk zelf nog langs. Alles was goed verlopen! Hij heeft nog extra benadrukt dat ik 2 dagen NIKS mag doen.. Oké.. Dan doen we dat niet.. En hup toen zaten we in de auto.


Op de terugweg nog bijna een aanrijding gehad, na een pitstop bij de macdrive, door een oude vandage die even overstak zonder te kijken. Leuk dat ik nu extra bumpers heb maar die willen wij  niet daarvoor gebruiken.... Gelukkig goed afgelopen omdat wij konden uitwijken maar mijn tieten zaten in mijn keel!!! Wat was ik geschrokken maar blij dat er geen letsel is.. Wel politie erbij om de man de bekijken/verzorgen, hij was namelijk door een heftige stuuractie op zijn zijkant terecht gekomen. (mijn vriend viel het meteen op dat 1 van de agenten zijn ogen niet van mijn tieten af kon houden haha. Maar ik had nog van die prachtige aftekenstrepen en roze jodium/ontsmetting op mijn bovenlijf en dat was allemaal zichtbaar door een mauwloos laag uitgesneden sportshirt:4:)

Goed.. Eindelijk thuis!! Best moe.. Dus lekker op de bank geploft en werd lekker verzorgd. Mijn dochter was uit logeren en zou pas de dag erop thuiskomen dus dat gaf ons wat meer rust.
's avonds kreeg ik best wat pijn.. Maar goed, had niet anders verwacht en het was nog te doen. Gewoon het medicatieschema aangehouden van de kliniek en rond 21:45 uur naar bed gegaan.. Jeetje hoe kan ik in vredesnaam lekker liggen met die heuvels.. Wat een ellende.. Wel een voedingskussen gebruikt als tip van iemand hier op het forum. Met een Diazepam op heb ik tot 3:30 in 1 ruk door geslapen HEERLIJK! Toen wakker met best wat pijn, rondje gelopen en weer gaan liggen. Nu wat lager en minder rechtop, dit lag eigenlijk beter.

 

Next day:
Ik werd goed wakker! Weinig pijn en goed uitgeslapen! Kom maar op dacht ik. Whahaha niet dus ik moest wel hulp krijgen met uit bed komen hihi. Goed begin!
Hup naar de bank, eten en medicatie nemen. Mijn vriend heeft mij geholpen met douchen (alleen vanaf mijn buik uiteraard) en aankleden, dus was klaar voor de dag. Hij moest namelijk werken. Om 10 uur kwamen mijn halfzusje en haar moeder, verder weinig gedaan. Zij hebben de lunch verzorgd dus dat was fijn. Rond 15 uur stortte ik in en ben in slaap gevallen op de bank.

De pijn is goed te doen maar ik neem braaf de medicatie omdat ik het mijzelf zo comfortabel mogelijk wil maken. Die tieten zijn al wennen en het onthaasten vind ik echt verschrikkelijk, als je dan ook nog pijn erbij hebt..
Vandaag een goede dag! Ben naar mijn vader gebracht, samen met hem geluncht in de buurt, daarna bij hem op de bank geploft en weer naar huis gegaan. Ik merk wel dat ik alles echt mega rustig moet doen, erg lastig maar wel nodig! Anders wordt je meteen weer gestraft door je nieuwe boobies..
Ik ben super blij dag ik uiteindelijk toch voor 400cc ben gegaan! Ondanks de zwelling nu denk ik dat het prima past bij mijn lijf. Ze zitten nu nog best hoog en voelen stijf aan, maar dat is logisch als je van niets naar iets gaat.
Ik zal proberen wat foto's up te loaden voor de geïnteresseerden.
Veel liefs en als er vragen zijn hoor ik het!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Dnise:

@Sigrid, wat toevallig. Ik ben ook 8 mei geopereerd door dokter Nio. 

Jij was voor mij!ik heb ze horen praten over een borstvergroting omdat deze uitliep en ik iets langer moest wachten in de voorkamer.

Ik ben rond half 10 geopereerd en heb een borstverkleing gekregen.

Van een 75f naar een volle d

Ik heb echt totaal geen pijn gehad en nu thuis gaat t hardstikke goed. Geen wondvocht of nabloeding.

En net als jouw moet ik echt mijn grootste best dik En om niet van alles te gaan doen.

Ik hoop dat de pijn bij jouw ook snel weg gaat. En alles snel beetje zakt.

Ik heb een bh gekregen van de kliniek. Gek dat jij er een moest kopen.

 

Hi! Ik heb met Nio overleg gehad over de bh, hij zei dat ik er ook 1 zelf kon kopen bij de Hema.. Dat scheelde €78, -. Kon ook die van de kliniek kiezen maar deze is prima! 

Nio begon dus al te laat dinsdag, heb een uur gewacht in de voorkamer terwijl ik de 1e was :12:. Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Seen87:

@Sigridwelke pijn medicatie gebruik jij? wat is jou schema?

Ik ben morgen aan de beurt

 

gefeliciteerd met je nieuwe tieten! :D

Ik 'gebruik' paracetamol 4 x PD 1000mg, Naproxen 3 x PD 250 MG, 1 x PD Diazepam. En maagbeschermers 's ochtends voor de Naproxen. 

Van @best_boobie vandaag een nieuw schema gekregen welke ik ga gebruiken, daarop moet ik ook om 5 uur 's nachts pcm nemen, maar door de Diazepam slaap ik als een roosje van 22 tot 7 en lukt mij dat niet :12: dus gevraagd of ze daarin iets kan betekenen.. 

Maar iig 1 tot 2 uur tussen de pcm en de Naproxen. Ik heb van de kliniek een schema meegekregen.. Maar ook medicijnen die daar dan niet opstaan, dus ik was een beetje in de war haha. Vandaar advies aan best_boobie gevraagd. 

Spannend morgen!! Hoelaat is de operatie? Wat ga je laten plaatsen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sigrid ik moet me om half 10 melden. Ik krijg 295 dual plane.

Ik heb nu een 75A en ik hoop naar een C te gaan.

Leuk mag ik in je privé album kijken?

 

Overal hebben ze een ander pijn schema.

Mijn pc zei dat paracetamol wel voldoende was en naproxen.

Maar van naproxen krijg ik darm klachten zelfs als ik er een 

maagbeschermer bij inneem. Misschien moet ik dat morgen

maar even bespreken.

 

Gelukkig heb ik thuis ook nog wel het een en ander in de kast liggen.

Mijn man is vorig jaar geopereerd en daarvan heb ik nog steeds

medicatie in de kast liggen. Maar dat is oxycodon. Het lijkt me iets

te sterk maar wie weet. Misschien ben ik wel blij dat ik het nog heb liggen 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.