Ga naar inhoud

Sigrid : 8 mei 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi! 

Ik ben al een paar weken berichten aan het posten in diverse topics maar vergeet mijzelf voor te stellen :blush:

Ik ben Sigrid, 33 jaar en na 15 jaar eindelijk de knoop doorgehakt om een borstvergroting te laten doen. Mijn dochter wordt 7 in juni, en een kind was eigenlijk het laatste 'excuus' om te wachten met een bv. Ik had de hoop dat dat gedeelte van mijn lichaam in positieve zin zou veranderen, maar helaas!! Het is zelfs nog minder dan voorheen. Ik heb 75A maar geen 'hang' tieten, gewoon bijna geen borstweefsel. Ik voel mij net een jongen zonder bh.. 

Ik ben 2 x op consult geweest bij Dr. Nio en heb een super goed gevoel bij hem. 8 mei staat de operatie gepland, en heb er super veel zin in! Tijdens het consult heb ik 3 maten gepast: 250, 325 en 400 dual plane. Op dit moment heb ik 350 staan maar twijfel toch of ik niet groter wil.. De meningen in mijn omgeving zijn erg verdeeld wat het niet makkelijker maakt hihi.  Vrienden vinden dat ik voor 400 moet gaan, terwijl familie juist 350 zat vinden :lol:. Lastige keuze, maar 1 die alleen ik kan/moet maken. Gelukkig heb ik nog even haha. 

Ik vind het leuk om verhalen en ervaring te lezen en natuurlijk foto's te zien van medegenoten! Tot op het forum! 

Liefs Sigrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste Reactie

@Sigrid

 

Hoi hoi,

 

Ik zie een operatie datum, ik heb daarom gelijk de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates en dadelijk ook je verslag neerzetten, zo heb je dan alles netjes bij elkaar staan.

 

Nu lekker af gaan tellen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja super spannend! Morgen nog even op 2e consult, omdat ik nog twijfel over een aantal dingen. Dus even check dubbel check. En dan kan ik lekker gaan dromen! Ik had in mijn eerste consult besproken 325cc rond op de spier. En hij gaat mijn plooi iets verlagen. Ik heb een beetje een lege C, ben 1.67 en 73kg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sigrid

hoi ik ben afgelopen vrijdag geholpen door dokter Nio ik had ook 75a en heb gekozen voor 550 cc high profile de eerste dag leken ze enorm maar ze beginnen steeds meer te zakken en begint er echt heel mooi uit te zien... 

ik zou zeker niet te klein gaan, het zou zonde zijn als je spijt krijgt! 

Grappig om te lezen... ik ben 31 en heb ook na 15/16 jaar en na 3 kids de knoop doorgehakt!! 

Succes alvast straks!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dushimelicious wat grappig.. Ook die tijd 'gewacht' op het juist moment! 

Hoe gaat het met je? Veel last of dat niet? Een kennis vertelde mij dat zij echt de eerste 5 dagen hulpbehoevend was, kon geeneens haar eigen broek optrekken enz (dus hulp nodig met naar de wc gaan) hoe is jouw ervaring daarmee? Heb jij ook dual plane? Heb je een album waar ik in mag kijken? 

 

@Jo123hoe is je 2e consult gegaan? En nog steeds 325 cc? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi, ik herken me heel erg in je verhaal. ik heb dan geen zwangerschap gehad en dus ook geen hangtieten, maar ik heb ook gewoon echt bijna niks. Voel me ook een jongetje als ik mn dikke push-up bh uit doe. daarnaast zijn ze ook niet mooi rond, het is echt geen tiet te noemen hahaha:45:

Maar wat fijn dat je nu een datum hebt, lekker gaan aftellen! Welke maat je ook gaat nemen, het gaat vast heel mooi worden :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sigrid

 

het gaat elke dag beter! Ik heb de eerste 3 dagen alleen maar geslapen ( denk door de medicatie ) 

maar doe het nu alleen maar met paracetamol en dat gaat prima... 

ik heb best een hoge pijngrens en kon wel zelf naar het toilet enzo maar ik snap wel dat andere dat niet kunnen! Je voelt het wel... 

Heb idd dual plane... 

ik ben eigenlijk nieuw hier dus ik zal wel een album aanmaken dan kan je kijken... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dushimelicious hoe is het met je? Heb je eigenlijk een album/foto's? Ben wel een beetje nieuwsgierig hoe het eruit ziet gezien jij ook van klein naar best wat cc's gaat.. 

Ik heb ook wel een hoge pijngrens maar vind het allemaal wel spannend hoor.. 

Heb wel een paar mensen achter de hand mocht ik het erg zwaar krijgen.. Mijn vriend kon alleen op de dag van de OK vrij nemen maar niet de dagen erna ivm de meivakantie :mellow:

@Annemarte jaaaa ik voel mij ook net een jongen.. Mensen aan wie ik het vertelde over mijn bv zeiden dat ik dat niet nodig heb, totdat ik een foto van mij liet zien zonder 10 dubbele push-up bh aan :blush: (wel met t-shirt aan of course haha). Dan begrijpen ze het beter waarom ik de keuze heb gemaakt voor een bv! Niet dat mij dat veel interesseert hoor want ik doe het voor mezelf en niet voor anderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Sigrid:

@Dushimelicious hoe is het met je? Heb je eigenlijk een album/foto's? Ben wel een beetje nieuwsgierig hoe het eruit ziet gezien jij ook van klein naar best wat cc's gaat.. 

Ik heb ook wel een hoge pijngrens maar vind het allemaal wel spannend hoor.. 

Heb wel een paar mensen achter de hand mocht ik het erg zwaar krijgen.. Mijn vriend kon alleen op de dag van de OK vrij nemen maar niet de dagen erna ivm de meivakantie :mellow:

@Annemarte jaaaa ik voel mij ook net een jongen.. Mensen aan wie ik het vertelde over mijn bv zeiden dat ik dat niet nodig heb, totdat ik een foto van mij liet zien zonder 10 dubbele push-up bh aan :blush: (wel met t-shirt aan of course haha). Dan begrijpen ze het beter waarom ik de keuze heb gemaakt voor een bv! Niet dat mij dat veel interesseert hoor want ik doe het voor mezelf en niet voor anderen.

Jaa precies, doe het ook voor mezelf. Het is jouw lichaam en jij moet je er fijn in voelen dus het is heel mooi dat deze mogelijkheid er is voor ons :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi...ik word ook 8 Mei geopereerd door dr Fresow. :136: ik ben in aanmerking gekomen voor vergoeding heb ook cup tepel noem ik het maar.:134: 20 april ga ik nogmaals passen nu kreeg ik het advies 315 full van motiva. Maar ik wil de corse 350 ook passen dit was bij mij max zei hij. Spannend he nog dik 4 weekjes. Ik ben overigens 1.60m en 50kg. Omtrek van 70cm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@anoniem89 oehh spannend! En wat fijn dat je het vergoed krijgt!! Mag ik vragen waarom? Welke cupmaat heb je op dit moment? In welke kliniek wordt je geholpen?

Ik ben trouwens 1,70m en 56 kg.. 

 

Echt leuk om ook de ervaringen, voorpret en verhalen te horen van anderen! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen cup..vandaar cup "tepel" sinds vorig jaar is het zo met een echo aangetoond dat je minder dan 1cm borstklierweefsel hebt en geen borstplooi krijg je een vergoeding. Ik was zo blij dat ik het niet eerder gedaan had. Had net alles bij elkaar. Dat kan ik nu goed gebruiken voor mijn bruiloft dit jaar. 

 

Ohh ja dan ben je wel langer en smaller. Maar goed je hebt ook net iets meer dan mij waarschijnlijk. Vandaar dat je meer kan hebben. 

 

Ja ik heb er helemaal zin in. Ben al van vorig jaar oktober bezig met alles dus lang genoeg gewacht nu.:136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@anoniem89 ah bedankt voor de uitleg, heb daar nog nooit van gehoord (over je borsten praten is nog steeds een taboe..). Maar kom daar denk ik niet voor in aanmerking, heb wel een borstplooi en een mini handje vol.

 

De rekening is betaald!!! NO WAY BACK :blush: 

BINNEN EEN MAAND IS HET ZOVER :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Sigrid:

@anoniem89 ah bedankt voor de uitleg, heb daar nog nooit van gehoord (over je borsten praten is nog steeds een taboe..). Maar kom daar denk ik niet voor in aanmerking, heb wel een borstplooi en een mini handje vol.

 

De rekening is betaald!!! NO WAY BACK :blush: 

BINNEN EEN MAAND IS HET ZOVER :wub:

Aaah oke ja ik ben er hier op het forum achter gekomen. En heb het gewoon een kans gegeven. En gewonnen:136:

 

Ja hier ook...4 weken joehoeee. Wel leuk zelfde dag. Zal aan je denken. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Sigrid:

Grrr meiden ik twijfel nog steeds zo over het aantal cc's, echt besluiteloos ben ik :152:. Zit nu een uur op de bank met 2 zakjes rijst in mijn sport bh :56:. 400 cc hihi

 

@anoniem89 nog 3 weken :43:

@Dushimelicious hoe is het met jou? 

 

 

Hahaha ja herkenbaar ..de zakjes rijst:136:. Ik ga Vrijdag nog passen. Ik heb niet veel te twijfelen. Kon maar 2 dingen kiezen 315cc full of 350 corse (dit wou de chirurg liever niet) maar ik wel.:P dus ga vrijdag discussie voeren:140: haha. 

 

Nog kleine 3 weken. Jaaaaa:143:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nog 1 week :tatice_04:

Vandaag de kliniek gebeld omdat ik nog geen tijd had doorgekregen en ik rekening moet houden met mijn dochter. IK BEN DE 1E :126: moet mij om 7 uur melden haha. Lekker vroeg maar gelukkig hoef ik niet lang nuchter te blijven hierdoor (zag daar tegenop omdat ik regelmatig eet ivm spastische darmen)

Dus nu echt aftellen geblazen :D

 

@anoniem89 hoe is de discussie gegaan met je pc? Waar wordt jij geopereerd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Sigrid:

Nog 1 week :tatice_04:

Vandaag de kliniek gebeld omdat ik nog geen tijd had doorgekregen en ik rekening moet houden met mijn dochter. IK BEN DE 1E :126: moet mij om 7 uur melden haha. Lekker vroeg maar gelukkig hoef ik niet lang nuchter te blijven hierdoor (zag daar tegenop omdat ik regelmatig eet ivm spastische darmen)

Dus nu echt aftellen geblazen :D

 

@anoniem89 hoe is de discussie gegaan met je pc? Waar wordt jij geopereerd? 

Hey wat fijn als eerste! Ik moet 1.5 uur rijden wordt geopereerd in de Bauland kliniek. Nou hij was er zelf niet. Ik ga dus wel voor de corse 350cc. Dat was prima zei hij..hij had wel een mail gestuurd naar diegene die mij geholpen heeft met de 2e pas sessie. Hij zei ook dat ik waarschijnlijk beter niet de ergonomix kon nemen ivm met dat ik zelf te weinig weefsel heb en ik dan meer kans op rimpelvorming heb die dan zichtbaar is! Maaaarrr hij wou het net voor de operatie wel nog bespreken persoonlijk met me. Dus het is nog niet zeker :143:. Nog 1 weekjeeeeee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend!! Ik word ook op 8 mei geopereerd en ik zit echt af te tellen Haha.. heb gisteren mijn tweede pas sessie gehad en nu zijn (grotendeels) mijn twijfels wel. Ik krijg 290cc want er gaat niet meer in passen Haha. Maar denk dat het precies is wat ik wil, ik kom nl van niets! 

 

Lekker vroeg om 7u, ik hoop ook dat ik lekker vroeg in de ochtend mag! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@anoniem89 ah fijn dat je het nog persoonlijk kan bespreken!

Ik krijg ronde protheses en high profile dual plane geplaatst. Dual plane ivm te weinig borstweefsel en vet op de borstkas zeg maar.. 

 

@Annefleurx ja twijfels zijn lastig haha. Ik ga op de dag zelf nog de chirurg vragen of ik toch niet groter kan dan nu afgesproken.. Ben zo wispelturig in de geval  :85: echt irritant..

Ik heb aangegeven dat ik spastische darmen heb en dat regelmatig eten belangrijk is voor mijn darmen. Lang niet eten (nuchter blijven) merk ik meteen aan mijn buik.. Dus mocht in de ochtend en als 1e!! Echt super fijn! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.