Ga naar inhoud

VRST waarom ik graag meelees met jullie ervaringen


MaS

Aanbevolen berichten

Beste Lezers, 

Ook ik zal me even netjes voorstellen; de reden dat ik hier meelees is omdat ik nieuwsgierig ben naar de ervaringen van Lippofilling van de borsten. 

Ik ben 34 jaar oud en moeder van een gezonde zoon van 9. Mijn borstjes waren altijd prachtig maar nooit meer als een kleine B. De laatste jaren neemt t volume nog meer af en dat vind ik erg jammer. 

27-03-2018 ben ik bij Dr. Schots bij Veldhuiskliniek geweest voor een intake over lippofilling om mijn oude volume terug te krijgen. Wat mij opviel en afschrikt is dat deze dokter nog niet veel ervaring heeft met deze behandeling. Hij voert deze pas vanaf november 2017 uit en heeft geen referenties. 

 

Toch wil ik dolgraag deze behandeling laten uitvoeren maar wel graag naar een ervaren arts. Waar moet ik heen? Er is zo weinig over te vinden! Veel klinieken en artsen zijn negatief in het nieuws geweest en dat maakt me bang. 

 

De reden dat ik voor lippofilling kies ipv implantaten is omdat ik overal best wel tevreden ben met mijn borsten. Ik houd van de natuurlijke vorm en hoef geen groot volume. Daarnaast Is de kans dat mijn lichaam negatief reageert op een implantaat groot. Daarom kies ik voor subtiel resultaat met lichaams eigen materiaal. 

 

Maar nu is de vraag, waar moet ik heen?? Iemand hier tips? Hoor graag van jullie! 

Verder wens ik iedereen hier heel veel succes met je eigen zoektocht en behandeling!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi, sorry ik kan je niet helpen met de specifieke vraag.

ik ga zelf naar dezelfde dokter voor protheses, het leek me een zeer kundige en vriendelijke man.

dus had besloten dat hij me wel mocht opereren.

 

heel veel succes met je zoektocht! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.