Ga naar inhoud

Na 6 maanden erg veel last van 1 borst


Aanbevolen berichten

Hoi meiden ik ben onder tussen 6 maanden trots op mijn prachtige borsten. Ze beginnen nu mega natuurlijk te worden. En zelf een beetje ongelijk te worden zodat het net echt lijkt. 

 

Wel is het zo dat vanaf dag 1 ik het niet fijn vind dat mijn man me borsten aan raakt ze zijn W erg gevoelig geworden. En me tepels al helemaal.

 

Maar nu heb ik een paar wegen echt pijn in 1 borst niet constant maar wel echt vaak. Stekend zeurende pijn links naast me tepel  en rechts onder in die borst. 

 

Ik hoop dat dit bij trekt... En niet alleen maar erger gaat worden. Is iemand hier bekend Nee? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit ook en ik heb mijn borsten nu 2 jaar.

ik heb het maar in 1 borst waardoor ik soms denk dat er iets mis mee is (beginnende Kapselvorming oid maar ze is nog steeds erg soepel)

Klieren zouden het best wel eens kunnen zijn want ik merk dat het erger is naarmate mijn maandstonden eraan komen.

ik hoop nog steeds dat deze pijn mindert of op een keer gewoon stopt. Helaas tot hiertoe nog steeds geen verbetering. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.