Ga naar inhoud

Welke Skin moet een gast zien


admin

  

22 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke Skin moet een gast zien als ze op het forum komt ?

    • Wit-Grijs
    • Blauw
    • Girls
    • Glass
    • Reborn
      0
    • Fleurig
      0
    • Roos
    • Rood
      0
    • Pro-Blauw
      0


Aanbevolen berichten

Zelf koos ik voor 'roos' omdat

1/ het bij mij zo al 'staat' van bij de oprichting van dit forum en voor mij dus heel overzichtelijk (en vertrouwd) is .

2/ roos een typisch 'vrouwenkleurtje' is (al vind ik dat géén mooie kleur :rolleyes: )denk aan geboorte van een meisje , 'pink ribon' bij de kankerstichting enz. ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bekijk het ook vanuit een ander perspectief.

moet je maar eens de galerij open doen met 'roos' en dan eens open doen vanuit een ander skin vb 'glass'

groot verschil, niet ?

Tja, misschien wel een groot verschil, maar mij stoort het niet, bovendien bekijk ik zelden de galerij op die manier, meestal kijk ik gewoon rechtstreeks via het albumsymbooltje onder iemands naam. Heb er geen moeite mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okay , ondertussen heb ik wat rondgeklikt in verschillende skins en ik begrijp jouw standpunt admin : het oogt wel moderner (glass) . En eigelijk vind ik direct mijn weg ...

Voor mijn part maak je'r dus lekker 'glass' van !

Voor de rest vind ik enkel de 'themaskins' (zoals kerst/pasen/fleurig) niet zo overzichtelijk maar er zijn altijd vrouwen/meisjes die dat wel zo willen . Ik ben in real life ook niet zo 'prullekesmadam' en hou alles liever simpel :1: 'k Heb dus 'glass' en 'wit-grijs' er ook bijgezet (stemming) .

Btw , 'k laat 'm nu toch even op 'glass' staan :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.