Jump to content

Hallo allemaal

Goudklompje
 Share

Recommended Posts

Hey allemaal even voorstellen, 

mijn naam is Christina 28 en heb afgelopen woensdag mijn bv gehad! 

800cc high profile mentor. Dokter Patrice grabietz ( Diana gabriels) heeft mij geopereerd, zeer goede ervaring met hem gehad heel betrokken en je kunt heel Goed met hem praten het is echt ook een grappenmaker as zondag kan ik al op controle komen wat ik echt heel fijn vindt . Maar moet wel zeggen dat ik slapen echt hel vindt ! Ondanks mijn elektrische boxspring! Kan maar niet lekker in slaap vallen haha. En de sport bh doet mij pijn . Maar voor de rest gaat het prima met me ook niet al teveel pijn. Tips zijn welkom haha! 

Hallo dames,

het is nu een week geleden dat ik een borstvergroting heb ondergaan , het gaat me hartstikke goed af allemaal ! Maar nu heb ik sinds de laatste dagen in mijn rechter borst een verstrakkend gevoel die opeens komt maar ook weer gaat na een tijdje , vroeg me af of meer meiden hier last van hebben het doet niet echt pijn ofzo

groetjes

• 4 weeks later...
 Share

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.