Ga naar inhoud

Fayémy : 30 april 2018 : Dr. Schellekens : CosMed Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

 

ik ben nieuw op dit forum en begrijp nog niet helemaal hoe alles precies werkt, excuses alvast haha.

ik heb mijn afspraak staan op 30 april voor de operatie.  De arts raadde mij 325 CC aan maar heeft ook de 300 en 350 CC besteld. Ik ben bang dat ik het toch klein ga vinden en het later groter wou hebben..

 

ik lees vaak dat mensen dit vaker hebben. Kunnen jullie mij nog tips geven hierover?

ik ben mama van 2 kindjes en ben benieuwd of er nog meer mama’s zijn die een borstvergroting hebben gedaan in combinatie met het moederschap en hoe jullie dit hebben gecombineerd. Vooral de eerste 2 weekjes.

 

thanks girls x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ik ben nu al langer dan 7 weken PO en ik voel mij gelukkig goed. De eerste dagen waren echt even bikkelen, gelukkig dagelijks de kinderen naar de opvang even de eerste 2 weken. Wonden vind ik er super mooi uitzien, je ziet ze niet eens. Wel voel ik afentoe schuur of bubbels als ik te veel beweeg maar ik ga er vanuit dat dit normaal is omdat ik het vaker voorbij zie komen op het forum. Ik heb de 325 cc high profile cohesive menthor prothese gekregen. Het voelde al snel klein omdat je er zo snel aan went denk ik. Als ik in de spiegel kijk zonder bh passen ze perfect bij mijn lichaam maar met bh aan denk ik soms waren ze nog maar iets groter, maar dat zou minder mooi zijn. 16 juli mijn laatste controle, ben benieuwd wat de arts gaat zeggen. Durf alleen nog niet naar de sauna omdat ik verhalen lees dat door de warmte de protheses gaan zweten en je er erg ziek van kan worden.. heeft iemand hier ervaring mee? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.