Ga naar inhoud

Lilaluutje : 18 april 2018 : Dr. ? : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Hier weer iemand die graag mooiere borsten wilt. Na 2 zwangerschappen is de boel aardig ingezakt en met n flinke push up lijkt het wel wat, maar zonder is het deprimerend en ik zou toch ook weer graag er n beetje mooi bijlopen in bikini.

 

Ik ben bij 2 klinieken geweest en Boerhaave sprak me het meeste aan. Alleen bij beide klinieken viel het advies van de hoeveelheid cc mij tegen: rond 340/350 cc. Anders zou het niet liftend genoeg zijn. Terwijl ik eigenlijk maar n minimale vergroting wil.

 

Ik heb nu 75b en wil graag naar c, maar ik wil echt geen enorme dingen. Alle foto’s die ik zie met 350 cc erbij vind ik enorm. Iemand advies hierin? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lilaluutje welkom op het forum! 1 cupmaat groter ga je niet halen met een borstvergroting. Ik ben een van de kleinere hier op het forum. Ben van cup 70aa naar 70d gegaan, en heb ‘maar’ 225cc gekregen. Siliconen borsten hebben een andere bh maat dan natuurlijke borsten. Voor het oog heb ik namelijk een grote B, kleine C. Ik heb wel iemand gezien die 195cc kreeg, maar als jij veel vel hebt, gaan ze misschien wel hangen en dat wil je natuurlijk ook niet.

 

ik ben 100% blijer dan ik had verwacht. En de fotos hier op het forum zijn niet te vergelijken met je eigen eindresultaat weet ik inmiddels :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje voor je reactie @T2018! Wn fijn dat jij er zo blij mee bent. Nee hangen wil ik zeker niet, maar ik vind het zo moeilijk en ben bang dat ik met enorm opvallende dingen wakker wordt. Operatie staat al gepland, maar begin t nu doodeng te vinden. Gelukkig mag ik bog n keer protheses komen passen. Dus dat maar eerst even afwachten.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lilaluutje ja daar was ik ook erg bang voor. Maar is me alles meegevallen. Ik vond het ook doodeng. Had sterk de neiging om alles op het laatste moment nog af te blazen. Maar ben blij dat ik heb doorgezet!! Dus dat komt bij jou ook zeker goed! Maak fotos bij het passen en denk er goed over na. Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.