Ga naar inhoud

jjamess : 26 maart 2018 : Dr. ? : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

 

26-3-2018 ben ik onder het mes gegaan en heb ik een borstvergroting laten doen. Zat er zeker al 10 jaar over na te denken en nu toch echt de stap gezet.

Ik heb al die tijd met een kleine b75 gelopen en sinds de afgelopen tijd door omstandigheden ben ik meer gaan sporten en voor mezelf gaan zorgen. Wat resulteerde naar een cup a70.

 

Ik heb dus 2 dagen geleden 300cc dual plane genomen. Lig al die tijd op bed met erg veel pijn, kan ook alleen maar half liggen. Heb ook een extra band gekregen om de prothesen naar beneden te duwen want ze schenen iets te hoog te zitten. Doordat ik al aan de pijn medicatie gewent was doordat ik dit helaas al enige tijd slik had ik erg veel pijn na de operatie waardoor ik weinig informatie over die band heb meegekregen. Ik vraag me af of ik de enige ben met zoveel pijn en of ik me zorgen moet maken? 

 

Ik hoop dat alles goed komt.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey welkom hier en proficiat met je nieuwe boobs!

 

De eerste week (en voor anderen langer) kan echt best pittig zijn hoor. Dus het is moeilijk om in te schatten wat normaal is en wat niet. 

Zolang je geen (hoge) koorts maakt en geen zwelling/bloed/... ziet aan je borsten kan de pijn zeker normaal zijn hoor. Bij mij werd het opvallend beter vanaf de vijfde dag! 

 

Waar heb je voornamelijk pijn? 

Je kan hier verschillende topics vinden met vragen en tips. Als je zoektermen als pijn, medicatie, rugpijn, slapen... ingeeft in de zoekbalk bovenaan kan je heel wat nuttige info vinden! 

 

De band heb ik ook gekregen en moest hem 6-8 weken aanhouden. Laag op de rug en vooraan boven je borsten. Voor niet dringende vragen kan je volgende week je pc misschien contacteren? Denk dat je niet de enige bent die wat dingen kwijt raakt na de operatie. Ik kreeg gelukkig een mapje mee waar alles duidelijk instond. 

 

Veel goede moed nog!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor je reactie!

Ik heb dinsdag inderdaad weer een afspraak voor nacontrole en ga ik alles bespreken. Maak me ook niet erge zorgen vroeg me af of meerdere het hadden. Sinds vandaag inderdaad gelukkig ook ietsjes beter dus je heb gelijk, dag 5 

 

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!

Komt allemaal goed meid!:)

 

Ik ben 17 jaar geleden voor mn 1e bv geweest en ga 30 mei weer voor n wissel 496cc bij dr Hawinkel. Medisch centrum waalre.

 

1e 320 cc dp. Achter de spier en dat voel je! Ben eigenlijk altijd n bikkel maar tis niet zomaar iets wat ze doen:o moet je echt even aan overgeven en de tijd gunnen om te herstellen. 

 

Ik vond t voelen alsof er n vrachtwagen over mn borstkas was gereden. Kon idd niks, moest overeind geholopen worden. Maar na n paar dagen gaat t beter! En vooral veel genieten!:wub: t veranderd zoveel en de pijn wordr minder dan kun je ook meer genieten. Geloof me;)

 

 

Zal snel n album maken van de staat at the moment hier met de boobies en als ik mn nieuwe vriendinnen heb:rolleyes:

 

Rust lekker uit en doe niks wat niet tof voeld in de boob regio! 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.