Ga naar inhoud

Ik88 : 3 april 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hai Allemaal!

 

Ik ben Imke 29 jaar en alleenstaand moeder (co-ouderschap) van een dochter van 8! Na heel lang nadenken wordt ik dan op 3 april a.s. geopereerd door dokter Frans Straten. Met nog 6 dagen te gaan ben ik toch wel ontzettend zenuwachtig...nu al! Wat mij vooral angstig maakt is de pijn na de tijd maar ook of ik de goede keuze heb gemaakt in het aantal CC. Met mijn 1.75 en 63 kg. heb ik bij het consult het advies gekregen om 300 /325 CC ronde prothese dual plane. Vandaag de sport bh aangeschaft, en dan zie je al die mooie bikini`s in de winkel en dan weet je dat je deze ook eindelijk deze zomer kan gaan dragen... :D

 

Verder werk in de Verpleeghuiszorg en heb in overleg met mijn coach 3 weken verlof gekregen, wat ik kan probeer ik in deze tijd alvast te gaan doen maar echt de zorg in gaat natuurlijk niet gelijk lukken. Daarna wordt er een soort van re-integratie gestart en krijg ik de tijd die ik nodig ben. 

 

De afgelopen weken al veel informatie van deze site kunnen halen, veel interessante verhalen! en blijf maar zoeken op het internet naar 300 CC/rond/dual plane borsten.

Wie kan mij gerust stellen dat het niet te veel is? Zijn er nog meer mensen die 3 april bij dokter Frans nieuwe borsten krijgen?

 

Groetjes Imke

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Ik88:

Hai Allemaal!

 

Ik ben Imke 29 jaar en alleenstaand moeder (co-ouderschap) van een dochter van 8! Na heel lang nadenken wordt ik dan op 3 april a.s. geopereerd door dokter Frans Straten. Met nog 6 dagen te gaan ben ik toch wel ontzettend zenuwachtig...nu al! Wat mij vooral angstig maakt is de pijn na de tijd maar ook of ik de goede keuze heb gemaakt in het aantal CC. Met mijn 1.75 en 63 kg. heb ik bij het consult het advies gekregen om 300 /325 CC ronde prothese dual plane. Vandaag de sport bh aangeschaft, en dan zie je al die mooie bikini`s in de winkel en dan weet je dat je deze ook eindelijk deze zomer kan gaan dragen... :D

 

Verder werk in de Verpleeghuiszorg en heb in overleg met mijn coach 3 weken verlof gekregen, wat ik kan probeer ik in deze tijd alvast te gaan doen maar echt de zorg in gaat natuurlijk niet gelijk lukken. Daarna wordt er een soort van re-integratie gestart en krijg ik de tijd die ik nodig ben. 

 

De afgelopen weken al veel informatie van deze site kunnen halen, veel interessante verhalen! en blijf maar zoeken op het internet naar 300 CC/rond/dual plane borsten.

Wie kan mij gerust stellen dat het niet te veel is? Zijn er nog meer mensen die 3 april bij dokter Frans nieuwe borsten krijgen?

 

Groetjes Imke

Hoi hoi

Welkom!!!

Wat betreft het aantal cc, is het eigenlijk alleen precies te vergelijken als jouw huidige cupmaat (geen idee wat voor cupmaat je nu hebt?) overeen komt met diegene waarvan je de borsten bekijkt. Verder moet het postuur dan gelijk zijn, en moet het eenzelfde 300/325 cc zijn (dus ook hetzelfde merk en profile)
Als je me in pb even je cupmaat stuurt, en even erbij schrijft wat Straten adviseert, dan kan ik wel even voor je kijken op welke cupmaat je uit gaat komen. Misschien dat ik dan ook een voorbeeld kan geven van iemand waarvan je de foto's kunt bekijken, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen... 

Ik ga je topictitel even aanpassen en je de regels van de club van april sturen. 
Verhuis ik je ook naar de operatieverslagen en dan kun je dit topic blijven gebruiken voor al je updates en straks je operatieverslag.

Nog veel aftelplezier!
xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.