Ga naar inhoud

Protese flip


Aanbevolen berichten

 Hallo 

Ik ben bijna een jaar geleden geopereerd en had links een keiharde borst die was helemaal verkapseld

 Ik had toen 360 cc en ze hebben het kapsel helemaal weggehaald en ik wilde grotere borsten dus heb ik 550 cc gekregen 

 De linker borst waar ze het kapsel hebben weggehaald zag je een beetje de siliconen zitten een beetje ribbelig 

 Dat kwam volgens dr. Hawinkel omdat ze het kapsel helemaal weg hadden gehaald en met een jaar moest er weer een heel dun kapselthe omheen gegroeid zijn. hij beloofde mij als het met een jaar niet goed was dat hij dan op hun kosten Lipo filling ging toepassen.

dus dan wordt er vet uit je buik gehaald en spuiten ze een dun laagje vet op de Protese. hij vertelde mij wel als ik daarna zou afvallen dat het vetlaagje dan weer kon verdwijnen

 Nu zijn we bijna een jaar verder en de ribbels zijn nog steeds zichtbaar dus mijn operatie was al ingepland voor 16 april 

 Ik ben dus een paar weken geleden gaan afvallen met een koolhydraatarm dieet zodat ik daarna niet zou afvallen maar alleen maar kan aankomen ik weeg nu 52,7 en ben 1,56. 

 Dus dan wist ik zeker dat ik daarna niet meer af wilde vallen maar misschien één of 2 kg erbij en dat komt alleen maar ten goede voor mijn borsten 

 Nou stond ik zondag morgen op en vond mijn linker borst er heel raar uit zien met een soort rand erin en nog meer rimpels echt misvormd ik dacht dat komt misschien omdat ik 5 kg ben afgevallen en nu helemaal bijna geen vet meer op mijn borsten hebt maar ik maakte toch een afspraak bij dokter Hawinkel in Medisch Centrum Waalre. 

 Daar kom ik nu net vandaan en wat blijkt de prothese in mijn linker borst is geflipt oftewel verdraaid dus de onderkant zit nu boven dit is pas de tweede keer dat hij dit meemaakt. nu gaat hij voordat hij de lipofilling  gaat doen een sneetje onder in mijn borst  maken en met zijn vingers de prothese weer goed draaien het is geen grote ingreep en daarna mag ik ook meteen weer van alles als de prothese dus gedraaid is gaat hij het vet erin spuiten zowel links als rechts maar links meer. heeft iemand dit ooit meegemaakt?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hoi @Prinses3512

 

Ach wat zonde! Zowel van de ribbels als van het draaien.

Ik denk, als je in de zoekbalk zoekt op 'gedraaide prothese ' dat je wel iets moet tegen komen. Het is namelijk wel eens vaker voor gekomen.

Het kan wel met je afvallen te maken hebben, denk ik, aangezien de prothese dan net wat ruimer in zijn velletje komt te zitten.

Gaf de pc dit niet aan als verklaring? 

 

Wel fijn dat hij het meteen ook gaat verhelpen dadelijk!

 

Let na een koolhydraatarm dieet trouwens op, dat je niet meteen weer veel koolhydraten gaat eten. Dan ben je je kilo's namelijk heel snel weer bij..

 

Succes meid!

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd dat gaf de pc aan dat het daardoor kon gebeuren. 

En ik heb vaker kharm dieet gedaan en ga daarna over op khbeperkt. 

Dus ik weet dat je niet meteen terug naar normaal eten moet. Dat at ik trouwens nooit meer. Altijd khbeperkt met de gezonde langzame koolhydraten en geen zoetigheid. Maar wel savonds bij mijn wijntje lekker chippies en toostjes.ha ha ha! Dat ging heel lang goed. Maar nu het laatste jaar 5 kilo aangekomen. Maar die waren er ook zo weer af

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Prinses3512:

Ja idd dat gaf de pc aan dat het daardoor kon gebeuren. 

En ik heb vaker kharm dieet gedaan en ga daarna over op khbeperkt. 

Dus ik weet dat je niet meteen terug naar normaal eten moet. Dat at ik trouwens nooit meer. Altijd khbeperkt met de gezonde langzame koolhydraten en geen zoetigheid. Maar wel savonds bij mijn wijntje lekker chippies en toostjes.ha ha ha! Dat ging heel lang goed. Maar nu het laatste jaar 5 kilo aangekomen. Maar die waren er ook zo weer af

:45: heerlijk, wel toastjes en chippies. Wat je dan overdag aan koolhydraten weglaat, eet je in de avond dubbel en dik bij :P
Nee ff zonder gekheid, vind het echt balen van je borst.. maar vaker bijkomen en afvallen ligt er dus wel aan ten grondslag helaas :( Balen!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.