Ga naar inhoud

MCR : 27 september 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste Reactie
3 uur geleden zei MCR:

@Jorinde97 Ja inderdaad ik heb het ook even nagevraagd aan de consultente van boerhaave. Van der weij zal wel weten wat precies nodig is ^_^ heb nog geen lelijke bv van hem gezien. 

 

 Ik heb ondertussen ook een definitieve operatiedatum staan bij van der Weij op 27 september as. En om nog een keer te passen op 2 september as. 

 

Heb jij al een keuze gemaakt? 

Hi meis, 

 

Ik wilde even reageren. Ik ben door dr. Van der Weij geopereerd in juli 2016 en ben erg tevreden over het resultaat. Ik had voor de borstspier (Mentor 340 cc Gel Breast Implant (anatomisch) Cohesive III, Tall height, Moderate Profile). Ik ben van een 70B naar een 70E gegaan. 

 

De operatie verliep voorspoedig, maar het herstel viel mij tegen. Ik had continu hele pijnlijke pijnscheuten in mijn rechterborst. Alsof mijn spier verkrampte. Ik begreep van dr. Van der Weij dat de meeste dames hier geen last van hebben en zelfs na een week al kunnen fietsen, gaf hij aan. 

 

Qua nazorg vond ik het erg jammer hoe hiermee omgegaan werd. Ik heb nog een controle gehad, maar ik was eerlijk over de heftige pijn. Ik kon niet eens zelfstandig naar het toilet zonder dat ik verschrikkelijke pijn kreeg. Ik kreeg niet veel empathie en werd zonder advies en geruststelling naar huis gestuurd. Het zag er gewoon naar behoren uit en dat was voor hem het belangrijkste. Voor mij was dit emotioneel zwaar. De pijn werd pas minder toen ik zelf (via mijn zus) diazepam had geregeld, zodat mijn borstspier kon ontspannen. Na een paar weken ben ik gaan werken,gelukkig.

 

Ik zeg dit niet om dr. Van der Weij af te kraken. Integendeel, ik ben nog steeds onwijs blij met het prachtige resultaat. Maar ik stond bij het maken van mijn keuze voor een chirurg niet stil bij het belang van nazorg en controle. Je betaalt veel geld voor zo'n borstvergroting en dan is een beetje aandacht en tijd om eventuele complicaties / issues te bespreken wel heel belangrijk. Zeker omdat het je onzeker kan maken. Ik voelde me toch erg snel afgewimpeld. Simpelweg omdat hij dit niet vaak hoorde, deze klachten - "de meeste dames kunnen nu al fietsen!" zei hij weer. Tja, wat heb ik daar aan als het bij mij minder voorspoedig verloopt. Ik ben een persoon, geen nummertje. Zo voelde ik me toen wel eigenlijk. 

 

Al met al is alles goed gekomen en denk ik dat ik pech gehad heb als het gaat om het herstel. Qua resultaat is het echt prachtig. Mooie volle borsten met een natuurlijke look! 

 

Succes met het maken van jouw keuze. 

 

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-5-2018 om 09:48 zei MCR:

@Jorinde97 Ja inderdaad ik heb het ook even nagevraagd aan de consultente van boerhaave. Van der weij zal wel weten wat precies nodig is ^_^ heb nog geen lelijke bv van hem gezien. 

 

 Ik heb ondertussen ook een definitieve operatiedatum staan bij van der Weij op 27 september as. En om nog een keer te passen op 2 september as. 

 

Heb jij al een keuze gemaakt? 

 

Oeh aftellen kan beginnen bij jou dus, wat fijn!

Ik moet helaas nog wat sparen.. Dus heb nog een datum gepland staan. 

Stiekem maar hopen dat ik toch plotseling even een prijs win ofzo haha ;-p 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
Op 13-5-2018 om 21:09 zei Jorinde97:

 

Oeh aftellen kan beginnen bij jou dus, wat fijn!

Ik moet helaas nog wat sparen.. Dus heb nog een datum gepland staan. 

Stiekem maar hopen dat ik toch plotseling even een prijs win ofzo haha ;-p 

 

Sorry voor mij Late reactie...Jaa het is nu echt aftellen! Morgen over een maand is de operatie. Ik vind het al wel super spannend worden. Vorige week zaterdag ben ik terug gekomen van vakantie en ook afscheid genomen van de sigaretten (jammer maar helaas). Ik moest er toch echt deze keer aan gaan geloven Haha, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Voor degene die geïnteresseerd zijn, ik ben vandaag gebeld dat mijn operatie definitief vast is gesteld op woensdag 26 september om 8 uur sochtends. Wij moeten dan om 6 uur al wegrijden, nu is het allemaal echt en kan niet meer terug Haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei MCR:

Voor degene die geïnteresseerd zijn, ik ben vandaag gebeld dat mijn operatie definitief vast is gesteld op woensdag 26 september om 8 uur sochtends. Wij moeten dan om 6 uur al wegrijden, nu is het allemaal echt en kan niet meer terug Haha. 

:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minutes ago, MCR said:

Voor degene die geïnteresseerd zijn, ik ben vandaag gebeld dat mijn operatie definitief vast is gesteld op woensdag 26 september om 8 uur sochtends. Wij moeten dan om 6 uur al wegrijden, nu is het allemaal echt en kan niet meer terug Haha. 

@MCR Whoa eindelijk zover! Jeetje dat is overmorgen al! Heeel veel succes meid! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei MCR:

Voor degene die geïnteresseerd zijn, ik ben vandaag gebeld dat mijn operatie definitief vast is gesteld op woensdag 26 september om 8 uur sochtends. Wij moeten dan om 6 uur al wegrijden, nu is het allemaal echt en kan niet meer terug Haha. 

Hi MCR,

Nog 1 nacht! Wat spannend! Ik wens je alvast heel veel succes en een voorspoedig herstel (en hele mooie boobies natuurlijk, maar met vd Weij komt dit zeker goed!). Ik ga je volgen. Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei MCR:

Dankjewel dames, Jaa ik begin nu wel heel zenuwachtig te worden! Hey besef begint nu te komen Ga nu de laatste dingen strijken. We hebben besloten om half 6 te gaan rijden ivm file richting Amsterdam. 

:1bouncingboobs::35: good luck! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames, ik heb de twins hoor Haha! De pijn valt me allemaal heel erg mee. Het is een beetje gevoelig maar wat ik nu kan zien ben ik zeer tevreden. Ik ben wat aangekomen (door het stoppen met roken) dus Van der weij heeft me de keus nog gegeven om het voor de spier te doen. Uit voorzorg toch voor dual plane gekozen, want straks val ik misschien toch weer af en dan zie je de randen. De narcose viel me zwaar. Hele dag misselijk geweest, was uiteindelijk haf 3 wel weer thuis. 

 

Mijn volledige verslag volgt nog. Ik ga nu gewoon weer verder slapen hihi.. wordt vervolgd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei MCR:

Hallo dames, ik heb de twins hoor Haha! De pijn valt me allemaal heel erg mee. Het is een beetje gevoelig maar wat ik nu kan zien ben ik zeer tevreden. Ik ben wat aangekomen (door het stoppen met roken) dus Van der weij heeft me de keus nog gegeven om het voor de spier te doen. Uit voorzorg toch voor dual plane gekozen, want straks val ik misschien toch weer af en dan zie je de randen. De narcose viel me zwaar. Hele dag misselijk geweest, was uiteindelijk haf 3 wel weer thuis. 

 

Mijn volledige verslag volgt nog. Ik ga nu gewoon weer verder slapen hihi.. wordt vervolgd 

Hi MCR! 

Ben blij dat alles goed gegaan is! Rust nu maar goed uit en ik denk dat ik voor iedereen kan spreken dat we benieuwd zijn naar je verslag (van wanneer je er zin in hebt natuurlijk):38: Slaap lekker! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.