Ga naar inhoud

MCR : 27 september 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 19-10-2018 om 06:21 zei MCR:

 

Hooii sorry voor deze late reactie Haha. Nou komt misschien omdat ik mezelf een beetje had afgesloten want zat een beetje in een dipje. Ik vond ze te klein want had ze groter verwacht. Aan de andere kant het is wel in proportie met me lichaam. Dit Wat ik wilde Haha. Het verschil zag je nog iets maar nu ze meer de plek komen zie je eigenlijk het verschil niet meer. Als ik me opmeette dan kwam ik op een C uit. Maar goed dat klopt volgens mij niet met al die tabellen als ik dat allemaal zo lees bij andere mensen. Ik maakte mezelf een beetje gek hihi maar nu ben ik uit dat dipje en ben gelukkig weer tevreden nu het op zn plek komt te zitten.. zoals we vaker lezen geduld is een schone zaak :44: 

 

nou ik kon dokter snel ook helemaal niet vinden, wel een aardige “jongeman” hahaha maar weet ook niet precies wat hij is. Bij de receptie zeiden ze iig dokter Snel. 

 

Volgens mij had ik je al toegevoegd zal zo even kijken. ^_^

Hai hai, ben je nu wel tevreden?

Ik heb net je foto bekeken echt wauw! Prachtige maat!

Ik heb het ook een beetje, maar dan eigenlijk alleen in kleding dat ik denk Mwah.. maar idd wel natuurlijk en passend bij mijn lijf.

Jouwe vind ik groot vergeleken met mij zo zie je maar weer die cc zegt niks he..

Volgens mij heeft iedereen dat wel achteraf een beetje.

 

Ja dr snel idd.. aardige kerel idd maar of het nou een chirurg is?

Hoop van der Weij wel in Januari te zien. 

Heb je al toegang tot mijn album?

Ben ik even kwijt :) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-10-2018 om 06:09 zei MCR:

 

Hooi, sorry voor mijn verlate reactie. Ik heb inderdaad twee verschillende borsten. Het verschil was heel minimaal en nu zie je er eigenlijk niet echt iets van. Als ik twee verschillende zou nemen zou het kunnen zijn dat je het verschil nog erger zou maken volgens van der weij. Het heeft even geduurd maar nu ze zijn verandert begin ik ze zelf ook mooi te vinden en de grootte is perfect voor mijn lichaam. Ik zal je toevoegen aan mijn album. 

Hi MCR! Ben blij te lezen dat je het verschil niet zo ziet en dat je tevreden bent! Buiten het aantal cc was dit zowat mijn grote twijfel en zorg. Hoeveel cc heb jij? En wat was je voorsituatie? Kan je me aub nog eens toevoegen aan je album, want ik kan nog steeds niets zien. Dank je! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-10-2018 om 13:57 zei Jesssi:

Hai hai, ben je nu wel tevreden?

Ik heb net je foto bekeken echt wauw! Prachtige maat!

Ik heb het ook een beetje, maar dan eigenlijk alleen in kleding dat ik denk Mwah.. maar idd wel natuurlijk en passend bij mijn lijf.

Jouwe vind ik groot vergeleken met mij zo zie je maar weer die cc zegt niks he..

Volgens mij heeft iedereen dat wel achteraf een beetje.

 

Ja dr snel idd.. aardige kerel idd maar of het nou een chirurg is?

Hoop van der Weij wel in Januari te zien. 

Heb je al toegang tot mijn album?

Ben ik even kwijt :) 

xx

 

Jaa niet 100% maar wel voor 90 Haha. De sportbh drukt ook alles plat dus ik hoop dat als ik een normale bh aan mag doen dat die 10% erbij komt Haha. Ik heb idd toegang tot je album maar ik vind juist jou borsten groot verleken die met mij. Heb jij ook last van een “verlamde” borst. Ik hoop dat dat nog bij trekt. 

 

Ik heb 7 januari een afspraak. hoop hem ook te zien en dit keer niet dokter snel Haha volgens mij idd heen chirurg 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-10-2018 om 23:11 zei Kim2018:

Hi MCR! Ben blij te lezen dat je het verschil niet zo ziet en dat je tevreden bent! Buiten het aantal cc was dit zowat mijn grote twijfel en zorg. Hoeveel cc heb jij? En wat was je voorsituatie? Kan je me aub nog eens toevoegen aan je album, want ik kan nog steeds niets zien. Dank je! X

 

Nee je ziet het eigenlijk niet.  mijn man zegt ook het verschil niet te zien. Alleen 1 borst is “verlamt” hoop dat dat nog bijtrekt. Daardoor ziet het er een beetje gek uit vind ik zelf als de ene tepel gespannen is en de ander niet Haha.

 

ik heb 300 cc gekregen. Ik ben zelf 1.60 en 50 kilo. Als ik mijn borstwijdte nu opmeet is onder 70 en boven 87.. dat maakt volgens het tabel een C.  Maar goed met borstvergroting is dat natuurlijk anders dus ben wel benieuwd wat het wordt als ik straks in de winkel sta.ik zal je straks even toevoegen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-10-2018 om 06:44 zei MCR:

 

Nee je ziet het eigenlijk niet.  mijn man zegt ook het verschil niet te zien. Alleen 1 borst is “verlamt” hoop dat dat nog bijtrekt. Daardoor ziet het er een beetje gek uit vind ik zelf als de ene tepel gespannen is en de ander niet Haha.

 

ik heb 300 cc gekregen. Ik ben zelf 1.60 en 50 kilo. Als ik mijn borstwijdte nu opmeet is onder 70 en boven 87.. dat maakt volgens het tabel een C.  Maar goed met borstvergroting is dat natuurlijk anders dus ben wel benieuwd wat het wordt als ik straks in de winkel sta.ik zal je straks even toevoegen 

Waauw! Ze zien er echt prachtig uit!!  Als je topless zou lopen, zou niemand denken dat je een bv hebt gedaan! En kijk, dat is nu echt wat ik ook wil! Ze zijn groot, maar niet té groot, passen perfect bij je lichaam. Ik heb het al eens een paar keer gezegd, maar ben zo blij dat ik door vd Weij geopereerd wordt! Hij heeft toch echt wel de mooiste resultaten vind ik. Had je ivm het aantal cc meer gevraagd of ben je gelijk akkoord gegaan met wat vd Weij adviseerde? Mij heeft hij nl 265cc geadviseerd nadat ik vroeg of het toch niet wat groter kon. Maar ik twijfel nog steeds of ik ook geen 300 aankan ;-) zonder dat het resultaat lelijk wordt natuurlijk. Maar misschien moet ik me gewoon neerleggen bij zijn advies. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.