Ga naar inhoud

MCR : 27 september 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

17 minuten geleden zei MCR:

Hallo dames, ik heb de twins hoor Haha! De pijn valt me allemaal heel erg mee. Het is een beetje gevoelig maar wat ik nu kan zien ben ik zeer tevreden. Ik ben wat aangekomen (door het stoppen met roken) dus Van der weij heeft me de keus nog gegeven om het voor de spier te doen. Uit voorzorg toch voor dual plane gekozen, want straks val ik misschien toch weer af en dan zie je de randen. De narcose viel me zwaar. Hele dag misselijk geweest, was uiteindelijk haf 3 wel weer thuis. 

 

Mijn volledige verslag volgt nog. Ik ga nu gewoon weer verder slapen hihi.. wordt vervolgd 

Super Meis! Spannend dat je nog kon kiezen zo kort van te voren.

Any way, je hebt ze.

Lekker bijkomen en we lezen later de details xxXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste Reactie

@MCRv  gefeliciteerd meis met je nieuwe boobs. Vervelend dat je zo misselijk uit de narcose bent. Veel water drinken de komende dagen zodat die narcose rommel je lijf uit gaat. Goed dat je toch bij dp bent gebleven want wat je zegt, als je weer afvalt ga je t mss toch zien. Nu lekker herstellen en zien hoe ze elke week gaan veranderen. 

Liefs

Vonnepon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hierbij eindelijk mijn verslag! 

 

Door de spanning kon ik gisterochtend vanaf 4 uur niet meer slapen. Uiteindelijk ben ik tegen half 5 uit bed gestapt en aangekleed. 5 voor 5 maakte ik mijn man wakker. Daar werd hij niet vrolijk van. hij was in de veronderstelling dat het 5 uur was en zijn wekker het niet deed maar kwam erachter dat hij eigenlijk nog 5 min kon slapen, Haha. Maar goed hij kon rustig nog een kopje koffie drinken, daar was ik zooooo jaloers op. We zijn uiteindelijk 10 over half 6 de auto in gestapt en richting Amsterdam gereden. Bij Amersfoort kwamen we in een kleine file terecht, werd al heel even zenuwachtig maar konden na ongeveer 10 min doorrijden (Gelukkig). Eenmaal aangekomen konden we geen parkeerplek vinden, uiteindelijk zat om de hoek een parkeergarage. Ook stom eigenlijk hadden we van te voren naar moeten kijken op het internet. 

 

10 over zeven heb ik me gemeld bij de receptie en heb twee formulieren ingevuld.  Ondertussen zag je allemaal verplegers en verpleegsters binnenkomen onder andere een man in motorkleding, daar moest ik wel even om lachen en leuk om te zien. een stoere motorman met tattoos die een verpleger/ chirugassistent blijkt te zijn. Tegen 5 over half 8 kwam de verpleegster mij ophalen en werden er een aantal vragen gesteld. Daarna kwam een andere verpleger die stelde me ook dezelfde vragen en kreeg ik een armbandje om. daarna nog 1 en stelde me ook deZelfde vragen. Wat mijn naam is, wat ik kwam doen, wie mij ging opereren en hoe laat ik voor het laatst had gegeten en gedronken. Hele lieve mensen waren het hoor! Daarna mocht ik me omkleden en kreeg nog een warme deken erbij. Van der weij kwam mij om 8 uur aftekenen. Hij ging alles nog een keer opmeten en omdat ik ben aangekomen door het stoppen met roken had hij mij nogmaals de keus gegeven om het nog voor de spier te doen. Om het zekere voor het onZekere te nemen toch voor dual plane gekozen. Even later werd ik opgehaald door verpleger motormuis. Nogmaals vroegen ze wat ik kwam doen en wat voor implantaten ik kreeg. Uiteindelijk plugten ze me in en viel in slaap. 

 

Ik kan me herinneren dat ik na de operatie met vlagen wakker werd mijn sportbh aangemeten en volgens mij hebben ze me gevraagd wat ik wilde eten maar dat weet ik niet meer zo goed. Tegen 11 zat mijn man naast me en waren aan het praten viel ik steeds weg. Volgens mij vroeg ik hem ook steeds dezelfde vragen, (oops) Ik was ook super misselijk heb ook 2 keer overgegeven. Ergens tussendoor kwam van der weij ook ik heb hem zien lachen maar ik weet me God niet meer wat hij zei, want ik viel steeds weer weg. Maar ik mocht niet weg als ik niet gegeten, gedronken en geplast had. Nou ik met heel veel moeite een beschuitje naar binnen gewerkt en me drinken opgedronken. Ik was nog steeds super misselijk, maar ik wilde graag naar huis. Aan de verpleegster heb ik gevraagd of ik naar de wc kon. Heb ik eerst dat beschuit uitgekotst en daarna wel geplast. Die vrouw wist niet dat ik dat had gedaan dus ik mocht gewoon fijn naar huis. Eindelijk. De hele autorit heb ik me ogen dicht gehad, emmertje erbij en half geslapen. Tegen half 3 waren we thuis. Halleluja. Kopje koffie gedronken. Mijn man ging onze jongste van de crèche ophalen en als verrassing kon hij nog even bij onze oudste dochter naar haar korfbaltoernooi kijken. Toch nog heheh. Daar voelde ik me zo schuldig over, omdat ik er niet bij kon zijn. Zelf heb ik geslapen en tegen half 5 werd ik wakker. Me schoonmoeder was gekomen om te koken dus ook lekker gegeten, misselijkheid was gelukkig weg! Me man de kinders naar bed gebracht. De rest van de avond heb ik op de bank geslapen, met vlagen weer wakker. 

 

Tegen 11 uur naar bed gegaan en het is me gelukt om de hele nacht op mijn rug te slapen. Tegen 4 uur werd ik wakker en kon me draai niet vinden en ben ik eruit gegaan.

 

De pijn valt me heel erg mee, ik had het heel weg verwacht en of je het pijn kan noemen? Eerder heel gevoelig. En nu proberen te rusten, ik merk zelf dat ik heel onrustig wordt van dat stil zitten. Het is voor her goeie doel...nu maar netflixen... hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei MCR:

Hierbij eindelijk mijn verslag! 

 

Door de spanning kon ik gisterochtend vanaf 4 uur niet meer slapen. Uiteindelijk ben ik tegen half 5 uit bed gestapt en aangekleed. 5 voor 5 maakte ik mijn man wakker. Daar werd hij niet vrolijk van. hij was in de veronderstelling dat het 5 uur was en zijn wekker het niet deed maar kwam erachter dat hij eigenlijk nog 5 min kon slapen, Haha. Maar goed hij kon rustig nog een kopje koffie drinken, daar was ik zooooo jaloers op. We zijn uiteindelijk 10 over half 6 de auto in gestapt en richting Amsterdam gereden. Bij Amersfoort kwamen we in een kleine file terecht, werd al heel even zenuwachtig maar konden na ongeveer 10 min doorrijden (Gelukkig). Eenmaal aangekomen konden we geen parkeerplek vinden, uiteindelijk zat om de hoek een parkeergarage. Ook stom eigenlijk hadden we van te voren naar moeten kijken op het internet. 

 

10 over zeven heb ik me gemeld bij de receptie en heb twee formulieren ingevuld.  Ondertussen zag je allemaal verplegers en verpleegsters binnenkomen onder andere een man in motorkleding, daar moest ik wel even om lachen en leuk om te zien. een stoere motorman met tattoos die een verpleger/ chirugassistent blijkt te zijn. Tegen 5 over half 8 kwam de verpleegster mij ophalen en werden er een aantal vragen gesteld. Daarna kwam een andere verpleger die stelde me ook dezelfde vragen en kreeg ik een armbandje om. daarna nog 1 en stelde me ook deZelfde vragen. Wat mijn naam is, wat ik kwam doen, wie mij ging opereren en hoe laat ik voor het laatst had gegeten en gedronken. Hele lieve mensen waren het hoor! Daarna mocht ik me omkleden en kreeg nog een warme deken erbij. Van der weij kwam mij om 8 uur aftekenen. Hij ging alles nog een keer opmeten en omdat ik ben aangekomen door het stoppen met roken had hij mij nogmaals de keus gegeven om het nog voor de spier te doen. Om het zekere voor het onZekere te nemen toch voor dual plane gekozen. Even later werd ik opgehaald door verpleger motormuis. Nogmaals vroegen ze wat ik kwam doen en wat voor implantaten ik kreeg. Uiteindelijk plugten ze me in en viel in slaap. 

 

Ik kan me herinneren dat ik na de operatie met vlagen wakker werd mijn sportbh aangemeten en volgens mij hebben ze me gevraagd wat ik wilde eten maar dat weet ik niet meer zo goed. Tegen 11 zat mijn man naast me en waren aan het praten viel ik steeds weg. Volgens mij vroeg ik hem ook steeds dezelfde vragen, (oops) Ik was ook super misselijk heb ook 2 keer overgegeven. Ergens tussendoor kwam van der weij ook ik heb hem zien lachen maar ik weet me God niet meer wat hij zei, want ik viel steeds weer weg. Maar ik mocht niet weg als ik niet gegeten, gedronken en geplast had. Nou ik met heel veel moeite een beschuitje naar binnen gewerkt en me drinken opgedronken. Ik was nog steeds super misselijk, maar ik wilde graag naar huis. Aan de verpleegster heb ik gevraagd of ik naar de wc kon. Heb ik eerst dat beschuit uitgekotst en daarna wel geplast. Die vrouw wist niet dat ik dat had gedaan dus ik mocht gewoon fijn naar huis. Eindelijk. De hele autorit heb ik me ogen dicht gehad, emmertje erbij en half geslapen. Tegen half 3 waren we thuis. Halleluja. Kopje koffie gedronken. Mijn man ging onze jongste van de crèche ophalen en als verrassing kon hij nog even bij onze oudste dochter naar haar korfbaltoernooi kijken. Toch nog heheh. Daar voelde ik me zo schuldig over, omdat ik er niet bij kon zijn. Zelf heb ik geslapen en tegen half 5 werd ik wakker. Me schoonmoeder was gekomen om te koken dus ook lekker gegeten, misselijkheid was gelukkig weg! Me man de kinders naar bed gebracht. De rest van de avond heb ik op de bank geslapen, met vlagen weer wakker. 

 

Tegen 11 uur naar bed gegaan en het is me gelukt om de hele nacht op mijn rug te slapen. Tegen 4 uur werd ik wakker en kon me draai niet vinden en ben ik eruit gegaan.

 

De pijn valt me heel erg mee, ik had het heel weg verwacht en of je het pijn kan noemen? Eerder heel gevoelig. En nu proberen te rusten, ik merk zelf dat ik heel onrustig wordt van dat stil zitten. Het is voor her goeie doel...nu maar netflixen... hihi

Wat fijn om te horen meis! 

Fijn dat de pijn meevalt. Wel balen van het misselijk zijn, bah..

Heerlijk bijkomen nu.

Maar je vergeet iets? 

Wat vind je van je boobies? Haha

Veel plezier met Netflix xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Jesssi:

Wat fijn om te horen meis! 

Fijn dat de pijn meevalt. Wel balen van het misselijk zijn, bah..

Heerlijk bijkomen nu.

Maar je vergeet iets? 

Wat vind je van je boobies? Haha

Veel plezier met Netflix xx

 

Oh God ja, Hahah me boobies vind ik nu al helemaal geweldig. Ten opzichte van gister zijn ze al een beetje verandert... ik ga straks al me bh’s in een zak doen voor de kringloop hihi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei MCR:

 

Oh God ja, Hahah me boobies vind ik nu al helemaal geweldig. Ten opzichte van gister zijn ze al een beetje verandert... ik ga straks al me bh’s in een zak doen voor de kringloop hihi 

Oh jeah! Ja daar kijk ik ook echt naar uit! Wat een ruimte in de kast straks met al die mega dikke dingen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MCR super om te horen dat het allemaal goed is gegaan! Toch wel rot van de narcose, denk dat je daar gewoon heel gevoelig voor bent. Ik zat ook bij boerhaave maar had daar totaal geen last van. Maar goed, gelukkig gaat het weer beter met je! Doe lekker rustig aan, pak je netflix series en geniet ervan! Denk dat veel vrouwen hier het stilzitten lastig vinden, maar is eigenlijk ook wel goed voor ons eens in de zoveel tijd :12:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Jesssi said:

@vuurzonnetje @MCR nog een praktische vraag, welke Bh hebben jullie gekregen?

Ik lees daar verschillende berichten over nml.

Jullie zijn beide recent geholpen en bij dezelfde arts dus ik ben benieuwd.

Zit het goed?

En heb je meteen bijbesteld?

Thanks alvast xx

@Jesssi Ik heb eentje van boerhaave zelf, zit echt prima! Gewoon goed stevig, helemaal niet irritant. En nog eentje bijbesteld, de carefix ava. Had daar vooral veel positiefs over gelezen. Ik heb er 10% kortingsbon voor mocht je m willen :) ben toch niet van plan meer te bestellen! Vind ook die lekker zitten, lijkt zelfs veel op die van de kliniek vind ik! misschien wel qua stof en stevigheid net iets prettiger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei vuurzonnetje:

@Jesssi Ik heb eentje van boerhaave zelf, zit echt prima! Gewoon goed stevig, helemaal niet irritant. En nog eentje bijbesteld, de carefix ava. Had daar vooral veel positiefs over gelezen. Ik heb er 10% kortingsbon voor mocht je m willen :) ben toch niet van plan meer te bestellen! Vind ook die lekker zitten, lijkt zelfs veel op die van de kliniek vind ik! misschien wel qua stof en stevigheid net iets prettiger.

Ok Thanks, dan kijk ik eerst even hoe die van de kliniek bevalt bij mij. Dan bestel ik daar evt 1 extra van. 

En anders wil ik idd de ava bestellen.

Lief dat je de korting aanbied.

De 10% is dan heel fijn, dure hobby die borsten ;)

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Jesssi said:

Ok Thanks, dan kijk ik eerst even hoe die van de kliniek bevalt bij mij. Dan bestel ik daar evt 1 extra van. 

En anders wil ik idd de ava bestellen.

Lief dat je de korting aanbied.

De 10% is dan heel fijn, dure hobby die borsten ;)

Liefs 

@Jesssi geen probleem hoor, een dure hobby is het zeker! Heb nog nooit een bh voor 40 euro gekocht xD qua prijs zitten de carefix en die van de kliniek trouwens ook bij elkaar in de buurt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei vuurzonnetje:

@Jesssi geen probleem hoor, een dure hobby is het zeker! Heb nog nooit een bh voor 40 euro gekocht xD qua prijs zitten de carefix en die van de kliniek trouwens ook bij elkaar in de buurt. 

Hoe wist je eigenlijk welke maat je moest hebben? Ik zat in de maattabel te kijken maar kom er echt niet uit! En dan staat er ook nog eens bij dat ze klein uitvallen. Ik weet alleen dat mijn compressievest maat M is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb foto’s van 1 week PO geüpload! :38:

 

afgelopen dinsdag ben ik voor controle geweest, van der weij liep erg uit dus ik werd geholpen door dokter snel. Alles zag er prima uit. Nog wel wat vocht, de wonden waren dicht. Hij heeft er nog een pleister op geplakt, deze mag ik er na een week af halen en dan met de crème gaans smeren. Voor januari weer een controle afspraak ingepland ^_^

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei MCR:

Ik heb foto’s van 1 week PO geüpload! :38:

 

afgelopen dinsdag ben ik voor controle geweest, van der weij liep erg uit dus ik werd geholpen door dokter snel. Alles zag er prima uit. Nog wel wat vocht, de wonden waren dicht. Hij heeft er nog een pleister op geplakt, deze mag ik er na een week af halen en dan met de crème gaans smeren. Voor januari weer een controle afspraak ingepland ^_^

 

Fijn dat alles goed was. Maar jammer dat je hem zelf niet hebt gezien.

Wil jij mij toevoegen? :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-10-2018 om 08:13 zei MCR:

Ik heb foto’s van 1 week PO geüpload! :38:

 

afgelopen dinsdag ben ik voor controle geweest, van der weij liep erg uit dus ik werd geholpen door dokter snel. Alles zag er prima uit. Nog wel wat vocht, de wonden waren dicht. Hij heeft er nog een pleister op geplakt, deze mag ik er na een week af halen en dan met de crème gaans smeren. Voor januari weer een controle afspraak ingepland ^_^

 

Hi!

Ben blij dat het zo goed gaat met je herstel!

Ik las in een ander topic dat je borsten een verschillende grootte hebben. Ik heb dat ook en vd Weij zei me dat hij geen verschillende maten ging gebruiken. Was dit bij jou dan ook en hoe is het resultaat? Zou je mij aub willen toevoegen tot je fotoalbum? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-10-2018 om 08:13 zei MCR:

Ik heb foto’s van 1 week PO geüpload! :38:

 

afgelopen dinsdag ben ik voor controle geweest, van der weij liep erg uit dus ik werd geholpen door dokter snel. Alles zag er prima uit. Nog wel wat vocht, de wonden waren dicht. Hij heeft er nog een pleister op geplakt, deze mag ik er na een week af halen en dan met de crème gaans smeren. Voor januari weer een controle afspraak ingepland ^_^

 

Had jij dit ook niet @Jesssi bij je na controle? Grlukkig kreeg jij mc dreamy evoor in de plaats

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-10-2018 om 08:13 zei MCR:

Ik heb foto’s van 1 week PO geüpload! :38:

 

afgelopen dinsdag ben ik voor controle geweest, van der weij liep erg uit dus ik werd geholpen door dokter snel. Alles zag er prima uit. Nog wel wat vocht, de wonden waren dicht. Hij heeft er nog een pleister op geplakt, deze mag ik er na een week af halen en dan met de crème gaans smeren. Voor januari weer een controle afspraak ingepland ^_^

 

Heey hoi, Op een of andere manier ben ik jou even uit het oog verloren.

Wat fijn dat het zo goed gaat, ik ben dus 2 oktober geholpen. 

Zelfde ervaring als jij met de controle. Wel jammer op zich.

Wat ik wel gek vond is dat ik die dokter snel helemaal nergens terug kan vinden op de site? 

Is hij chirurg dat je weet? 

Leuke vent vond ik het.

Misschien was het wel gewoon de conciërge Haha. ;) 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-10-2018 om 08:13 zei MCR:

Ik heb foto’s van 1 week PO geüpload! :38:

 

afgelopen dinsdag ben ik voor controle geweest, van der weij liep erg uit dus ik werd geholpen door dokter snel. Alles zag er prima uit. Nog wel wat vocht, de wonden waren dicht. Hij heeft er nog een pleister op geplakt, deze mag ik er na een week af halen en dan met de crème gaans smeren. Voor januari weer een controle afspraak ingepland ^_^

 

Ps wil je mij nog eens toevoegen? Ik zie alleen he album van 1 dag po en ik ben reuze benieuwd :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-10-2018 om 12:24 zei Kim2018:

Hi!

Ben blij dat het zo goed gaat met je herstel!

Ik las in een ander topic dat je borsten een verschillende grootte hebben. Ik heb dat ook en vd Weij zei me dat hij geen verschillende maten ging gebruiken. Was dit bij jou dan ook en hoe is het resultaat? Zou je mij aub willen toevoegen tot je fotoalbum? 

 

Hooi, sorry voor mijn verlate reactie. Ik heb inderdaad twee verschillende borsten. Het verschil was heel minimaal en nu zie je er eigenlijk niet echt iets van. Als ik twee verschillende zou nemen zou het kunnen zijn dat je het verschil nog erger zou maken volgens van der weij. Het heeft even geduurd maar nu ze zijn verandert begin ik ze zelf ook mooi te vinden en de grootte is perfect voor mijn lichaam. Ik zal je toevoegen aan mijn album. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-10-2018 om 14:03 zei Jesssi:

Heey hoi, Op een of andere manier ben ik jou even uit het oog verloren.

Wat fijn dat het zo goed gaat, ik ben dus 2 oktober geholpen. 

Zelfde ervaring als jij met de controle. Wel jammer op zich.

Wat ik wel gek vond is dat ik die dokter snel helemaal nergens terug kan vinden op de site? 

Is hij chirurg dat je weet? 

Leuke vent vond ik het.

Misschien was het wel gewoon de conciërge Haha. ;) 

Liefs 

 

Hooii sorry voor deze late reactie Haha. Nou komt misschien omdat ik mezelf een beetje had afgesloten want zat een beetje in een dipje. Ik vond ze te klein want had ze groter verwacht. Aan de andere kant het is wel in proportie met me lichaam. Dit Wat ik wilde Haha. Het verschil zag je nog iets maar nu ze meer de plek komen zie je eigenlijk het verschil niet meer. Als ik me opmeette dan kwam ik op een C uit. Maar goed dat klopt volgens mij niet met al die tabellen als ik dat allemaal zo lees bij andere mensen. Ik maakte mezelf een beetje gek hihi maar nu ben ik uit dat dipje en ben gelukkig weer tevreden nu het op zn plek komt te zitten.. zoals we vaker lezen geduld is een schone zaak :44: 

 

nou ik kon dokter snel ook helemaal niet vinden, wel een aardige “jongeman” hahaha maar weet ook niet precies wat hij is. Bij de receptie zeiden ze iig dokter Snel. 

 

Volgens mij had ik je al toegevoegd zal zo even kijken. ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.