Ga naar inhoud

MCR : 27 september 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben nieuw op dit forum! Mijn naam is Maria, 27 jaar en moeder van twee kinderen. Ik ben 1,60 en weeg 49 kilo. 

 

Al jaren wil ik borstvergroting omdat mijn borsten niet meer zijn zoals ze waren voor mijn zwangerschap. Ik heb het de laatste jaren op een laag pitje gezet maar afgelopen december is het toch weer in mijn hoofd gaan malen. 

 

Ik heb op internet rond gekeken. In de eerste instantie kwam ik uit uit Diana gabriels vanwege ervaringen in mijn omgeving maar daar heb ik zelf geen goed gevoel bij. 

 

Nu heb ik mijn zinnen gezet op dr. Van der weij en dr straten. Mijn vraag is heeft iemand hier ervaring mee? Zo ja wat vinden jullie van deze pc? 

 

Binnenkort ga ik met beide pc een afspraak inplannen en wil ik na de zomervakantie de borstvergroting ondergaan.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste Reactie

Goedemorgen dames,

 

ik heb een afspraak gemaakt met dokter van der weij op 22 april om te kijken wat de mogelijkheden zijn. 

 

Ben moeder van twee prachtige kinderen en na de zwangerschappen is er toch niet veel overgebleven en ben altijd al ontevreden geweest over mijn borsten. De ene is een stuk groter dan de ander. 

 

Graag zou ik willen weten wat jullie ervaringen zijn met deze pc. 

 

Ik ben zelf 1,60 en 49 kilo. Ik zou zelf graag van mijn kleine A naar een mooi volle cup C gaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MCR

 

Hey Maria! 

 

Ik las jouw berichtje en denk dat onze situaties wel een beetje vergelijkbaar zijn.. ben zelf 158 en weeg 48 namelijk. Had voor mijn bv een kleine a cup, vroeger wel een b gehad maar door afvallen en sporten is er weinig van overgebleven! Misschien heb je wat aan mijn operatieverslag, ben 20 maart geopereerd door dr vd Weij en is erg goed bevallen. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-3-2018 om 11:25 zei MCR:

Ik heb nu een afspraak gemaakt bij dokter van der weij. Bij wie is jou keuze uiteindelijk gevallen? 

Was je vraag aan mij bedoeld? 

Mij antwoord in ieder geval ff! 

 

Heb uiteindelijk voor dr straten gekozen. Ik moest gewoon een keuze maken en heb mijn voor en tegens op een rijtje gezet. Maar bij beide artsen had ik een goed gevoel!

 

ben jij der al uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Maria,

 

Ik ben overmorgen 4wk PO en ook geholpen door dr. Straten. Ik ben nog elke dag verliefd op mijn borsten, ik vind ze prachtig.. kliniek Heyendael is een hele goede naar mijn mening. Ik had een lege 75B, heb 450CC gekregen en heb nu een 75F! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Cassidy:

Was je vraag aan mij bedoeld? 

Mij antwoord in ieder geval ff! 

 

Heb uiteindelijk voor dr straten gekozen. Ik moest gewoon een keuze maken en heb mijn voor en tegens op een rijtje gezet. Maar bij beide artsen had ik een goed gevoel!

 

ben jij der al uit?

Ik heb op 22 april een afspraak bij van der weij. Ik ga eerst naar deze afspraak. Weet nog niet of ik dan naar straten ga dat ligt eraan of ik er een goed gevoel bij heb. Mijn bedoeling is om tegen augustus september (ivm vakantie. Vind het anders niet eerlijk tegen over de kinderen) de operatie te ondergaan dus heb nog wel even de tijd. Vind het al wel heel spannend! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei MCR:

Ik heb op 22 april een afspraak bij van der weij. Ik ga eerst naar deze afspraak. Weet nog niet of ik dan naar straten ga dat ligt eraan of ik er een goed gevoel bij heb. Mijn bedoeling is om tegen augustus september (ivm vakantie. Vind het anders niet eerlijk tegen over de kinderen) de operatie te ondergaan dus heb nog wel even de tijd. Vind het al wel heel spannend! 

Kan me goed voorstellen dat je t spannend vindt! Ben benieuwd voor wie je uiteindelijk gaat kiezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei MCR:

Bedankt! Ik heb er zeker wat aan gehad ^_^ wat is jou cupmaat ongeveer nu na de operatie ? 

Vind het nog super lastig in te schatten aangezien de operatie net 2 weken geleden is. Als ik het nu moet gokken een kleine c maar denk dat mn borsten nog wel wat kleiner gaan worden (wat ik niet hoop haha) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo even een update! Ik heb vandaag mijn consult bij van der weij gehad. Vond hem heel fijn en duidelijk uitleggen! 

 

Hij heeft mij anatomisch dual plane 300cc geadviseerd. Ik heb een hele dunne huid en met het passen zag je bij 300 cc bijna niet meer dat mijn borsten ongelijk waren. 

 

Heb al wel een optie genomen voor de operatie en als mijn keuze op van der weij valt dan al dat op 13 september zijn. 

 

Morgen heb ik mijn consult bij van straten. Had het eigenlijk op 28 mei maar dat heb ik afgelopen vrijdag in overleg met de kliniek naar maandag  verzet zodat ik mijn keuze al gelijk kan maken! Dat was ook een hele vriendelijke consulente ze begreep me volkomen dat ik snel mijn keuze wilde maken en heeft in overleg met van straten naar de ochtend verplaatst. Ik denk dat ik het nog heel moeilijk ga krijgen met mijn keuze! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-4-2018 om 22:48 zei AvLx:

Vind het nog super lastig in te schatten aangezien de operatie net 2 weken geleden is. Als ik het nu moet gokken een kleine c maar denk dat mn borsten nog wel wat kleiner gaan worden (wat ik niet hoop haha) 

 Sorry dat ik niet heb gereageerd had het niet gezien maar hoe is je herstel verlopen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei MCR:

Hallo even een update! Ik heb vandaag mijn consult bij van der weij gehad. Vond hem heel fijn en duidelijk uitleggen! 

 

Hij heeft mij anatomisch dual plane 300cc geadviseerd. Ik heb een hele dunne huid en met het passen zag je bij 300 cc bijna niet meer dat mijn borsten ongelijk waren. 

 

Heb al wel een optie genomen voor de operatie en als mijn keuze op van der weij valt dan al dat op 13 september zijn. 

 

Morgen heb ik mijn consult bij van straten. Had het eigenlijk op 28 mei maar dat heb ik afgelopen vrijdag in overleg met de kliniek naar maandag  verzet zodat ik mijn keuze al gelijk kan maken! Dat was ook een hele vriendelijke consulente ze begreep me volkomen dat ik snel mijn keuze wilde maken en heeft in overleg met van straten naar de ochtend verplaatst. Ik denk dat ik het nog heel moeilijk ga krijgen met mijn keuze! 

 

 

Spannend zeg! Ben ook heel benieuwd. Fijn dat alles goed verlopen is vandaag. Gaat een lastige keuzen worden. Waarschijnlijk wordt t een kwestie van gevoel. Want beide artsen zijn goed, daarin ga je geen verkeerde keuze maken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MCR Ja het gaat goed. Zit nu bijna op 5 weken po dus volgende week nieuwe bh’s kopen! Ben echt benieuwd op welke cupmaat ik uit zal komen. Werk is nog wel zwaar (horeca) dus bouw het gewoon op qua uren op de vloer. Borsten zijn wel gevoelig met name mn tepels en ben ook nog wel voorzichtig. Zeker met tillen en mn armen omhoog doen maar verder gaat het prima. Ga vanaf volgende week ook weer beginnen met sporten. 

Heb je update gelezen over je consult bij Boerhaave. Heb je er een goed gevoel bij? Wel fijn dat je morgen al terecht kunt bij van Straten, hopelijk is zijn advies beetje het zelfde. Veel succes morgen! Laat je even weten hoe het ging? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom net terug van het consult bij van straten en moet het nog even tot me laten bezinken.

 

de mensen die daar werken zijn echt super lief en dokter van straten was ook super aardig maar deed alles snel snel. Dan ben ik er wel tussen gezet maar goed van der weij heeft veel secuurder met opgemeten en hij niet. Net zoals met de protheses passen wilde hij mij twee verschillende geven omdat de ene borst kleiner is dan de ander. En dan zag je steeds nog verschil en heb ik uiteindelijk maar gezegd misschien is 300 bij beide beter. (Zoals gister) Dat was ook zo maar goed dan zit ik nu in dubio omdat ookal deed hij het snel snel dat hij wel hele mooie borsten maakt en beide artsen ook hetzelfde uiteindelijk hebben geadviseerd.

 

bij van der weij is er niet gesproken over een borstband maar bij van straten wel... is dat noodzakelijk? Of gewoon een bijzaak.. 

 

van straten is dichterbij maar van der weij plaatst ook bij dual plane medicatie in de borst waardoor het minder pijnlijk is. 

 

Wat denken jullie? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het met @Cassidy eens! Denk er even rustig over na en zet alles even voor jezelf op een rijtje. Het zijn allebei goede artsen en adviseren hetzelfde dus uiteindelijk moet je gewoon op je gevoel afgaan. Kan je bij beide klinieken wel snel geopereerd worden? 

Wat betreft die borstband.. de ene arts adviseert het wel en de andere weer niet.. geen idee waarom eigenlijk. Misschien daar even onderzoek naar doen? Heb het zelf niet gehad maar dacht dat dit was omdat ze bij mij voor de spier geplaatst zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Cassidy:

He meid,

 

Als ik zo beetje tussen de regeltjes door lees lijkt je een lichtelijke voorkeur voor van der Wei te hebben. Zou van beide de voor en tegens op een rijtje zetten en dan een keus maken. Begrijp dat t lastig is hoor. 

 

Heey Meis, ja ik heb gister met mijn man erover gehad en mijn voorkeur gaat inderdaad uit naar van der weij.  Maar goed ik denk er deze week nog eventjes over na, vind het zo moeilijk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei AvLx:

Ik ben het met @Cassidy eens! Denk er even rustig over na en zet alles even voor jezelf op een rijtje. Het zijn allebei goede artsen en adviseren hetzelfde dus uiteindelijk moet je gewoon op je gevoel afgaan. Kan je bij beide klinieken wel snel geopereerd worden? 

Wat betreft die borstband.. de ene arts adviseert het wel en de andere weer niet.. geen idee waarom eigenlijk. Misschien daar even onderzoek naar doen? Heb het zelf niet gehad maar dacht dat dit was omdat ze bij mij voor de spier geplaatst zijn. 

 Ik moet er idd nog even over nadenken voordat ik definitief mijn beslissing neem. 

 

Jaa ik kan snel geopereerd worden bij beide klinieken maar ik wil het in september na de verjaardag van mijn dochter doen. Dus heb nu een optie staan op dacht ik 13 september maar moet dat nog defeinitief vastleggen. Jaa ik had ergens gelezen dat de borstband voor het indalen van de borsten is. Jij bent toch ook bij van der weij geweest? Zou ik misschien in je album mogen kijken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hierbij een foto bij van der weij. Bovenste is 300cc en onderste 275

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

@MCR Hee meid! Ik las je berichtjes. Ik ben vorige week op consult geweest bij Boerhaave dr van der Weij. Ik vroeg me inderdaad ook af waarom er bij sommige chirurgen/clinics borstbanden worden geadviseerd en sommige niet. Dr van der Weij zegt dat het heel erg van chirurg afhangt, als je gewoon de pocket op je juist maat maakt en 'secuur' werkt dan is een borstband niet nodig. Hij zei die is er eigelijk om de protheses nog beter op zijn plek te drukken en houden. 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jorinde97 Ja inderdaad ik heb het ook even nagevraagd aan de consultente van boerhaave. Van der weij zal wel weten wat precies nodig is ^_^ heb nog geen lelijke bv van hem gezien. 

 

 Ik heb ondertussen ook een definitieve operatiedatum staan bij van der Weij op 27 september as. En om nog een keer te passen op 2 september as. 

 

Heb jij al een keuze gemaakt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.