Ga naar inhoud

Jenette : 3 juli 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoiii al hoewel al een paar jaar lid ben van dit forum. Maar lange tijd niet actief hier ben geweest zal ik mij opnieuw voorstellen,

voor de inmiddels nieuwe leden

ik ben jenette bijna 47 jaar. Ik heb 2 volwassen dochters. En ben in maart 2015 geopereerd door dr nio. In het slaz. Een borstvergroting met 600 CC voor de borstspier ,  nu word ik 3 juli opnieuw geopereerd door dr nio. Maar nu in de parkkliniek.en ik krijg bilimplantaten 375cc per bil. Eigenlijk wilde ik Bbl maar daar had ik niet genoeg vet voor dus rade dr nio implantaten aan.

zijn er hier nog meer dames die bilimplantaten hebben. 

 

Xx jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Jenette:

Hoiii al hoewel al een paar jaar lid ben van dit forum. Maar lange tijd niet actief hier ben geweest zal ik mij opnieuw voorstellen,

voor de inmiddels nieuwe leden

ik ben jenette bijna 47 jaar. Ik heb 2 volwassen dochters. En ben in maart 2015 geopereerd door dr nio. In het slaz. Een borstvergroting met 600 CC voor de borstspier ,  nu word ik 3 juli opnieuw geopereerd door dr nio. Maar nu in de parkkliniek.en ik krijg bilimplantaten 375cc per bil. Eigenlijk wilde ik Bbl maar daar had ik niet genoeg vet voor dus rade dr nio implantaten aan.

zijn er hier nog meer dames die bilimplantaten hebben. 

 

Xx jenette

Hey Jenette !
Dat is spannend ik dacht daar zelf ook aan heb ook niet genoeg vet er word dan vaak aangeraden om aan te komen maar ik zie dat ook niet echt zitten,

Ben wel heel benieuwd hoe dat is als je dan gaat zitten met die implantaten voel je ze dan niet zitten??

 

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose  Dankjewell 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DareCastillo  nee aankomen zie ik ook niet zitten,en  nee je zit niet op de implantaten ,moet je maar eens proberen op een kruk of stoel te zitten met een hele rechte rug. En dan net boven t gedeelte waar je op zit plaatsen ze de implantaten onder de bilspier. Ik heb ook iemand gesproken die ze al heeft en die zei. Dat ze ze niet voelde zitten. Ik denk dat t net als met je borsten is. Die voel ik nl ook niet meer zitten   

Waar was jij op consult geweest ????

xx jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.