Ga naar inhoud

crossheart :14 februari 2011 : Dr Bauland


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Via internet ben ik op dit forum gekomen. En ik vind het een ontzettend prettig forum en aangezien mijn operatie datum steeds meer dichterbij komt, dacht ik ik ga me registreren. Ik vind het enorm spannend en zou graag reacties ontvangen van vrouwen die onlangs ook een bvk hebben gehad wellicht bij Bauland. Hij werkt via de J-methode las ik al en hoorde ik van hemzelf. Ik ben nu dus druk bezig met de voorbereidingen zoals, de juistse BH kopen en litteken creme. Hebben jullie toevallig nog tips voor me? Zit heel erg te twijfelen tussen een BH van Qlinic medical of gewoon van de Hunkemoller ofzo. En qua litteken creme lees en hoor ik ook van alles. En natuurlijk heb ik het lijstje wat ik NIET mag vergeten mee te nemen naar het ziekenhuis al gekopieerd en opgeslagen!! :)

Nou ik hoop van jullie reacties te ontvangen!! Spannend!! :)

Groetjes Crossheart!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Crossheart,

Welkom! :D

Heb vast even met de zoekfunctie gekeken voor je en vond alvast de ervaring van Lara, die ook een borstverkleining heeft laten doen bij dr. Bauland via de J-methode, misschien heb je er wat aan.

14 februari is niet meer zo ver af, spannend!!! :101: Wat je vraag ivm de sportbh's betreft, geloof niet dat ik al veel positiefs ben tegengekomen over de hunkemöller sportbh, van de Hema voor heavy sports schijnt wel heel goed te zijn en fijn te zitten. En de littekencreme van de kruitvat is ook goed.

Veel succes met aftellen en nog veel lees- en postplezier op het forum!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo allemaal!

Via internet ben ik op dit forum gekomen. En ik vind het een ontzettend prettig forum en aangezien mijn operatie datum steeds meer dichterbij komt, dacht ik ik ga me registreren. Ik vind het enorm spannend en zou graag reacties ontvangen van vrouwen die onlangs ook een bvk hebben gehad wellicht bij Bauland. Hij werkt via de J-methode las ik al en hoorde ik van hemzelf. Ik ben nu dus druk bezig met de voorbereidingen zoals, de juistse BH kopen en litteken creme. Hebben jullie toevallig nog tips voor me? Zit heel erg te twijfelen tussen een BH van Qlinic medical of gewoon van de Hunkemoller ofzo. En qua litteken creme lees en hoor ik ook van alles. En natuurlijk heb ik het lijstje wat ik NIET mag vergeten mee te nemen naar het ziekenhuis al gekopieerd en opgeslagen!! :)

Nou ik hoop van jullie reacties te ontvangen!! Spannend!! :)

Groetjes Crossheart!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Crossheart,

Ik heb op 24 november een borstverkleining gehad bij dr. Bauland. Ik heb dit in Mill laten doen en niet in het CWZ. Hij opereert inderdaad via de j-methode en ik moet zeggen dat ik absoluut geen last heb van de littekens omdat deze ook maar voor een klein deel onder de borst lopen. Ik ben nu inmiddels 8 weken verder en ben echt zo blij dat ik de operatie heb laten uitvoeren! Ik voel me een stuk beter in m'n vel zitten en mijn borsten zien er mooi uit. Ik heb wel aan 1 borst nog zwelling, bloeduitstortingen. Dit komt doordat er een stuk littekenweefsel zit wat ik bij de huidtherapeut moet laten losmaken. Dr. Bauland is ervan overtuigd dat dit goed komt en daar vertrouw ik dan ook maar op! Naar mijn idee kun je je geen betere, attente, sociale en deskundige plastisch chirurg wensen dan dr. Bauland! Als je nog meer info wil laat het dan ff weten!

Groetjes Miranda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Mier, Bedankt voor uw reactie. Ik kijk ook enorm uit naar de operatie. 14 feb is al bijna en afgelopen week in het ziekenhuis geweest naar de afdeling verpleging en anesthesie. En echt enorm lol gehad dus ik kijk er echt naar uit. Alleen het niet sporten. Ik sport nu 8 a 12 uur in de week en ze zaten in het zkh al van owww wordt afkicken voor je. Maar waar ze erg "vaag" over doen is de sportbh. Ik hoorde van IEDEREEN ja bh met voorsluiting kom ik dus in het zkh geven ze aan owh bh van hunkemoller met achtersluiting is ook prima!! Welke bh heeft u uiteindelijk gebruikt?

Ik moet zeggen ga mijn borsten wel missen want verder zijn ze okay...ik ben 30 kilo afgevallen maar qua cup is er niks af...ze zijn hierdoor dus wat gaan hangen en best zwaar voor mijn figuur. Ik ben onder enorm smal maar de borsten zijn nog een cup 70/75E dus nogal last van schouders rug etc etc. En ook met truitjes, bh's en bikini's kopen kan ik wel door de grond zakken soms. Ik vind bijvoorbeeld de setjes van de H&M helemaal te gek...nou ik zeg je straks als mijn borsten kleiner zijn ik koop de h&m denk ik leeg hahahaha.

Als u nog tips heeft (graag zelfs) kunt u me mailen op: crossheartll@hotmail.com

Groetjes Crossheart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Sanka,

De J-methode is een methode waarbij er minder littekens zijn en volgensmij zijn ze hierdoor steviger...zoiets had ik gelezen en gehoord. het litteken loopt naar de buitenkant af...dus aan de binnekant heb je dan geen litteken. Ik heb de methode bij diverse mensen gezien en het wordt echt mooi. Hoe gaat het nu met je na de operatie van afgelopen vrijdag en door wie ben je geholpen?

Groetjes Crossheart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb sinds daarnet een paar foto 's online gezet op mijn profiel... Het gaat elke dag beter, het begint nu wat te minderen van pijn maar durf mijn medicatie nog niet te laten. Het is zoals bij een bevalling, als je het resultaat ziet heb je de pijn er graag voor over... Ze zijn wel heel mooi maar de sport bh duwt nu tegen de naden. Mijn volledig verslag zet ik er morgen op. Ik ben. Geholpen door dr Heintz in Gent...

Gr. Sanka

Link naar reactie
Delen op andere sites

spanend hoor, het is haast zover!

ik moet helaas nog even wachten!

het moet met al dat gesport van je echt een verademing zijn!

ik heb bij de sportschool een de tip gekregen een sportbh te dragen :1bouncingboobs: maarja als je er al 2 aan hebt en haast niet kan ademen zeg je dan niet zoveel terug

veel succes en laat weten hoe het gegaan is

groetjes suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo allemaal!

Het is nu 2 weken geleden dat ik een BVK heb gehad en ik moet zeggen...WHY NOT SOONER???!!!

Ik ben er enorm tevreden mee alleen gisteren bij de controle was ik enorm bang....de pleisters gingen eraf dus dat betekende wondjes, littekens zien...

Het valt op zich mee heb 2 kleine wondjes maar ik vond de nazorg minder prettig als de periode dat ik in het ziekenhuis lag...ik weet niet of meerdere mensen hiermee ervaring hebben?

Mijn eigen chirurg was helaas niet aanwezig en zijn vervanger was niet erg informatief...vandaar dat ik zo naar de huisarts ga en daar mijn vragen ga stellen..

ik moet bijvoorbeeld over de wondjes een vochtig gaasje plaatsen helaas GEEN info gekregen over hoe vaak een nieuw gaasje en hoe ik deze moet aanbrengen wat ik er betreur....

Al met al vond ik de operatie meevallen (daar maak je niks van) en de zorg in het ziekenhuis fantastisch...1e controle onprettige ervaring en ik hoop dat ik mijn eigen chirurg asap toch nog kan zien.

Ik zit nog wel erg te twijfelen over het smeren met litteken creme en de siliconenpleisters van Scarban....mensen hier toevallig ervaring mee :)

Owja de cup is een mooie 75C geworden :D volle c..

Bij mijn grote borst is er 40 gram af en bij de kleine maar 10 gram dus het is meer een lift dat verkleining geworden :)

greetZ Crossheart

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Wat heerlijk dat de operatie zo goed is bevallen. Ik moet 2 maal daags een schoon gaasje erop doen. Voor het slapen gaan een gaasje en 's ochtends bij het opstaan een nieuwe. Bij mij was er ook amper wat afgehaald maar ik denk dat vel ook niet zo zwaar weegt :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.