Ga naar inhoud

Dr peeters van St Dimpna te geel


Murke

Aanbevolen berichten

Zijn er hier dames die soms ook een diep flap hebben laten doen door dr Peeters in geel st-Dimpna en wat zijn jullie ervaringen.

Ik ben slecht behandeld en ga deze week bij een andere arts mijn borst laten verbeteren voor tweede maal,want deze staat 7 cm te veel naar links en de plooi onderaan is nog niet weg, ik kan na drie jaar nog steeds geen bh dagen.Mijn buik werd heel lelijk gedaan, en zelfs de maagstreek werd niet zoals het hoort aangepast,met gevolg,zwaar trekkende naad en al het vet van tsn men ingewanden naar boven gekropen en naar buiten tussen door de abs,niks aangetrokken.Ik lijk wel een gespierde michelin vrouw /man

Bij zijn tweede aanpassing vloog hij me lelijk uit op het OK.. onprofessioneel, zelfs toen ik vd oncoloog hem moest zeggen de verharde vetbollen in mn borst eruit te nemen terwijl hij toch de borst wederom moest openen.3wat is er mis aan die borst,die staat perfect...eh hallo en ik moest ze ook laten aanpassen zei hij zelf...

Ik ben na de diepflap naar huis gestuurd zonder enige nazorg aanvraag..drie dagen na de ingreep al infectie op de navel(was al in kliniek gaande dat ze het wisten) doch naar huis,en werd ziek,koorts, via spoed gegaan en meteen week aan de baxters en antibiotica... ook men buik de week erop,ik had nog veel vocht in mn lichaam en de buiknaad is gaan lekken,met gevolg ook nog eens zes weken thuiszorg... Nadien kreeg ik via spoed een verslagbrief te zien waar in stond dat ik een stafilo ziekenhuis bacterie had opgelopen.....ik heb alleen zware negatieve ervaring met hem.. en verder de artsen laten het daar mooi zen beloop en luisteren niet naar mijn noodkreet,als ik ze toon en zeg wat er is gebeurd,ik word nergens geloofd... je zou er depressief van worden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.