Ga naar inhoud

Sanne : 3 mei 2018 : Dr. Klein : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi allemaal!

 

mijn naam is Sanne en ik wordt 3 mei geopereerd. Mijn lengte is 1.70 en ik weeg 57 kilo. Ik ga voor motiva 360cc demi profile. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik wil het al vanaf mijn 18 en ben nu 40 dus wordt tied ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Sanne:

Hi allemaal!

 

mijn naam is Sanne en ik wordt 3 mei geopereerd. Mijn lengte is 1.70 en ik weeg 57 kilo. Ik ga voor motiva 360cc demi profile. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik wil het al vanaf mijn 18 en ben nu 40 dus wordt tied ;)

Hoi Sanne

Welkom ik ben ook nieuw hier.

Ik kan je niet helpen met je vraag alleen welkom heten :)

Ik word 9 april geopereerd 500cc hp mentor dual plane.

Veel leesplezier hier.

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sanne

 

hoi hoi,

 

Omdat ik zie dat je een operatie datum heb, heb ik gelijk de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu al je updates en dadelijk je verslag neerzetten, en heb je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Voor nu veel plezier met aftellen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sanne,

 

Zelf heb ik geen ervaring met Dokter Klein, maar ken wel iemand die door hem geopereerd is en zij was enkel positief! Misschien dat je aan de hand van het zoekbalkje meer over hem kan vinden, ik meende zijn naam hier wel vaker tegen te zijn gekomen. Ik ben trouwens wel ook via Faceland geopereerd, afgelopen maandag. Ik ben 1,72, weeg 60 kg en heb 320cc demi van Motiva gekregen. Tot nu toe ontzettend blij met wat ik zie in de spiegel en ik werd ook echt als een prinsesje behandelt in de kliniek. Had het me niet beter kunnen wensen! Ben benieuwd hoe het bij jou verder gaat (: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 26-3-2018 om 17:50 zei Sanne:

Mijn operatie is bij Faceland door dr steven klein, kon helaas weinig over hem vinden. Waar ga jij?

 

Hoi Sanne,

 

Spannend hoor, mijn dochter is in november door Dr. Klein geholpen, hier alleen positieve ervaringen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.