Ga naar inhoud

leek : 21 juni 2018 : Dr. Schots : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi, lijkt me wel zo netjes me voor te stellen.

Ik lees al mee (op en af) vanaf 2012, en het blijft toch terugkomen, mijn wens voor een borstvergroting.

Ik ben geen ontevreden persoon en wil dat ook niet zijn, en ik houd van de natuur, maar toch.. het kan ook anders, de optie bestaat gewoon.

 

ook heb ik lang geworsteld met dat ik het egoïstisch vond voor mezelf. ik heb een tienerdochter die ik wil leren dat ze mooi is zoals ze is, en ik heb een kindje van 1. dus zal andere mensen me moeten laten helpen na de operatie.

Dan heb ik een drukke eigen zaak met werknemers.. al met al, twijfel punten geweest altijd.

 

De eerste stap is nu gezet, ik heb gebeld met de Velthuis kliniek en morgen een consult afspraak met Dr. Scholts.

erg spannend! ben nu aan het bedenken wat ik allemaal wil vragen! (tips zijn welkom uiteraard)

 

Bedankt allemaal dat we mogen meelezen met jullie ervaringen! Heel veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, moeilijk hè die beslissing!! Zelf heb ik er ook zo mee geworsteld! Mijn kinderen leren tevreden te zijn en zelf iets laten doen. Maar ook hier niks over gehouden na de zwangerschappen en borstvoeding periodes! En iets vrouw voelen is toch ook prettig. Onze jongste is 1,5 dus ook ik ben heel afhankelijk van hulp, nog een twijfelpunt.... Zelf ook samen met mijn man en zaak dus buiten dat je dat gemist wordt daar heb je thuis ook meer hulp nodig. Verschrikkelijk! Maar ik heb ook de knoop doorgehakt nu uitkijken naar 12 april!  Zo benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-3-2018 om 11:35 zei Moon4:

Hoi, moeilijk hè die beslissing!! Zelf heb ik er ook zo mee geworsteld! Mijn kinderen leren tevreden te zijn en zelf iets laten doen. Maar ook hier niks over gehouden na de zwangerschappen en borstvoeding periodes! En iets vrouw voelen is toch ook prettig. Onze jongste is 1,5 dus ook ik ben heel afhankelijk van hulp, nog een twijfelpunt.... Zelf ook samen met mijn man en zaak dus buiten dat je dat gemist wordt daar heb je thuis ook meer hulp nodig. Verschrikkelijk! Maar ik heb ook de knoop doorgehakt nu uitkijken naar 12 april!  Zo benieuwd!

12 april is al weer bijna!! spannend zeg!

heel veel succes!!!! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

de knoop is doorgehakt, ik ga geopereerd worden en wel 21-6.  ik slaap er nu al af en toe niet van. vooral omdat alle fotos van BVs er anders uit zien en het zo moeilijk is voor te stellen hoe het dan bij mij uit zou komen zien

de pas sessie, met shirt dus, was iig mooi

 

zijn er nog dingen die ik van te voren kan doen? ik las over oefeningen voor de spieren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@leek

 

Hoi hoi,

 

Ik zie dat je een datum hebt, ik heb daarom gelijk de titel aangepast en het topic verhuisd naar een andere categorie, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates en dadelijk ook je verslag neerzetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hii,

 

Ik zie dat je ook in juni wordt geopereerd.

Ik ben 19juni eindelijk aan de beurt.

Zou je t leuk vinden om in de juni club tezitten en samen met andere meiden aftellen tot de grote dag?

Let me know.

 

Liefs Gwenda

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...
6 minuten geleden zei leek:

zooo laatste dag.. hoop dat ik morgen net zo rustig ben als vandaag 

Hey meid goed dat je rustig bent

het tegenovergestelde van mij

gaat ook helemaal goedkomen! 

Ik zal je zwz op de hoogte houden hoe ik me voel 

alvast heeel veel succes morgen 

hoelaat moet je

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei XMichelle043:

Hey meid goed dat je rustig bent

het tegenovergestelde van mij

gaat ook helemaal goedkomen! 

Ik zal je zwz op de hoogte houden hoe ik me voel 

alvast heeel veel succes morgen 

hoelaat moet je

morgen om 10:45 melden om 11:30 geholpen

dat nuchter blijven lijkt me vreselijk

 

lief dat je me een berichtje stuurt, hoop dat je rustiger wordt zometeen. ik denk aan je, en je kan dit! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei leek:

morgen om 10:45 melden om 11:30 geholpen

dat nuchter blijven lijkt me vreselijk

 

lief dat je me een berichtje stuurt, hoop dat je rustiger wordt zometeen. ik denk aan je, en je kan dit! x

Dankje meis Oahh je bent zo lief!

ja dat nuchter blijven is minder.. alleen ben je de hele tijd met de operatie bezig dus heb nog niet heel erg honger en hoe vroeger je aan de beurt bent hoe eerder je kan eten natuurlijk.

we spreken ons straks met jou gaat het ook helemaal goedkomen kunnen we samen gaan klagen morgen he hah! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei leek:

heyyy @XMichelle043 niet zeggen dat ik lief ben he, daar gaat mn image :Phaha

Hahahah you are a bad bitch en straks met big boobies.

heel veel succes lieverd ik denk aan je

heb zelf van t voren een hoop stress gehad hoop dat jij wat rustiger de narcose ingaat!

zullen vast heel goed voor je zorgen en als je wakker bent heb je nog niet veel pijn

laat je me weten hoe alles je is bevallen 

nogmaals heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaaaai daar ben ik weer. 

En hier gaat het verslag komen :D

 

nadat de kindjes naar mijn ouders gebracht waren naar Eindhoven gereden en tien minuten voor we ons moesten melden volgens afspraak, stonden we ons netjes te melden. Kusje voor Mn man en mee naar mijn bed. Wat een super leuke en lieve zuster had ik! Ik had geen betere kunnen wensen. 

 

dr Schots kwam aftekenen, super gegaan. Ik vind hem top. Vertrouw hem helemaal :35:  Hij beloofde dat hij het mooi ging maken maar dat er helaas een vrachtwagen over me heen ging rijden. 

 

nog nooit onder narcose geweest maar zoals al eerder gezegd had ik totaaaaal geen zenuwen. Ik had er zin in! Mijn anesthesist deed me denken aan iemand die ik goed ken, en graag mag. (Wat een ondankbaar beroep heeft hij. Ik was erg blij met hem maar kon dat niet meer zeggen!)

Denk maar aan iets leuks zeiden ze

ik dacht LINGERIE KOPEN!!!!! :D

 

en twee minuten later was ik weer wakker en stond de leuke zuster bij me. 

Wauwwww wat gek dat een narcose zo werkt. Heb echt heerlijk geslapen, ook gedroomd, zou niet weten waarover meer. Maar ik ging er blij in en werd blij wakker. 

 

En die beloofde vrachtwagen???

dat was gewoon een dikke hond geworden. 

Niks wat ik niet kan handelen. 

 

Ik heb Mn boobies gezien toen de PC ook aan Mn bed stond voordat de bh aan ging. Maar denk dat ik high was want ik kan het me niet meer herinneren hoe ze eruit zagen. Wat ik Wel kan herinneren is dat ik ze helemaal geweldig vond!

:33:

 

ik heb heel blij iedereen lopen appen en doen en ook bij thuiskomst meende ik dat slapen echt nog niet hoefde. 

...Totdat Mn verdoving minder werd en ik @best_boobie een pb heb gestuurd. Ben een beetje misselijk geweest en er kwam toch een lichte vrachtwagen om de hoek. Maar inmiddels gaat het allemaal weer. 

As ik niet getrouwd was, dan wilde ik trouwen met BB;):45: ze is geweldig 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei leek:

Haaaaai daar ben ik weer. 

En hier gaat het verslag komen :D

 

nadat de kindjes naar mijn ouders gebracht waren naar Eindhoven gereden en tien minuten voor we ons moesten melden volgens afspraak, stonden we ons netjes te melden. Kusje voor Mn man en mee naar mijn bed. Wat een super leuke en lieve zuster had ik! Ik had geen betere kunnen wensen. 

 

dr Schots kwam aftekenen, super gegaan. Ik vind hem top. Vertrouw hem helemaal :35:  Hij beloofde dat hij het mooi ging maken maar dat er helaas een vrachtwagen over me heen ging rijden. 

 

nog nooit onder narcose geweest maar zoals al eerder gezegd had ik totaaaaal geen zenuwen. Ik had er zin in! Mijn anesthesist deed me denken aan iemand die ik goed ken, en graag mag. (Wat een ondankbaar beroep heeft hij. Ik was erg blij met hem maar kon dat niet meer zeggen!)

Denk maar aan iets leuks zeiden ze

ik dacht LINGERIE KOPEN!!!!! :D

 

en twee minuten later was ik weer wakker en stond de leuke zuster bij me. 

Wauwwww wat gek dat een narcose zo werkt. Heb echt heerlijk geslapen, ook gedroomd, zou niet weten waarover meer. Maar ik ging er blij in en werd blij wakker. 

 

En die beloofde vrachtwagen???

dat was gewoon een dikke hond geworden. 

Niks wat ik niet kan handelen. 

 

Ik heb Mn boobies gezien toen de PC ook aan Mn bed stond voordat de bh aan ging. Maar denk dat ik high was want ik kan het me niet meer herinneren hoe ze eruit zagen. Wat ik Wel kan herinneren is dat ik ze helemaal geweldig vond!

:33:

 

ik heb heel blij iedereen lopen appen en doen en ook bij thuiskomst meende ik dat slapen echt nog niet hoefde. 

...Totdat Mn verdoving minder werd en ik @best_boobie een pb heb gestuurd. Ben een beetje misselijk geweest en er kwam toch een lichte vrachtwagen om de hoek. Maar inmiddels gaat het allemaal weer. 

As ik niet getrouwd was, dan wilde ik trouwen met BB;):45: ze is geweldig 

Wat een heerlijk verslag!

Maar idd vroeg of laat komt ie aan haha.

Gaat gelukkig ook weer weg.

Nu lekker rustig aandoen en je lekker laten verwennen! 

Vannacht goed recht slapen :1bouncingboobs:.

Geniet van je mooie nieuwe boobs!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei leek:

Haaaaai daar ben ik weer. 

En hier gaat het verslag komen :D

 

nadat de kindjes naar mijn ouders gebracht waren naar Eindhoven gereden en tien minuten voor we ons moesten melden volgens afspraak, stonden we ons netjes te melden. Kusje voor Mn man en mee naar mijn bed. Wat een super leuke en lieve zuster had ik! Ik had geen betere kunnen wensen. 

 

dr Schots kwam aftekenen, super gegaan. Ik vind hem top. Vertrouw hem helemaal :35:  Hij beloofde dat hij het mooi ging maken maar dat er helaas een vrachtwagen over me heen ging rijden. 

 

nog nooit onder narcose geweest maar zoals al eerder gezegd had ik totaaaaal geen zenuwen. Ik had er zin in! Mijn anesthesist deed me denken aan iemand die ik goed ken, en graag mag. (Wat een ondankbaar beroep heeft hij. Ik was erg blij met hem maar kon dat niet meer zeggen!)

Denk maar aan iets leuks zeiden ze

ik dacht LINGERIE KOPEN!!!!! :D

 

en twee minuten later was ik weer wakker en stond de leuke zuster bij me. 

Wauwwww wat gek dat een narcose zo werkt. Heb echt heerlijk geslapen, ook gedroomd, zou niet weten waarover meer. Maar ik ging er blij in en werd blij wakker. 

 

En die beloofde vrachtwagen???

dat was gewoon een dikke hond geworden. 

Niks wat ik niet kan handelen. 

 

Ik heb Mn boobies gezien toen de PC ook aan Mn bed stond voordat de bh aan ging. Maar denk dat ik high was want ik kan het me niet meer herinneren hoe ze eruit zagen. Wat ik Wel kan herinneren is dat ik ze helemaal geweldig vond!

:33:

 

ik heb heel blij iedereen lopen appen en doen en ook bij thuiskomst meende ik dat slapen echt nog niet hoefde. 

...Totdat Mn verdoving minder werd en ik @best_boobie een pb heb gestuurd. Ben een beetje misselijk geweest en er kwam toch een lichte vrachtwagen om de hoek. Maar inmiddels gaat het allemaal weer. 

As ik niet getrouwd was, dan wilde ik trouwen met BB;):45: ze is geweldig 

 

Whahahahaha, wat een mooi verslag! Fijn dat de vrachtwagen voorbij us en hopeljjk op naar een fijne nacht! De komende dagen is het even behelpen, maar het wordt echt snel beter! Heel veel beterschap! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal

fijn om met anderen die in hetzelfde schuitje zitten mee te kletsen. 

 

Hoop dat ik snel platter kan slapen in bed. Dat zal Mn rug wel waarderen denk ik haha

 

vandaag belde de kliniek om te vragen hoe het gaat. Het gaat super. Als ik gewoon op Mn stoel zit zit ik op een 1 qua pijn. Tuurlijk voel ik Mn borsten, littekens (Ofja, nu nog wonden), en spieren. Maar heel goed te doen. 

Ik mis Mn kindjes die zijn bij mijn moeder. En verveel me. 

Maar geloof dat ik niet mag klagen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @leek 

 

Leuk verslag heb je geschreven! Wat fijn dat je er zo relaxt in ging, je had natuurlijk ook gewoon al heel lang nagedacht hierover en dan kun je er uiteindelijk ook echt naar uitkijken! Heb je je borsten inmiddels al gezien na de operatie (terwijl je je er bewust van was :P)? En hoe gaat het nu met je herstel? Nog veel pijn of valt het je mee?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.