Ga naar inhoud

sannnnnnne : 3 juli 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Goedenavond allemaal,

Ik ben nieuw op het forum en heb al een beetje rond gekeken maar snap nog niet helemaal hoe alles werkt. Ik hoop dat ik het nu goed doe. Ik zal me even voorstellen. Ik ben Sanne 24 jaar, ik ben 1.71 en weeg 69 kilo en momenteel heb ik een a cup. Ik heb 2 keer een consult gehad de 1e bij diana gabriels en de 2e bij dr. Hupkens. Ondanks dat het nog even duurt heb ik al een operatie datum gepland staan op 29 juni. Tijdens de 1e passessie is mij 375/400 cc geadviseerd en ik vond dit zelf dan ook mooi bij mijn lichaam passen ik heb wat bredere heupen en billen. Bij mijn de 2e consult bij de arts is mij geadviseerd om voor 400 te gaan omdat dit mooi bij mijn lichaam zou passen. Echter nu ik thuis ben is alle twijfel toegeslagen. Ik kan me er namelijk helemaal geen beeld bij stellen en wil zeker niet dat het te groot word allemaal. Ook zag ik dat ze bij mij cohesive 2 willen gaan gebruiken maar ik heb hier verder geen uitleg bij gekregen waarom dit is, iemand enig idee wat hier de rede van zou kunnen zijn? Ik heb er verder wel vertrouwen in dat de arts weet wat mooi zal staan maar toch vind ik het allemaal een moeilijke keuze en hoop dat ik hier misschien wat vergelijkbare verhalen tegen kom die mijn twijfel wat meer weg kunnen nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He sanne, 

 

Ik ben ook net weer terug op het forum na 17 jaar. Deze x ga ik op 30 mei voor een prothesewissel. Was 18 jaar met mn eerst bv. En ik herken je twijfel zooo goed! Dat had ik precies t zelfde de eerste x:D 

 

Ik heb nu mghan 320 achter de spier en ga naar 495 ook achter de spier. Ben 169cm en 62 kilo. Druppel vorm trouwens. Kijk n beetje waar je op uit wil komen en dan beetje vergelijken met wat de andere meiden op bf hebben. Zo heb ik het destijds ook gedaan en mijn pc ( dr d'hondt ) in belgie dacht er net zo over:) hele fijne man en heeft ook prima werk afgeleverd. Mijn 2 nichtjes en goede vriendin zijn bij dr Hawinkel geweest recent en dat ziet er prachtig uit. Vandaar dat ik nu ook daarheen ga zo mn wissel. Consult gehad en zo'n fijne man! Nam alle tijd en af en toe n grapje tussendoor. Echt n aanrader! Ik ga nog probere om n album aan te make. Die van 17 jaar geleden kan ik niet meer vinden. Helaas!

 

Succes iig en als je me iets wil vragen voel je vrij!

 

Groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-3-2018 om 22:26 zei sannnnnnne:

Goedenavond allemaal,

Ik ben nieuw op het forum en heb al een beetje rond gekeken maar snap nog niet helemaal hoe alles werkt. Ik hoop dat ik het nu goed doe. Ik zal me even voorstellen. Ik ben Sanne 24 jaar, ik ben 1.71 en weeg 69 kilo en momenteel heb ik een a cup. Ik heb 2 keer een consult gehad de 1e bij diana gabriels en de 2e bij dr. Hupkens. Ondanks dat het nog even duurt heb ik al een operatie datum gepland staan op 29 juni. Tijdens de 1e passessie is mij 375/400 cc geadviseerd en ik vond dit zelf dan ook mooi bij mijn lichaam passen ik heb wat bredere heupen en billen. Bij mijn de 2e consult bij de arts is mij geadviseerd om voor 400 te gaan omdat dit mooi bij mijn lichaam zou passen. Echter nu ik thuis ben is alle twijfel toegeslagen. Ik kan me er namelijk helemaal geen beeld bij stellen en wil zeker niet dat het te groot word allemaal. Ook zag ik dat ze bij mij cohesive 2 willen gaan gebruiken maar ik heb hier verder geen uitleg bij gekregen waarom dit is, iemand enig idee wat hier de rede van zou kunnen zijn? Ik heb er verder wel vertrouwen in dat de arts weet wat mooi zal staan maar toch vind ik het allemaal een moeilijke keuze en hoop dat ik hier misschien wat vergelijkbare verhalen tegen kom die mijn twijfel wat meer weg kunnen nemen.

Hey Sanne,

 

Bij wat slankere vrouwen worden vaak de cohesive 2 geadviseerd. Met voornaamste reden dat deze minder snel rimpelen door de wat stevige gel.

Bij elke 150 cc, is mij uitgelegd, komt er 1 cub bij. Dus dan kom je bij een D. Door de grote van je omvang kan dit ook verschillen in hoe het er uit komt te zien. Bij een anale omvang lijkt dit snel iets groter dan bij een grote omvang.

Groetjes els

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@sannnnnnne

 

Hoi hoi, 

 

Ik lees toevallig in een ander topic dat je een operatiedatum hebt, daarom heb ik de titel aangepast en topic verplaatst, hier in dit topic kun je dadelijk je verslag en ook alle verdere updates neerzetten, zodat je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar hebt staan.

 

Veel plezier met aftellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sanne!

 

Neem eens een kijkje bij mijn verslag, denk dat ik wel een klein beetje vergelijkingsmateriaal ben kwa lichaamsbouw! Ik ben 15 mei geholpen door dr Straten, ik ben hier zeer enthousiast over en misschien kan ik jou hierdoor ook enthousiast maken. Mocht je foto's willen zien geef een gil dan voeg ik je even toe! Ik heb trouwens 390 cc laten plaatsen en kwam van een AA cup en heb nu D.

 

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 hours ago, Zwolleboobsx said:

Hoi Sanne!

 

Neem eens een kijkje bij mijn verslag, denk dat ik wel een klein beetje vergelijkingsmateriaal ben kwa lichaamsbouw! Ik ben 15 mei geholpen door dr Straten, ik ben hier zeer enthousiast over en misschien kan ik jou hierdoor ook enthousiast maken. Mocht je foto's willen zien geef een gil dan voeg ik je even toe! Ik heb trouwens 390 cc laten plaatsen en kwam van een AA cup en heb nu D.

 

Liefs xx

 

Ik ga je verslag lezen, en fijn om te horen dat je zo enthousiast bent over dr. Straten! Als ik fotos zou mogen zien heel graag! Ben zo benieuwd, vind het allemaal erg moeilijk om voor te stellen hoe het er straks ongeveer uit komt te zien. Ik kan iniedergeval niet wachten tot het zover is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei sannnnnnne:

 

Ik ga je verslag lezen, en fijn om te horen dat je zo enthousiast bent over dr. Straten! Als ik fotos zou mogen zien heel graag! Ben zo benieuwd, vind het allemaal erg moeilijk om voor te stellen hoe het er straks ongeveer uit komt te zien. Ik kan iniedergeval niet wachten tot het zover is!

 

Ik ga je meteen toevoegen xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 5/22/2018 at 4:14 PM, Zwolleboobsx said:

 

Ik ga je meteen toevoegen xx

Wauw het ziet er zo mooi uit! Ik word er gelijk helemaal enthousiast van , vooral omdat ik ook wel ongeveer dezelfde voor situatie ben. Hoelang duurde het bij jou ongeveer dat je weer een beetje de dagelijkse dingen normaal kon doen zonder pijn? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei sannnnnnne:

Wauw het ziet er zo mooi uit! Ik word er gelijk helemaal enthousiast van , vooral omdat ik ook wel ongeveer dezelfde voor situatie ben. Hoelang duurde het bij jou ongeveer dat je weer een beetje de dagelijkse dingen normaal kon doen zonder pijn? 

 

Hee Sanne!

 

Bedankt voor je enthousiaste reactie! Fijn om te horen! Ik vind sowieso over het algemeen dat dames met geen of  een erg kleine cup een veel mooier resultaat bereiken, maar dat is mijn mening.. :) ik ben vandaag 8 dagen verder en kan eigenlijks alle kleine lichte dingen wat mag wel weer! Merk wel zoals nu dat ik terug kom van een korte wandeling(1,5 km) dat ze beginnen te zeuren en ook wanneer ik mijn paracetemol te laat in neem. Maarja dit is echt zeer persoonlijk hoor!! Ik denk wel dat het mee speelt dat ik meer last heb dan een dame die van zich zelf al wat heeft en puur de operatie ondergaat voor 'opvulling'. Verder doe ik nog steeds een middag dutje, ben gewoon snel moe. Zeker een feit dat het goed gaat maar pijnloos kan ik het helaas nog niet noemen. Ik bivakeer 2 weken bij m'n ouders om onnodige last te voorkomen en dat raad ik echt iedereen aan om te doen, want in het begin kun je onmogelijk voor jezelf zorgen. En na die 2 volledige weken vakantie ga ik gewoon weer werken! Echt weer zin in. xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
On 5/23/2018 at 1:51 PM, Zwolleboobsx said:

 

Hee Sanne!

 

Bedankt voor je enthousiaste reactie! Fijn om te horen! Ik vind sowieso over het algemeen dat dames met geen of  een erg kleine cup een veel mooier resultaat bereiken, maar dat is mijn mening.. :) ik ben vandaag 8 dagen verder en kan eigenlijks alle kleine lichte dingen wat mag wel weer! Merk wel zoals nu dat ik terug kom van een korte wandeling(1,5 km) dat ze beginnen te zeuren en ook wanneer ik mijn paracetemol te laat in neem. Maarja dit is echt zeer persoonlijk hoor!! Ik denk wel dat het mee speelt dat ik meer last heb dan een dame die van zich zelf al wat heeft en puur de operatie ondergaat voor 'opvulling'. Verder doe ik nog steeds een middag dutje, ben gewoon snel moe. Zeker een feit dat het goed gaat maar pijnloos kan ik het helaas nog niet noemen. Ik bivakeer 2 weken bij m'n ouders om onnodige last te voorkomen en dat raad ik echt iedereen aan om te doen, want in het begin kun je onmogelijk voor jezelf zorgen. En na die 2 volledige weken vakantie ga ik gewoon weer werken! Echt weer zin in. xxx

Beetje een late reactie maar ik was op vakantie haha maar dat ben ik idd ook van plan om te doen bij me ouders anders word het denk niks vooral de eerste dagen. Ben echt heel benieuwd hoeveel pijn het gaat doen, ik ga maar gewoon van het ergste uit haha. Ben ook heel benieuwd wanneer ik weer kan gaan werken aangezien ik in de zorg werk is 2 weken niet haal baar denk ik en wil ook geen onnodige risicos nemen. Ik ben de dagen echt aan het aftellen nog iets minder fan een maand en dan is het zo ver!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sannnnnnne Spannend! Hoeveel cc heeft dr. Straten geadviseerd? 

 

Ik ben afgelopen december door dr. Straten geopereerd, en ben ontzettend tevreden! Ik ben 1.70 en heb 400/450 cc gekregen. Mijn ene borst was meer een A en de ander een B cup. Als je wilt spieken in mijn album laat het maar weten! 

 

Succes met aftellen :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 6/7/2018 at 2:43 AM, Aloysa said:

@sannnnnnne Spannend! Hoeveel cc heeft dr. Straten geadviseerd? 

 

Ik ben afgelopen december door dr. Straten geopereerd, en ben ontzettend tevreden! Ik ben 1.70 en heb 400/450 cc gekregen. Mijn ene borst was meer een A en de ander een B cup. Als je wilt spieken in mijn album laat het maar weten! 

 

Succes met aftellen :D 

Ik krijg 400 cc  , het begint nu echt op te schieten ik kijk er al zo naar uit! Maar t is toch ook wel erg spannend omdat t toch eel een verassing blijft hoe t eruit kom te zien

Ik zou graag in je album willen kijken!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei sannnnnnne:

Ik krijg 400 cc  , het begint nu echt op te schieten ik kijk er al zo naar uit! Maar t is toch ook wel erg spannend omdat t toch eel een verassing blijft hoe t eruit kom te zien

Ik zou graag in je album willen kijken!

 

Ja het blijft spannend he! Ik heb zo getwijfeld of het niet te groot ging worden, maar achteraf ben ik heel blij dat ik op Frans advies vertrouwd heb :D Had ze niet groter of kleiner gewild. 

 

Ik heb je toegevoegd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sannnnne & @Aloysa ik zit hier nieuwvop dit forum en weet nog niet hoe de site precies werkt. Is best ingewikkeld om alles te vinden. Ik lees julllie positieve reacties over pc frans straten. Ik heb binnenkort ook een afspraak met hem. Ik heb bog geen idee wat het voor mij zal worden. Ik ben benieuwd naar het resultaat. Zou ik ook jullie foto's mogen zien. Of is dat een gekke vraag ik vind het ook superrrrr spannend. Liefs marg

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Marg:

@sannnnne & @Aloysa ik zit hier nieuwvop dit forum en weet nog niet hoe de site precies werkt. Is best ingewikkeld om alles te vinden. Ik lees julllie positieve reacties over pc frans straten. Ik heb binnenkort ook een afspraak met hem. Ik heb bog geen idee wat het voor mij zal worden. Ik ben benieuwd naar het resultaat. Zou ik ook jullie foto's mogen zien. Of is dat een gekke vraag ik vind het ook superrrrr spannend. Liefs marg

Hoi Marg, welkom op het forum! Spannend, wanneer is je consult met dr. Straten? Ik lees wel net in je voorsteltopic dat je voorkeur naar eurosilicone of motiva uitgaat? Dr. Straten gebruikt alleen Mentor protheses. Ik zal je toevoegen aan mijn album :D alvast heel veel succes met je consult!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Aloysa bedankt voor je reactie!

Ik kan ook mijn eigen voorstel topic niet terug vinden. :23: heb mijn weg nog niet gevonden. Waar kan ik die terug vinden en eventueel de reacties?

Ik heb over 2 weken een afspraak bij straten en daarvoor nog ook bij dr. Nio.

Ik lees over beide mooie dingen. Dr. Nio gebruikt mentor, motiva en eurosilicone.

 

Ik heb nog geen idee wat ik zal willen nemen. Ik laat mij maar goed informeren door beide pc. Ik wil vooral een natuurlijk resultaat wel ooi vol maar niet te rond en alsof ze erop geplakt lijken zeg maar. Ik denk nu aan een volle c resultaat of kleine D. Heb nu 70B

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.