Ga naar inhoud

Monobloc Hydrogel prothese Of een Natrelle TSF


Aanbevolen berichten

Help!

Ik ben voor een eerste gesprek bij Bergman kliniek geweest.

We kwamen uit op de Natrelle TSF 365.

Maar ik ben een beetje bang geworden voor de siliconen nadat ik internet op ben gedoken.

Nu kwam ik dus uit op de Monobloc hydrogel prothese.

Zijn deze 2 te vergelijken? Of totaal niet? Kwa volume? Hoever ze naar voren komen?

Ik weet even niet goed wat te doen.

Ik begreep dat Nio deze plaatst.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei NewBoobs!:

Help!

Ik ben voor een eerste gesprek bij Bergman kliniek geweest.

We kwamen uit op de Natrelle TSF 365.

Maar ik ben een beetje bang geworden voor de siliconen nadat ik internet op ben gedoken.

Nu kwam ik dus uit op de Monobloc hydrogel prothese.

Zijn deze 2 te vergelijken? Of totaal niet? Kwa volume? Hoever ze naar voren komen?

Ik weet even niet goed wat te doen.

Ik begreep dat Nio deze plaatst.

 

 

Hoihoi, 

 

Ik heb de monobloc hydrogel protheses door dr Nio laten plaatsen. 

 

Deze protheses hebben een siliconen envelop die is gevuld met hydrogel (zoutwater met een verdikkingsmiddel dat kan worden afgebroken door je lichaam). Over gel bleeding/het zweten bij siliconen gevulde protheses heb je denk ik al gelezen. Ik ben zelf heel blij met het resultaat. Ze vallen en voelen bij mij heel natuurlijk. Ik voel allleen onderaan mijn borst nog een beetje de prothese als ik er met twee vingers in prik. Je zit gelukkig geen randen en rimpels bij mij. 

 

Nadelen van deze prothese zijn eigenlijk de weinige keuze in maten (de prothese heeft ook relatief weinig projectie) en de verhoogde kans op rimpelvorming bij weinig eigen vet/borstweefsel. In dat geval worden ze dual plane of achter de spier geplaatst, deze zorgt voor een extra laag bedekking. 

 

Matentabel van de Monobloc hydrogel: 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Ik droeg voorheen altijd een 70C bij de Hunkemoller en kon nog net de protheses voor de spier geplaatst krijgen. Mits ik niet te veel cc zou nemen. Ik heb nu bijna een jaar 320cc monobloc hydrogel voor de spier. Ik ben er heel erg blij mee. Het resultaat is ook heel natuurlijk. Soms vind ik het wel jammer dat de protheses niet zo veel projectie hebben. Ik kan je toegang geven tot mijn album als je daar interesse in hebt. 

 

Ellen001, Gastmama, Linda37 en Krissieke hebben ze ook bij door dr Nio laten plaatsen en zijn nog actief hier op het forum. 

 

Succes met je keuze xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.