Ga naar inhoud

Destiny30 : 15 mei 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi meiden, ik had vroeger helemaal niks en heb in 2005 200cc ronde protheses op de borstspier gekregen wat een cup c werd. Nu ga ik voor een prothese wissel bij dokter Nio en ik wil graag grote borsten dus dokter Nio wil mij 750 cc ronde protheses dual plane geven. Ik ben bang dat ik dit te groot ga vinden en het niet gaat staan. Ik ben zelf maar 1.60 en weeg 57 kilo maar ben niet vel over been, ik heb wel me rondingen. Zijn er hier meiden die ook van niks naar zoveel cc zijn gegaan en meiden met foto's van 700 cc? Ook ben ik benieuwd of er meiden zijn met zachte protheses, ik heb nu eurosiliconen en die zijn echt hard...

 

Groetjes Destiny 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden, ik had vroeger helemaal niks en heb in 2005 200cc ronde protheses op de borstspier gekregen wat een cup c werd. Nu ga ik voor een prothese wissel bij dokter Nio en ik wil graag grote borsten dus dokter Nio wil mij 750 cc ronde protheses dual plane geven. Ik ben bang dat ik dit te groot ga vinden en het niet gaat staan. Ik ben zelf maar 1.60 en weeg 57 kilo maar ben niet vel over been, ik heb wel me rondingen. Zijn er hier meiden die ook van niks naar zoveel cc zijn gegaan en meiden met foto's van 700 cc? Ook ben ik benieuwd of er meiden zijn met zachte protheses, ik heb nu eurosiliconen en die zijn echt hard...

 

Groetjes Destiny

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaj haaj,

 

Ik ben afgelopen dinsdag geopereerd. Ben van 400 cc naar 800 cc gegaan. Ik twijfelde ook heeeel erg of t niet te groot zou worden. Maar ben nu al zooo blij dat ik voor 800 ben gegaan. Het is totaal niet overdreven of TE groot. Ik ben zelf 1.68 en weeg 59 kilo. Bij mij zijn ze ook duel plane geplaatst. Ronde protheses hp. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Destiny30:

Hi meiden, ik had vroeger helemaal niks en heb in 2005 200cc ronde protheses op de borstspier gekregen wat een cup c werd. Nu ga ik voor een prothese wissel bij dokter Nio en ik wil graag grote borsten dus dokter Nio wil mij 750 cc ronde protheses dual plane geven. Ik ben bang dat ik dit te groot ga vinden en het niet gaat staan. Ik ben zelf maar 1.60 en weeg 57 kilo maar ben niet vel over been, ik heb wel me rondingen. Zijn er hier meiden die ook van niks naar zoveel cc zijn gegaan en meiden met foto's van 700 cc? Ook ben ik benieuwd of er meiden zijn met zachte protheses, ik heb nu eurosiliconen en die zijn echt hard...

 

Groetjes Destiny

welke eurosiliconen heb je de ronde of de 85% gevulde?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ronde maar hoeveel die gevuld zijn heb ik echt geen idee van, ik heb een foto van de sticker van de protheses!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Roosje1991:

Haaj haaj,

 

Ik ben afgelopen dinsdag geopereerd. Ben van 400 cc naar 800 cc gegaan. Ik twijfelde ook heeeel erg of t niet te groot zou worden. Maar ben nu al zooo blij dat ik voor 800 ben gegaan. Het is totaal niet overdreven of TE groot. Ik ben zelf 1.68 en weeg 59 kilo. Bij mij zijn ze ook duel plane geplaatst. Ronde protheses hp. Xx

Super dat je er zo blij mee bent ! Wat voor maat borsten had jij van jezelf en mag ik zien hoe ze nu zijn geworden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Destiny30:

Super dat je er zo blij mee bent ! Wat voor maat borsten had jij van jezelf en mag ik zien hoe ze nu zijn geworden? 

Van me zelf had ik 70B. Met 400cc had ik 70E en nu denk ik 70G. (Heb al stiekem even mn 70G uit mn zwangerschap gepast). Ja hoor je mag het zeker zien, ik heb alleen geen idee hoe ik hier foto's verstuur want zit vandaag eigenlijk voor t eerst op dit forum. Want als ik een bestand toevoeg kan denk ik gelijk heel de wereld het zien? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Roosje1991:

Van me zelf had ik 70B. Met 400cc had ik 70E en nu denk ik 70G. (Heb al stiekem even mn 70G uit mn zwangerschap gepast). Ja hoor je mag het zeker zien, ik heb alleen geen idee hoe ik hier foto's verstuur want zit vandaag eigenlijk voor t eerst op dit forum. Want als ik een bestand toevoeg kan denk ik gelijk heel de wereld het zien? Xx

Oke, ik heb helaas bijna geen borstweefsel en heb weinig vet dus ben bang dat zoveel cc's dan geen mooie borsten worden bij mij...

Ik ga zoiezo nog een keer bij Nio op consult om het nogmaals op te laten meten en bespreken of hij me wel echt blij gaat maken met zoveel cc. Via een prive bericht kan je foto's sturen :-)

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je ook al een pas sessie gehad van Nio met 700cc? Dan heb je toch een idee hoe het ongeveer gaat uitzien? 

 

Ikzelf heb een lege E cup en krijg 3 april 1050cc achter de spier erbij door Nio. 

 

Je moet kijken wat jou gevoel erbij is, en of jij het mooi vind. Nooit kijken naar wat andere mensen zouden vinden ofzo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei EnjoyBoobs1050cc:

Heb je ook al een pas sessie gehad van Nio met 700cc? Dan heb je toch een idee hoe het ongeveer gaat uitzien? 

 

Ikzelf heb een lege E cup en krijg 3 april 1050cc achter de spier erbij door Nio. 

 

Je moet kijken wat jou gevoel erbij is, en of jij het mooi vind. Nooit kijken naar wat andere mensen zouden vinden ofzo. 

Ik heb idd een pas sessie gehad maar ga 3 april nog een keer passen en overleggen. Bij het passen vond ik de 700 cc wel mooi maar ze moeten ook mooi zijn in een bikini! Ik heb van me zelf bijna geen borstweefsel en sport veel dus heb niet veel vet en ben bang dat het dan eruit gaat zien of ze uit me vel klappen snapje wat ik bedoel?xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.