Ga naar inhoud

Twijfels over cc


Aanbevolen berichten

Hi! 

Ik zit sinds kort op dit forum. Na 15 jaar eindelijk de knoop doorgehakt om een bv te ondergaan! Nu 2 consulten gehad bij Dr. Nio in het OLVG A'dam, erg goed gevoel bij en OK staat gepland voor 8 mei. 

Het enige waar ik nog over twijfel is het aantal cc. Ik heb 325 en 400 gepast, beide vond ik erg mooi staan. Nio gaf aan dat er ook nog 2 maten tussen zitten dus heb ik nu voor 350 gekozen dual plane. Maar nog steeds twijfel ik.. Aan de ene kant wil ik waar voor mij geld en ik hoor regelmatig dat vrouwen toch iets groter hadden willen hebben na een bv. Maar aan de andere kant wil ik ook dat het er niet te 'fake' uit gaat zien. 

Ik ben 1.70m, weeg 55 kilo en heb bijna geen borstweefsel en vet op mijn borst (boven mijn borsten zeg maar). Mijn cupmaat is nu 75A.

Zijn er hier meiden die ongeveer hetzelfde postuur hebben en hun ervaring willen delen?

Groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.