Ga naar inhoud

Mentor 500cc


Zzz

Aanbevolen berichten

Hele fijne avond allemaal,

ik ben afgelopen week op consult bij Laura zaal geweest. Ik heb nu een bh maat 80B na twee bevallingen heb ik naar mijn gevoel best lege borsten ik wil nu liefst een volle D cup of een E cup. Ik heb gekozen voor mentor ronde prothesen bij mijn kan het alleen voor de spier geplaatst worden. Maar ik twijfel nu heel erg of ik nou 450cc of 500cc moet nemen ben bang dat 450cc te klein en 500cc te groot zal worden. Ik heb ze allebei gepast maar weet t nog steeds niet:))) We hebben voor 12 april al een operatie gepland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Zzz,

 

Ik ben ook door Dr Laura Zaal geopereerd. Ben inmiddels 7 mnd po. Ik zou zeker zeggen: ga voor de grootste maat. Ik twijfelde destijds ook heel erg en heb toen uiteindelijk voor de tussenmaat gekozen. Ik heb ze wel dual plane laten plaatsen (295 cc). Maar ik kwam van een 70A. Ik ben superblij met mijn borsten, maar je went er heel snel aan. Zouden nu voor mij wel wat groter mogen zijn. En die 50cc verschil merk je amper. Zeker niet in kleding. En dr Laura is erg kundig in wat past bij je lichaam. Dus als ze gezegd heeft dat je ook voor de 500cc kan gaan zou ik dat zeker doen! Succes met de verdere voorbereidingen en het wordt vast heel prachtig!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi klavertje4,

bedankt voor je reactie. Ik heb eerst die 450cc gepast maar vondt dat al gelijk te klein toen heb ik die 500cc gepast maar dr Laura die zei wel dat ze nirt groter dan 500cc bij me gaat plaatsen dat is wel dan max wat ze wilt plaatsen bij me vandaar dat ik dus zo erg twijfel. Welke cupmaat heb jij nu? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gabriella82,

de reden waarom dr Laura geen dual plane of achter het spier wou plaatsen was dat het best vol is aan de bovenkant van me borst en omdat ik geen dunne huid heb. Dit is iedergeval wat ze zei tegen mij tijdens consult. Maar ik lees nu ook overal dat voor de spier ook minder pijnlijk is eigelijk wel een voordeel maar aan de andere kant een nadeel dat je de prothese kan voelen aan de zijkant. Ik lees de gekste dingen. Ben heel erg zenuwachtig 12 april is het zover ik kan bijna niet wachten. Ik twijfel sinds gisteren of ik niet beter een druppelvormige prothese had kunnen kiezen:))) ik wil het graag in 1 keer alles goed hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.