Ga naar inhoud

Honey: 11 maart 2011: Dr. van Look: Aesthetic Surgery Centre Antwerp: Antwerpen


Aanbevolen berichten

Hey Honey,

Had geen idee wat dit was, effe gegoogled, zijn dus knobbeltjes in je borsten als ik het goed heb? Denk dat itsme78 (tenminste knobbeltjes, weet niet of dat ook de ziekte van Reclus is) dit ook heeft, misschien kun je haar eens een persoonlijk berichtje doen.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Maar oh wat heb ik zenuwen voor de operatie!!!!! Nog 10 dagen :):)

hey Honey,

ik heb morgen een afspraak bij dr van look :unsure: , hoe zijn je borsten nu trouwens? Welke cupmaat heb je nu? Ik wil zoals velen ook naar dr plovier gaan want heb zovele mooie borsten gezien die hij heeft geopereerd, maar omdak ook in antwerpen woon, heb ik tot nu toe voor dr van look gekozen maar ben wa onzeker over pc :/

graag een reactue

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Honey,

ik heb morgen een afspraak bij dr van look :unsure: , hoe zijn je borsten nu trouwens? Welke cupmaat heb je nu? Ik wil zoals velen ook naar dr plovier gaan want heb zovele mooie borsten gezien die hij heeft geopereerd, maar omdak ook in antwerpen woon, heb ik tot nu toe voor dr van look gekozen maar ben wa onzeker over pc :/

graag een reactue

Hallo!

Hoe is het consult verlopen?

Ik ben heel erg tevreden over dokter van Look. Ik vind het een extreem goede PC en heel professioneel en vriendelijk. Iedereen daar op de praktijk trouwens.

Ik heb eerlijk gezegd ook maar 2 dagen een beetje stijve spieren gehad. Pijn niet eigenlijk en ik ws voorzien op het ergste, want was wat bang voor die "dual plane" maar echt geen last gehad. Blijkbaar een van de gelukkigen.

NU 1 week llater kan ik al bijna alles terug, ik moet oppassen dat ik niet te veel doe.

Ik hoop dat het bij jou ook goed verlopen is het consult?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Honey,

Hoe is je BV verlopen? Hoe is het resultaat?

Kan je me ook zeggen wat je betaald hebt bij Dr. van look?

Dank je!

Hey Missplush,

ik ben heel tevreden met het resultaat. Ik ben nu een week verder en mijn borsten zien er al heel goed uit. Ik ben uitgekomen op een kleine D cup, net wat ik wou dus. Het litteken zag er ook goed uit toen ik op controle ging en ze zitten mooi in de plooi.

De opertie zelf is ook heel goed verlopen, ik was om 8u in de praktijk en om 12u30 was ik alweer thuis, zo goed ging het.

Op dit moment geen pijn meer en heb ik eigenlijk ook niet gehad. Dus daar ben ik blij om.

Ik heb bij dokter van Look 3700 eur betaald, redelijk veel, maar het is dan ook 1 van de beste vind ik.

Overweeg je ook om een BV bij hem te doen?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hey Honey,

Ik ga ook onder het mes bij Dr. Van Look :68: Ben je tevreden? Hoe was je herstel? Vallen de littekens mee? Ik moet nu dinsdag terug op 2de consult en ik ben best zenuwachtig... Heb je nog tips wat ik hem nog allemaal moet vragen?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.