Ga naar inhoud

Honey: 11 maart 2011: Dr. van Look: Aesthetic Surgery Centre Antwerp: Antwerpen


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

Leuk dit forum te ontdekken!!!

Ik ben zelf al een heel lange tijd (4 a 5 jaar dus) aan het twijfelen om een borstvergroting te laten uitvoeren. De stap is dus nog steeds niet gezet, alhoewel ik er wel naar verlang.

Maar ik ben zo bang dat er iets zou fout lopen dat ik het nog niet heb gedaan.

Nu ja de ingreep gebeurt zoveel dat de kans wel klein is, dat besef ik ook.

Wat ik nog zo het moeilijkste vind is het kiezen van een PC :(

Ik heb binnekort een consult met dokter Van Look in Antwerpen, heeft er iemand al ervaring gehad met deze man ivm een BV?

En een zekere Patrick De doncker uit Lokeren en hij zit ook in Vilvoorde als ik me niet vergis. (heb hier al iets van negatieve verhalen over gevonden op het net, maar ja uiteraard weet ik niet of dat waar is)

Mocht er iemand al iets laten uitvoeren hebben door een van deze dokters, zou je me dan even willen updaten?

Alvast bedankt iedereen om snel even te lezen en tot snel!

*Honey*

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Honey,

Ik heb mijn borstlift (en buikwandcorrectie) bij Dr. Vanoorbeek laten doen,www.klinaplast.be in Brasschaat (maar opereert in het St-Augustinus in Wilrijk, Antwerpen), en hem kan ik iedereen aanbevelen. Niet alleen qua deskundigheid en mooie dunne littekens, maar ook de nazorg is prima, een hele lieve en leuke man in de omgang. Van Look ken ik niet zelf, heb wel een bv van iemand gezien die het bij hem liet doen, ziet er ook goed uit.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey dat twijfelen ken ik, ik had zelfs al een operatie datum staan bij een kliniek maar door dit forum tog nog naar een ander gegaan, en tja de weg naar de kliniek toe rijden is gevaarlijker dan de operatie zelf hoor! Dkr de meyere en dkr plovier zijn tog wel de bekenste hier op 't forum kwa mooie borsten maken je moet gewoon even rondneuzen en veel lezen en foto's bekijken je hebt nog even de tijd om goed na te denken ga anders gewoon bij verschillende op consult! hoop dat het ee beetje lukt wel lastig he dat twijfelen!!

liefs bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi...

welkom hier op het forum!

ken het getwijfel, heb er zelf ook lang mee rond gelopen!!

ik heb uiteindelijk toch de knoop doorgehakt en nu ben ik super gelukkig met mijn borsten!

ik ken de artsen niet waarover je praat..

zelf heb ik mijn bv bij dr.plovier laten doen, zoals veel andere meisjes hier!

hij maakt echt super mooie borsten!! misschien ook een aanrader?

Veel succes met beslissen!!!

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey!!!

Leuk jullie antwoorden.

Kga ook eens informatie opzoeken over die dokter waarvan zovelen tevreden zijn.

Voert hij de operatie uit onder volledige narcose of via dat roesje (sedatie) want daar heb ik het zeker en vast niet voor?

Fijne avond nog!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Honey,

Welkom! :D

Zou zeggen lees je goed in op het forum en dan vind je vast wel enkele namen van pc waar je graag eens op consult zou willen gaan, ben ook niet bekend met de dokters die jij noemt. Ben zelf bij dr. De Meyere geweest, heel tevreden ook over en ja, hij opereert met een slaaproes, maar dit is net als een narcose, alleen blijf je zelf ademen iplv beademd te worden; niets om bang voor te zijn en je bent even ver weg en weet van niets tijdens de operatie, nadien ben je snel weer helder, niets dan voordelen aan wat mij betreft!

Veel succes met je beslissing en met eventuele consulten!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eefje,

ja dat ga ik allemaal goed onderhoren bij de pc als ik er op consult ga. Ik vind de narcose en de eventuele slaaproes nog het meest enge van het hele gebeuren. Misschien wat belachelijk, maar toch vind ik het een vieze gedachte :)

Ik heb wel heel hard borstweefsel, ik weet niet of dat een probleem kan geven voor een eventuele operatie. Iemand daar ervaring mee?

Ik ga zeker nog wat namen zoeken hier op het forum van pc's.

Prettige dag nog iedereen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind beademd worden veel enger en viezer als je het mij vraagt :rolleyes: slaaproes niks anders dan voordelen en zeker hoe je je voelt erna,kiplekker dus! niks niet kotsmisslijk wat je met pech nog eens 2dagen kan aanhouden en je ademd lekker zelf, :) en niks engs gevaarlijks aan,anders bestond het niet,de slaaproes :6:

veel sucses met het maken van een keus, en lees je goed in,dan ben je al goed op weg....

sucses

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Iedereen,

Ik ben blij te melden dat mijn operatie vast ligt. Ik ga onder het mes bij Dr Van Look. Zo spannend zeg, na die jaren twijfelen zomaar even de knoop doorgehakt :P. Had er onmiddellijk een goed gevoel bij, moest zelfs niet eens zelf zeggen wat mijn probleem was. Hij keer ernaar en zei dat en dat zal veranderen. Het was er pal op. Net hoe ik het wil :-) Nu hopen dat het zo zal uitdraaien ook :-)

Ik zal voorzien worden van 300 cc ronde prothesen van het merk Nagor Dual plane geplaatst. Ik wil wel de meest cohesieve prothesen.

Nu moet ik wel nog terug voor een 2 e consult om verder te bepalen qua cc en voor nog eventuele vragen te stellen aan hem.

Hebben jullie nog eventuele tips voor mij of wat ik zeker nog moet vragen aan hem tijden dit 2e consult?

Ik kijk er alvast naar uit.

Groetjes iedereen.

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik word 14 dagen voor jou geopereerd (andere dokter).

Eindelijk iemand gevonden waarmee ik samen kan aftellen :-)

Zelf vind ik het ook allemaal nog heel spannend hoor. En enerzijds wou ik dat het al achter de rug was, maar anderzijds heb ik toch ook nog wat tijd nodig om mentaal afstand te nemen van mijn mooie B-cupje.

Dat jouw chirurg een tweede consult plant, lijkt me wel professioneel !

Welke cup heb jij nu ?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello again,

Oh fijn!

Nu lijkt het allemaal nog zover weg en is er nog zoveel tijd om dingen op te zoeken die je liever

niet wil lezen:-) maar ja zo ben ik nu eenmaal HAHA.

Ik heb nu een kleine B cup en zou graag een kleine D uitkomen (ik ben wel heel groot 1m80 dus ja het mag ni té klein). Mijn 2e consult is als bedoeling de cup nader te bepalen, nu ja het aantal cc. Ik heb ook wel nogal wat vraagjes ivm de prothesen.

Ik denk dat ik zelfs nog zoveel mag komen als ik wil voor vragen te stellen zei hij. Echt een fijne man die dokter en zijn vrouw doet al het inplannen van de operaties.

Bij welke dokter ga jij, Apollon? en hoeveel cc en hoe plaats je uw prothesen? Ook dual plane of anders?

Kunnen we samen nog een beetje aftellen idd :-) Ben benieuwd!

Groetjes

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Honey,

Gefeliciteerd met je datum! Heb je titel aangepast en je topic verhuisd naar de operatieverslagen borstvergroting! Maakt het net weer iets echter hihi! Nog maar even aftellen! :101: Voor je het weet is het al zover!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo Iedereen,

Zo ben op 2e consult geweest en nu ja de twijfel slaat toe... Hoeeveel CC neem ik? :blush: Ik had eerst gezegd, 300 CC. Maar ik paste erna 360 cc en dat was wel heel mooi. Maar ben alleen bang dat het misschien teveel is voor mij? Ik heb nu een kleine B cup en daar 360 cc bij ...

En qua hertsel, is dit niet nog pijnlijker dan 300 cc en voor mij huid, misschien rekt die niet goed mee...

Al die vragen en twijfels toch he...

Groetjes

xxxxxxxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx iedereen :-)

Ik wou even informeren, blijkbaar gebruikt mijn dokter draadjes die van hun eigen verdwijnen na 14 dagen. Nog iemand hier ervaring mee na een BV?

Groetjes en een fijn Weekend!!

Hallo Iedereen,

Zo ben op 2e consult geweest en nu ja de twijfel slaat toe... Hoeeveel CC neem ik? :blush: Ik had eerst gezegd, 300 CC. Maar ik paste erna 360 cc en dat was wel heel mooi. Maar ben alleen bang dat het misschien teveel is voor mij? Ik heb nu een kleine B cup en daar 360 cc bij ...

En qua hertsel, is dit niet nog pijnlijker dan 300 cc en voor mij huid, misschien rekt die niet goed mee...

Al die vragen en twijfels toch he...

Groetjes

xxxxxxxxxxxxxx

Hey Honey,

Als het oplosbare draadjes zijn, worden meestal alleen 2 knoopjes aan de uiteinden afgeknipt en de rest lost dan geleidelijk vanzelf op, wordt dikwijls gedaan zo hoor!

Wat heeft je pc gezegd over die 360 cc? Kon dit makkelijk volgens hem, en hoe zou het dan geplaatst worden? Op welke maat wil je graag uitkomen? Als je dit mooi vond staan en het is mogelijk voor jou, dan zou ik daarvoor kiezen, dan krijg je nadien geen spijt dat je minder hebt genomen, qua herstel denk ik niet dat het veel verschil zal maken.

Succes met je keuze!

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Honey,

Als het oplosbare draadjes zijn, worden meestal alleen 2 knoopjes aan de uiteinden afgeknipt en de rest lost dan geleidelijk vanzelf op, wordt dikwijls gedaan zo hoor!

Wat heeft je pc gezegd over die 360 cc? Kon dit makkelijk volgens hem, en hoe zou het dan geplaatst worden? Op welke maat wil je graag uitkomen? Als je dit mooi vond staan en het is mogelijk voor jou, dan zou ik daarvoor kiezen, dan krijg je nadien geen spijt dat je minder hebt genomen, qua herstel denk ik niet dat het veel verschil zal maken.

Succes met je keuze!

Liefs, :116:

Hey Hey!!!

Thx voor het antwoord!

Ik zou graag op een D uitkomen (heb nu een kleine B), maar geen gigantische voor mij. Ik ben wel vrij groot (1m80) dus ik weet niet goed wat het zal geven.

Maar zoals ik idd al veel heb gehoord, als je twijfelft neem de grootste.

Mijn PC stelde 1ste een 300 cc voor, dan zou volgens hem niemand ooit merken dat ik een vergroting heb gehad. Hij zei dat een 360 ook mooi zou staan, maar dat de mensen dan wel konden opmerken dat het eventueel vergroot zou zijn. Of ik moest heeel goed voorzien geweest zijn door moeder natuur. :1bouncingboobs:

Nu maakt mij het niet uit wat de mensen denken, het is ook geen geheim dat ik het ga doen, maar ik ben gewoon bang dat ik ze niet als van me zelf zou gaan aanvaarden en te groot ga vinden.

Ik laat ze dual plane plaatsen.

Bedankt voor de tips!

Groetjes :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey Iedereen,

Had even een vraagje aangezien ik bijna onder het mes ga.

Er is ook de ziekte van Reclus vastgesteld onlangs bij mij. Zijn er nog dames die dit hebben en toch een BV hebben ondergaan? Is er dan niet meer kans op kapselvorming ofzo?

Ik heb er geen idee van, vandaar even mijn vraag.

Alvast bedankt,

Honey

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.